Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Wanneer bezoek ?

juni 2006
28
68%
september 2006
13
32%

Totaal aantal stemmen : 41

29 mei 2006 20:56

Vorig weekend gecheckt en geen probleem :roll: :wink: :twisted:

29 mei 2006 21:12

DeniS2 schreef:vanmorgen even proef gereden
om 6:15 vertrokken en reed strak om 8 uur voorbij aan de KFC

@maxfli
maar besefte me wel even dat ik houten en vianen door elkaar heb gehaald wat betreft meeten en oprijden.
is het niet handiger om afrite vianen af te spreken daar zit volgens mij ook een carpool en ander het van der valkje / wegrestaurant dat daar zit.

In ons geval zouden we nu een stukje naar het noorden moeten rijden
en voor mensen vanuit amsterdam zou dit ook een makkelijker punt zijn

goed idee?

Jij bedoelt Vianen langs de A2? Dit is weer om voor ons, wij rijden via de A27. Ik heb dan een beter idee: volgens mij is er ook een carpoolplaats langs de A2, afslag 12 (Everdingen). Daar komen de mensen uit Adam langs, jij en wij ook. Hoeft niemand om te rijden. :)

Vanuit Afoort zullen we daar omstreeks 4.50 zijn. Rijden we uiterlijk om 5.00 uur weer door. De bedoeling is dan om de A2 af te zakken naar Heerlen.

Oke?

29 mei 2006 21:18

911-lover schreef:Vorig weekend gecheckt en geen probleem :roll: :wink: :twisted:

Jamaarja, dat was vorig weekend. Moet je niet gaan checken of het nu nog wel zo is ?

29 mei 2006 21:19

Zal ik dan dit weekend toch naar Stuttgart rijden :roll: :?: :twisted:

29 mei 2006 21:21

911-lover schreef:Zal ik dan dit weekend toch naar Stuttgart rijden :roll: :?: :twisted:

hahaha, lol. Jij doelt natuurlijk op Scalaria. Jouw Duits is natuurlijk beter dan het mijne, maar waar heb jij gezien dat die Stuttgart gaan aandoen ? Het event speelt zich toch af in Oostenrijk ?

29 mei 2006 21:36

rufie schreef:
911-lover schreef:Zal ik dan dit weekend toch naar Stuttgart rijden :roll: :?: :twisted:

hahaha, lol. Jij doelt natuurlijk op Scalaria. Jouw Duits is natuurlijk beter dan het mijne, maar waar heb jij gezien dat die Stuttgart gaan aandoen ? Het event speelt zich toch af in Oostenrijk ?

Volgens mij zijn wij daar met onze gebakjes niet erg welkom :twisted: :lol:

29 mei 2006 21:38

@maxfli
my bad call,
je hebt helemal gelijk
je blijft natuurlijk de a27 volgen
en niet via de a12 de a2 op
foutje

check everdingen it is!

29 mei 2006 22:10

rufie schreef:

Ik heb het artikel(nog) niet gelezen , maar nu dacht ik echt dat het op het plein in Stuttgart was (vraag me niet hoe ik daaraan kom. Waarschijnlijk van dat je daarover iets verteld had).
Je weet wel, dat plein aan de kubus. :oops:

Neen , Oostenrijk is me toch even te ver om op anderhalve dag te doen :lol:

29 mei 2006 23:27

marknineoneone schreef:Geen animo voor overnachting Van der Valkje Heerlen? (loopafstand van KFC) s'avonds nog een pilsje\wijntje pakken en s'ochtends niet zo'n hele
criminele tijd opstaan :wink:

Hey Mark,

M'n vriendin en ik hebben zojuist een overnachting geboekt in het schilderachtige vd Valk hotel in het pitoreske Heerlen.
Dat biertje komt dus wel goed!
:D

30 mei 2006 23:03

Gaan we er nu vanuit dat iedereen over Heerlen gaat? Of zijn er ook die vanaf R'dam eerder over de A61 afzakken.

Hoe is het gesteld met de wegwerkzaamheden? Zijn er nog routes die we perse niet moeten nemen...

30 mei 2006 23:05

Nog effe herhalen, plaats van afspraak :

06:30u aan de Kentucky Fried chicken in Heerlen (klein stukje rijden van de A76), op volgend adres :

Kentucky Fried Chicken
In de Cramer 169
6412 PM Heerlen

Na een laatste briefing en overhandiging van het roadbook vertrekken we ten laatste om 07:00u richting Zuffenhausen.

30 mei 2006 23:07

Marcos schreef: Zijn er nog routes die we perse niet moeten nemen...

Ja , de Route du Soleil zou ik niet nemen :cheesy: :wink:
Verder is de weg OK hoor (tenzij alles op 10 dagen ineens verandert zou zijn)

30 mei 2006 23:19

911-lover schreef:
Marcos schreef: Zijn er nog routes die we perse niet moeten nemen...

Ja , de Route du Soleil zou ik niet nemen :cheesy: :wink:
Verder is de weg OK hoor (tenzij alles op 10 dagen ineens verandert zou zijn)

Ik zag zojuist op het nieuws dat sneeuwkettingen misschien niet zo gek zijn :roll: Nog even en de liften gaan weer open in Oostenrijk...

31 mei 2006 21:01

Geert schreef:
marknineoneone schreef:Geen animo voor overnachting Van der Valkje Heerlen? (loopafstand van KFC) s'avonds nog een pilsje\wijntje pakken en s'ochtends niet zo'n hele
criminele tijd opstaan :wink:

Hey Mark,

M'n vriendin en ik hebben zojuist een overnachting geboekt in het schilderachtige vd Valk hotel in het pitoreske Heerlen.
Dat biertje komt dus wel goed!

Top Geert!
Ga jullie zien :lol:

02 jun 2006 10:23

Volgende week zelfde tijdstip zijn we aan het gaan met die banaan. :ba: :ba: :ba:

02 jun 2006 10:26

Is er nog steeds niemand ziek, of weet dat hij ziek is volgende week? :lol:

02 jun 2006 12:09

rufie schreef:Volgende week zelfde tijdstip zijn we aan het gaan met die banaan.
YES! :ba:

red devil schreef:Is er nog steeds niemand ziek, of weet dat hij ziek is volgende week? :lol:

NO! ..... hoewel ik wel van en andere deelnemer weet dat hij een "serieus technisch probleem" heeft met zijn 911, maar dat dit met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid op tijd is verholpen.

02 jun 2006 12:48

EriC4C schreef:..... hoewel ik wel van en andere deelnemer weet dat hij een "serieus technisch probleem" heeft met zijn 911, maar dat dit met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid op tijd is verholpen.

.... Jammer dat je niet iets specifieker bent :arrow: ben namelijk razend nieuwsgierig naar wie en wat het is :shock:

02 jun 2006 13:32

red devil schreef:Is er nog steeds niemand ziek, of weet dat hij ziek is volgende week? :lol:

Sorry makker! Voel me duizend punten! :mrgreen:

02 jun 2006 14:52

Volgende week zelfde tijdstip zijn we aan het gaan met die banaan

vanmorgen wederom ijsselstein heerlen gereden om vast te wennen.
ik denk dat ik het nu wel snap hoe ik er kan komen, dus komende week geen proefritten meer en vrijdag knallen 8)

02 jun 2006 16:23

Olaf schreef:
EriC4C schreef:..... hoewel ik wel van en andere deelnemer weet dat hij een "serieus technisch probleem" heeft met zijn 911, maar dat dit met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid op tijd is verholpen.

.... Jammer dat je niet iets specifieker bent :arrow: ben namelijk razend nieuwsgierig naar wie en wat het is :shock:

Ik ben 't niet, maar al zóu het mijn Speedy betreffen en al zóu die niet voor aanstaande vrijdag klaar zijn, dan zou ik nóg meegaan!

Dan vind ik wel een oplossing! :wink:

02 jun 2006 16:33

Ik vertrek om 05.00 uur uit Raamsdonksveer(ligt aan de A27) en ga via de A27 richting Breda, Tilburg en Eindhoven naar Heerlen.
Hoop daar om 06.30 uur op het verzamelpunt te staan
:D.
Zie ik op dit tijdstip Porsche's rijden dan vermoed ik waar ze naar toe gaan :!: :D

02 jun 2006 16:50

Olaf schreef:.... Jammer dat je niet iets specifieker bent :arrow: ben namelijk razend nieuwsgierig naar wie en wat het is :shock:

Afbeelding

Johnnyboyporsche schreef:Zie ik op dit tijdstip Porsche's rijden dan vermoed ik waar ze naar toe gaan :!: :D

Als je ze ziet rijden dan :idea:
1) rijden ze niet in de juiste richting ..... of jij niet;
2) is dat wel héél toevallig;
3) rijden ze niet hard (genoeg) ..... of jij niet.

:wink: :lol:

03 jun 2006 1:13

Olaf schreef:

That's me!
Vorige week parkeerde ik bij www.almerestoomfestival.nl (elk jaar in het Hemelvaart-weekend; echte aanrader!) en op het natte wegdek zag ik nogal wat oliesporen waar ik net gereden had. Bleek de olie er rechtsachter zeer heftig uit te lopen!!
Om een heel lang verhaal kort te maken: olieleiding kapot of los.
Porschecentrum Gelderland heeft haar opgehaald en vanmiddag zou ze klaar zijn, maar de allerlaatste bout brak af. Dus nu dinsdag of woensdag klaar, op tijd voor Zuffenhausen maar te laat voor het Pinksterweekend :cry:
Sorry voor de mensen op de wachtlijst, maar wij gaan lekker mee :D

03 jun 2006 4:38

Roel 964 C2 schreef:That's me!

Ik had al zo'n vermoeden ... :roll: :wink:
Plaats een reactie