Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Re: Waar rijden we vandaag op een mooie zonnige zondag

02 okt 2011 12:01

Nijmegen -> Eindhoven, prima stukje en niet zo druk verwacht ik

04 okt 2011 23:16

Vijverberg Trofee, TT circuit Assen, was een perfecte dag, mooi weer, en rustig op de baan :drive:

15 okt 2011 10:20

iemand nog tips voor leuk ritje vanuit Leiden? Heb de duinen nu wel gezien. Nog leuke evenementen vandaag?

15 okt 2011 11:08

circuit zandvoort. rijden nu weg.

15 okt 2011 11:17

Na 13:00 even lekker met de cabrio de weg op ... schitterend weer hier in Friesland.
Kachel op 10, dak er af en even lekker genieten van deze mooie herfstdag.

15 okt 2011 17:49

t is een educatief rondje met de jongens geworden. Eerst naar PCA, daarna langs de Amstel naar Uithoorn, nog even bij Hans Bos langs. Veel moois gezien. Panamera blijft mooi van binnen maar uiterlijk :? :? Kofferbak houdt ook niet over, moet je alsnog met zo'n schoonmoederkoffer op je dak op vakantie...

15 okt 2011 18:14

horn schreef:circuit zandvoort. rijden nu weg.

:thumleft: Waar Wilgenheage al niet goed voor is :wink: Zat net zelf trouwens ook heel dicht in de buurt, Haarlem, alleen met de Beemer.

13 nov 2011 19:13

Vandaag lekker over de 57 naar Dusseldorf "ge-cruised"

Hoogste snelheid op de teller 280.....heerlijk zo'n Porsche.

Bij Marcel's heerlijk wezen eten.

Afbeelding Afbeelding

13 nov 2011 19:18

Lekker stukje gereden vandaag met de 993. Naar Prinsenbeek en terug.

Was wel een beetje mistig onderweg...

13 nov 2011 19:21

Prinsenbeek? heb ik gisteren gedaan toen het zonnetje heerlijk scheen!
vandaag was het zo grauw/grijs/mistig dat ik m maar in de garage heb laten staan. :cry:

13 nov 2011 19:23

Begon rond Amersfoort met een heerlijk zonnetje maar ter hoogte van Vianen werd het rap minder :roll:

20 nov 2011 13:06

Dak open en op naar de linge-route :drive:

20 nov 2011 13:08

lek en lingeroute rij ik ook wel eens. Vaak wel veel fietsers, zouden ze moeten verbieden :lol:

20 nov 2011 15:50

Nou als ik zo naar buiten kijken wordt het al zelf al een probleem om mijn garage deur te vinden .Wat een mist zeg pfff

20 nov 2011 16:01

Strak blauwe lucht en heerlijk zonnetje hier. :mrgreen:

20 nov 2011 16:25

Toch even een ritje naar mijn ouders gemaakt, 65 km enkele reis, mooi stukkie sturen. Wel grotendeels door de mist!

20 nov 2011 16:33

Vandaag 2 1/2 gereden in dichte mist. Wat mij opviel is het grote aantal auto's zonder verlichting aan. Oppakken die lui en poging tot doodslag ten laste leggen. :twisted: :twisted: :twisted: (veel opelrijders trouwens)

20 nov 2011 16:35

chelsea schreef:Dak open en op naar de linge-route :drive:

Maar weer omgedraaid bij Zaltbommel en bij ons in de omgeving gaan rijden. Hier namelijk wel blauwe lucht en zon. Want rijden in de mist is niet alles :(

20 nov 2011 16:41

Ivo 3.6 schreef:..Wat mij opviel is het grote aantal auto's zonder verlichting aan. Oppakken die lui en poging tot doodslag ten laste leggen..

+1, net even weg geweest, moest vol in de ankers omdat er een sukkel zonder licht de weg op kwam. :shock: Verhoogd hartritmemomentje zeg maar. De abs werkt.

20 nov 2011 18:30

Eerst een stukje richting Roosendaal gedaan, was me VEEL te mistig, daarna terug richting Zeeland gereden. Voorbij Bergen op Zoom brak het echt helemaal open en volop zon en zowat geen mist,prima dus. Was heerlijk toeren met af en toe snelle stukjes er tussen natuurlijk...heerlijk :D !!!!

20 nov 2011 19:24

Ivo 3.6 schreef:Wat mij opviel is het grote aantal auto's zonder verlichting aan.

Die oliebollen met hun mistachterlicht(en) aan terwijl je minmaal 200 m kan kijken mogen ook aan de kant.
Seinen helpt niet. :( :( :( Dus daar ben ik al een paar jaar mee gestopt.

20 nov 2011 21:16

knalpotprutser schreef:
Die oliebollen met hun mistachterlicht(en) aan terwijl je minmaal 200 m kan kijken mogen ook aan de kant.

Samen met die slechtzienden die permanent met de voor mistlampen aan rijden

20 nov 2011 21:20

Buco schreef:Eerst een stukje richting Roosendaal gedaan, was me VEEL te mistig, daarna terug richting Zeeland gereden. Voorbij Bergen op Zoom brak het echt helemaal open en volop zon en zowat geen mist,prima dus. Was heerlijk toeren met af en toe snelle stukjes er tussen natuurlijk...heerlijk :D !!!!

Damn! dan ben ik de verkeerde kant op gereden, eerst naar Roosendaal en van daaruit naar Etten-Leur. alleen maart mist gehad :cry: Had dus richting Zeeland moeten gaan!

20 nov 2011 21:23

Naar Limburg, hier hele dag een stralende zon gehad.

26 nov 2011 23:07

Hoewel het zaterdag is , vandaag een rondje oosterburen in carrera pan-germanica stijl.
Plaats een reactie