Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

11 okt 2005 10:53

911-lover schreef:
Marcos schreef:PS doe volgend jaar de lunch ook maar in de St.Hubertushof :D

Ik vrees dat we dan toch iets aan de prijs moeten doen :lol:

Leuk leuk leuk Koen, volgend jaar nog mooiere prijzen te winnen !!!!

Wat dan ? Een bruudruuster ? :D :D

11 okt 2005 11:32

911-lover schreef:Een heel deel ervan zijn we tegen gekomen aan Kelchterhoef (zij kwamen van het Domein af) toen we van Bokrijk naar het St-Hubertushof reden.
Dat was ook wel indrukwekend , allemaal dezelfde modellen.

Mooi, maar eenheidsworst.... :twisted: :twisted: :twisted: (voor alle duidelijkheid, ik ben eigenlijk ook een alfafan)

11 okt 2005 11:34

rufie schreef:
911-lover schreef:
Marcos schreef:PS doe volgend jaar de lunch ook maar in de St.Hubertushof :D

Ik vrees dat we dan toch iets aan de prijs moeten doen :lol:

Leuk leuk leuk Koen, volgend jaar nog mooiere prijzen te winnen !!!!

Wat dan ? Een bruudruuster ? :D :D

We gingen voluit voor "nen bruudruuster" , de grill was ook ok , maar co-piloot Janus wilde zo graag een uurwerk, dus... het was immers hij die champ was met de playstation.

11 okt 2005 19:31

911-lover schreef:
Mooiste reactie gisteren was van iemand van de organisatie van de Roeselare Rit

"Koen , je hebt onze rit overtroffen"

En ik stralen en blozen tegelijkertijd. Maar goed dat ik al een kleurtje van mezelf heb en het licht gedimt was in het St Hubertushof :oops:

Inderdaad en nog maar eens de rit was SUBLIEM :!: nogmaals dikke PROFICIAT koen :!:
Kmoet zelfs toegeven dat we ook ideetjes hebben opgedaan voor onze rit volgend jaar zoals o.a. veel positieve reactie gekregen i.v.m. het roadboek dat niet alleen maar bestond uit bolleke/pijltje. Het stuk met de te herkennen foto's op de te volgen route was wel heel goed, twas eens iets anders hé :wink:

greettzz
Conny

Oh ja, allen bedankt voor het plaatsen van de foto's zo heb ik er ook wat (kvergeet altijd mijn kodak)

11 okt 2005 20:08

Devils son schreef:Gisteren bij het instappen na het bezoek aan cafe wheels ontdekte ik dat mijn linkerzijknipperlicht van mijn auto was verdwenen. Vreemd, want deze zat er net op en het leek mij al sterk dat deze eraf zou zijn gevallen. Vanochtend goed geinspecteerd en het is (gezien de lakbeschadiging) duidelijk dat deze gewoon is gestolen (de lakbeschadiging zat er nog niet bij het plaatsen en nogmaals: eraf vallen is zeer onwaarschijnlijk).

:evil::evil::evil: ..... Uiteraard gepost op pagina 13 van dit topic. :^:

Inderdaad had Dirkie vorig jaar ook zo'n :evil:-ervaring, notabene tijdens de Porschedays op Spa-Francochamps :!:

11 okt 2005 21:04

PVK996 schreef:
911-lover schreef:
En ik stralen en blozen tegelijkertijd. Maar goed dat ik al een kleurtje van mezelf heb en het licht gedimt was in het St Hubertushof :oops:

Inderdaad en nog maar eens de rit was SUBLIEM :!: nogmaals dikke PROFICIAT koen :!:
Kmoet zelfs toegeven dat we ook ideetjes hebben opgedaan voor onze rit volgend jaar zoals o.a. veel positieve reactie gekregen i.v.m. het roadboek dat niet alleen maar bestond uit bolleke/pijltje. Het stuk met de te herkennen foto's op de te volgen route was wel heel goed, twas eens iets anders hé :wink:

greettzz
Conny

En daar gaan we weer

Afbeelding

:wink:
-enikweeraanhetblozen-

11 okt 2005 22:04

dat van die alfa meeting waren allemaal GT's

8)

11 okt 2005 23:58

Speciaal voor PVK996 die niet alleen haar kodac vergeet (da's eens wat anders dan slimmekes die hun CF-kaart vergeten :) ) , maar ook niet op de foto wil....
Ik gooi ze hierbij in de groep... :lol: :lol:

PVK-tje ge zijt de max..., en aan t stuur van je cabrio nie te doen...('t is hier wel geen liefdesverklaring zunne... want k voel de comments van al die hollanderkes al komen... :roll: :wink: :lol: )

Afbeelding

12 okt 2005 11:01

Volgens mij heeft Beltar meer gezien dan wij.
Toch iets te maken met het onderschrift:

"topless all the way!!!
Right into the seventh heaven!!!"

:?:

12 okt 2005 12:57

Sjonnie schreef:Volgens mij heeft Beltar meer gezien dan wij.
Toch iets te maken met het onderschrift:

"topless all the way!!!
Right into the seventh heaven!!!"

:?:

@sjonnie : volgende keer toch eens nadenken over een 4Scabrio hé! :^:

12 okt 2005 13:04

topless al the way
:shock: :shock:

volgens Van Dale kan dat zonder auto :lol: :lol:
Plaats een reactie