Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
07 apr 2009 19:24
Ik zou gewoon bellen, dan heb je onmiddellijk antwoord.
Vandaag eens de rekening gecheckt, heb al vele betalingen gezien.
Als ik effe tijd vind, zal ik de ontvangst bevestigen.
Groeten,
Rufie.
DeniS2 schreef:Vandaag ook een mailtje gestuurd naar Limburgia, hopelijk zijn nog niet alle kamers vergeven.
07 apr 2009 20:03
Ik zat vanmiddag bij een klant, dus even voor dem mail gekozen.
Maar zojuist met het vriendelijke Limburgia gesproken en het is geregeld.
Dus we zien elkaar vrijdag avond al
08 apr 2009 14:34
Rufie,
Geld zojuist overgemaakt via telebanking dus moet morgen op je rekening staan.
CU de 6e
08 apr 2009 14:40
Duurt wel een paar dagen hoor. Belgie is buitenland.
10 apr 2009 12:29
Tingeling,
inschrijven kan nog dit weekend....
Greets,
Rufie.
10 apr 2009 16:42
rufie schreef:
Vandaag eens de rekening gecheckt, heb al vele betalingen gezien.
Als ik effe tijd vind, zal ik de ontvangst bevestigen.
Groeten,
Rufie.
Je schreef in de mail "Om uw inschrijving te bevestigen, vraag ik om de deelnameprijs te betalen vóór maandag 13 april 2009."
Dan hoop ik dat de betaling gelukt is ,want voor de 13e gaat een eventuele niewe poging niet meer op tijd aankomen .
10 apr 2009 18:43
Ik neem aan dat als mijn betaling nu nog niet binnen is, ik wel een berichtje had gehad.
10 apr 2009 18:48
+1
10 apr 2009 18:52
+ nog 1 onzeker als ik ben .
10 apr 2009 23:02
Het is in ieder geval wel afgeschreven.
10 apr 2009 23:33
haha ja afgeschreven zegt niks. Banken zijn echt boeven
Eerst afschrijven en een paar dagen later pas in het buitenland op een rekening bij boeken.
Heb nu ook weer zo'n geintje met een overschrijving vanuit de andere kant van de aardkloot. Geld wordt via de VS gerouteerd en de bank die daar tussen zit neemt een rustig twee weken de tijd om te kijken waar het vandaan komt en waar het heen moet.
Maar Rufie is sportief genoeg om niemand te benadelen of zonder goede reden en aankondiging zomaar van de lijst af te voeren. Dus volgens mij komt het goed en gaan we er een prachtig weekend van maken.
11 apr 2009 0:35
Je hebt helemaal gelijk maurice, denk dat het beregezellig gaat worden.
11 apr 2009 6:56
en hij heeft ook gelijk wat betreft Rufie
11 apr 2009 15:30
Hello,
heb zonet een mail uitgestuurd met een bevestiging van ontvangst van betaling voor degenen die alles reeds in orde gebracht hebben.
Indien de betaling nog niet is uitgevoerd, vraag ik om dit zo spoedig mogelijk te doen, liefst dit weekend nog.
Wenst u nog in te schrijven, dat kan, maar dan graag dit weekend nog beslissen.
Greets,
Rufie.
11 apr 2009 15:36
Rufie, Perfect!
Het duurt nog even voor ik mijn mail kan lezen ivm groot onderhoud aan mijn PC. Ik verwacht dat alles in kannen en kruiken is.
Groet, Edwin
P.s. Prettige paasdagen!
11 apr 2009 15:38
Everything under control esgigt
11 apr 2009 15:54
Nou we hebben de bevestiging binnen hoor, dank!!
En succes met alles wat je nog regelen wilt/moet.
11 apr 2009 21:34
Jipie betaalbewijs binnen, dus we gaan mee
Het ziet er veel belovend uit rufie

helemaal TOP!
11 apr 2009 22:43
Rufie, de bevestigingsmail zag er weer super strak uit, dit kan niet anders dan een super weekend worden

Heb je een overzicht van de deelnemers?? Ik ben benieuwd wie er allemaal mee gaan.
12 apr 2009 14:46
Graag wil ik hierbij alle deelnemers aan dit weekend alvast veel plezier wensen. In eerste instantie had ik natuurlijk graag meegegaan maar aangezien ik niet in het bezit ben van een Porsche lijkt het me niet gepast om met een ander automerk met zo'n grote groep mee te rijden.Gezien het programma zullen jullie een fantastisch weekend tegemoet gaan.
12 apr 2009 17:35
Ik ga mee !!!!
12 apr 2009 17:39
Arie Timmermans schreef:Graag wil ik hierbij alle deelnemers aan dit weekend alvast veel plezier wensen. In eerste instantie had ik natuurlijk graag meegegaan maar aangezien ik niet in het bezit ben van een Porsche lijkt het me niet gepast om met een ander automerk met zo'n grote groep mee te rijden.Gezien het programma zullen jullie een fantastisch weekend tegemoet gaan.
Sportief
12 apr 2009 17:48
Arie Timmermans schreef: aangezien ik niet in het bezit ben van een Porsche lijkt het me niet gepast om met een ander automerk met zo'n grote groep mee te rijden.
Dan rij je er toch een stukje achter

Of met iemand mee
12 apr 2009 18:22
rufie schreef:Hello,
heb zonet een mail uitgestuurd met een bevestiging van ontvangst van betaling voor degenen die alles reeds in orde gebracht hebben.
Greets,
Rufie.

Het moeilijkste is achter de rug .

Arie Timmermans Sportief en fijn zo'n reactie .
17 apr 2009 16:11
Zojuist bij hotel Limburgia nog een kamer kunnen boeken dus vrijdagavond al feest
Hoe laat zijn jullie (degene die ook een kamer hebben geboekt) van plan te arriveren