Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

05 aug 2007 12:49

Eet smakelijk en veel plezier verder. Het weer zit in ieder geval mee. :)

05 aug 2007 16:23

Zo, de rit zit er op. Lekker stukje gereden. Even een glaasje fris en dan wachten op de uitslag. Poedelprijs??????

05 aug 2007 17:00

Zo weer lekker thuis na een leuke dag en rit. Pascal en andere organisatoren weer bedankt. Super geregeld. Op naar nummer 5?????? :D :D :D

jub. rit

05 aug 2007 17:30

Lekker getourd, Pascal en crew hartelijk bedankt voor het organiseren.

05 aug 2007 17:54

Zo, we zijn weer thuis.

Nou het was een top dagje hoor !!
Organisatie petje af !! Pascal zegt wel dat hij geen invloed had op het weer, maar ik geloof er niks van...........................

De ritten waren leuk. De middagrit was wat meer recht toe, recht aan, maar die stoplichtsprintjes met die twee Gt3's 964 en 993 maakten de middag wel erg amusant.

Op naar de volgende editie.

05 aug 2007 18:11

gt3 is ook weer thuis. Staat nog lekker na te tikken :lol: Was weer een heerlijke dag. PaSCal en crew :cheers:

05 aug 2007 18:13

rse schreef:.........maar die stoplichtsprintjes met die twee Gt3's 964 en 993 maakten de middag wel erg amusant.

was wel weer lekker......twee luchtbakkers en twee waterkoker...lekker ff gassen.

Pascal, Henk, Esther en Alice.........gewoon weer ouderwets...super

05 aug 2007 18:37

Pascal, Henk, Esther en Alice; helemaal top :thumleft:
de verwachtingen zijn weer overtroffen 8)
hele leuke dag gehad :thumleft:

bedankt,

Marco & Linda

05 aug 2007 18:41

Pascal en de rest van de ploeg, bedankt voor de goede organisatie. Wij hebben een topdag gehad! 8) :D

05 aug 2007 18:43

Was wéér genieten hoor, leuke rit, leuke gesprekken. Bedankt organisatie.

05 aug 2007 18:48

Hulde aan PaSCal, HenkC2C, en Esther & Alice! Top geregeld, heerlijke route en alhoewel niks gewonnen :roll: toch dikke lol gehad :!:

Voor wie misschien toch nog de zonnebril van mijn moppie heeft gevonden op het damestoilet kan mij een PB sturen. Alvast bedankt!

Lex

05 aug 2007 18:58

Organisatie bedankt!

Hier een paar fotootjes

http://picasaweb.google.nl/meeuwsen3.2/JubiRit4

jubirit 4

05 aug 2007 19:24

hallo pascal ,henk ,esther en alice hartelijk dank voor de leuke dag :lol: namens mij en mijn zoon ,dit was onze eerste rit met het forum en we hebben beide zeer genoten . Alles was perfect geregeld en het weer was super :P

05 aug 2007 19:32

Tom80 schreef:Ik had alleen wel met afstand de minst strakke auto daar. :)

Daar verschillen de meningen dan nog over, ik heb verschillende mensen gesproken die die bruin 924S ook helemaal top vonden in het rijtje met blinkende 6 cilinders... and i agree!

Alice, Esther, Henk en Pascal nogmaals top dag, zeker in de ochtend weggetjes gereden die ik met lein nog zeker een keer over ga doen.

Leuke tijd gehad en kunnen wij ons al inschrijven voor nr 5?

05 aug 2007 19:41

Was weer superrrr

05 aug 2007 19:56

Het buffet was nog erg gezellig.

Pascal en team top geregeld allemaal, leuke route. Volgende keer meer vlees ;)

Ik denk niet dat ik een betere rit als kennismaking had kunnen kiezen. Vond het treintje vanuit Muiden al geinig.

Tijdens het ochtend deel heerlijk achter die snerpende zilveren 911SC gereden. Man wat een geluid. Bij een van de kruispunten linksaf ging je mooi powerslidend op weg. Was dat per ongeluk of niet? De rest van de rit hoopte ik steeds weer op zo'n actie.

Ook een tijdje achter ik denk HarryD gereden, mooie wagen van achteren ook. Je verloor wel je fotograaf bijna toen die achterstevoren zat voor een foto van ons haha!.

laters

05 aug 2007 20:24

was super jongens en meisjes vd organisatie bedankt voor de fijne dag ik heb erg genoten :D

grtjs :D mikey

05 aug 2007 20:27

Pascal & organisatie bedankt voor een heerlijke dag! :D

05 aug 2007 20:31

We hebben een mooie dag gehad, organisatie: nogmaals dank!

En wie volgens mij ook een leuke ochtend had: http://www.wolbert.nl/news.asp?nId=1

05 aug 2007 20:38

Zooo ook weer thuis.
Bedankt organistatie voor de perfecte dag !
Het was een hele leuke rit, en voor sommige vragen moesten we lekker zoeken, helemaal goed !
.........Ennuh beter voor die Countach dat ze er nooit achter komen :!:

De volgende jubirit wil ik er bij zijn met mijn eigen Porsche, ik moet nu steeds het verhaal ophangen dat hij het weer niet doet, direct denken ze nog dat ik niet eens een Porsche heb :shock: :twisted: :P .

Ik heb gezellig wat bij kunnen kletsen, helemaal goed.

@ Gassen: Mooie bak hoor, ben er maar voorzichtig op :wink:

Ciao

Leandero 8)

05 aug 2007 20:44

Pascal, Esther, Alice en Henk bedankt voor de geweldige dag :thumleft: Mooie weggetjes door de provincie Utrecht, als navigator :twisted: kan je de omgeving goed in je opnemen.
Harald kom er in met de foto van de korte broeken winnaar :wink:

Het viel me wel op dat er velen het niet aan durfden om de korte broek met dit weer aan te trekken :roll:
Laatst bijgewerkt door Gerhard op 05 aug 2007 20:47, in totaal 1 keer bewerkt.

05 aug 2007 20:46

:thumleft: weer als vanouds. PaSCal, ESCther, Henk en vooral Alice (voor het achterin zitten van N'gein naar Achterveld :cheesy: ) heel erg bedankt.

05 aug 2007 20:55

Was weer een keer leuk...... Henk Pascal Alice en Esther bedankt.
Wel veel brommerpech, volgens mij zag ik Niels ook stil staan voor Zaltbommel....... of heb ik dat verkeerd gezien Niels ?

05 aug 2007 21:05

Het was absoluut een mooie dag! Schitterende rit en perfecte organisatie. Pascal, Esther, Henk en Alice nogmaals bedankt!

Hier mijn foto's van vandaag:

http://www.mijnalbum.nl/Album=RHRB8YWC

@ Robberto, Klopt ik stond inderdaad even stil. Het oliepeil metertje deed even iets anders dan normaal (hoewel ik weet dat ik hier eigenlijk niet op moet kijken tijdens het rijden :wink: ), dus voor de zekerheid maar even gemeten. Was gelukkig gewoon allemaal in orde.

05 aug 2007 21:11

Niels gelukkig maar.... was te laat met de afslag; anders was ik nog ff gestopt. Valt weer mee...........
Plaats een reactie