Re: Tunnel Challenge Amsterdam - 10 Mei - La Targa Passaggio
14 mei 2013 21:09
Olaf schreef:
Rob69 schreef:Hier even een Geheimtipp, not suitable for LTP: de 'kleine' Schiphol tunnels naar langparkeren zijn magistraal.
Die tunnels zaten jaren in de route (en rij ik zeker 2 keer per maand) - tot we zo groot (aan aantal rijders) werden dat we niet meer bij het brug-restaurant konden starten ... mede omdat dat soort parkings tegenwoordig op Vrijdagavond vol staat met vrachtwagens
Dan is de Geheimtipp toch niet zo geheim...en gelukkig maar. Maar met 100 auto's is het geen doen plus dat Marechaussee snel ter plaatse kan zijn...zeker omdat naast vrachtauto's de Hermandad zich nog wel eens op die parking wil ophouden. Maar als je lonely cowboy met je P. bent...nooit meer door de gewone tunnel maar een Passaggio Incidente door de kleine tunnel.
15 mei 2013 7:10
Rob69 schreef:Nog een vraag: waar komt de naam La Targa Passaggio vandaan?
Leoh heeft volgens mij ooit eens uitgelegd wat het betekend maar ik kan het nergens meer vinden Volgens mij had het (Passaggio) iets te maken met een gedeelte uit een aria en zang techniek (natuurlijk versterkt zang)
15 mei 2013 16:48
Die nieuwe Coentunnel is fantastisch!
En lees hier het uitdagende bijschrift;
Verkeersbordenbedrijf Agmi in Tegelen heeft de nieuwe verlichting geleverd voor de nieuwe Tweede Coentunnel. Automobilisten kunnen daardoor sneller door de tunnel zonder dat de veiligheid slechter wordt.