Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Gesloten onderwerp

03 aug 2006 9:50

Tja, ofwel moet je snel zijn om nummer 100 te worden, ofwel ben ik je net voor, maar heb zojuist ook ingeschreven met 2 deelnemers....... :shock:

Re: Jubileumrit #3 - 20 Augustus 2006

03 aug 2006 18:09

paSCal schreef:99...
100..... (daar heb ik iets voor! ;) )

Zeker de rekening van het betaald parkeren? :D
Ben blij dat ik op tijd was met inschrijven.

Re: Jubileumrit #3 - 20 Augustus 2006

04 aug 2006 9:57

D-Dreamer schreef:
paSCal schreef:99...
100..... (daar heb ik iets voor! ;) )
Zeker de rekening van het betaald parkeren? :D
Ben blij dat ik op tijd was met inschrijven.
De rekening voor de lunch lijkt me leuker :cry:

04 aug 2006 13:55

is die ene afmelding meegenomen in de telling (nr 32.):roll: :?:
ik twijfel nog dus wat trekt mij over de streep (heb zware allergie voor rekeningen e.d. dus.........)
sticker met 100 erop of zoiets, ja dan kom ik wel 8)
ik wacht gespannen af op Pascal :wink:

04 aug 2006 14:39

Ligt eraan wat je onder "in de telling meegenomen" verstaat... Het lijstje staat in een Excelletje bij mij thuis... Anders moet ik al die nummertjes handigmatig wijzigen en daar had ik ff geen zin in...

Op dit moment heb ik dus 98 :!: inschrijvingen! ;)

04 aug 2006 14:40

Mevrouw de Bont en ondergetekende 8) zullen er ook zijn :D

04 aug 2006 14:44

Tja, en is dat nummer 99 of 100? Vanavond zullen we het ongetwijfeld zien, dan ga ik het Excelletje bijwerken in volgorde van inschrijvingen op jubirit3@porscheforum.org :!:

04 aug 2006 15:57

ik heb de gok genomen en me zojuist ingeschreven :!: :P
pascal, het mailtje is naar je onderweg en luitjes, tot de 20e :!:

pascal, mijn kledingmaat is xxl, kun je er rekening mee houden :wink:

04 aug 2006 16:00

Onze vakantie is definitief toch na de jubirit dus ik heb me ook maar ingeschreven !

Mijn geluk kennende wordt ik vast nummer 101 8)

Was er trouwens al iets van naamkaartjes op die dag, want zoveel mensen, zoveel nicknames :wink:

04 aug 2006 17:42

Mij herken je van een afstand aan de wapperende rode cape. :)

04 aug 2006 18:00

en mij herken je aan een grijze porsche 8)

Maar heren zo trots hoef je er niet op te zijn om nr 100 te zijn.
Betekent voor mij alleen maar dat jullie te lang getreuzeld hebben
met het aanmelden voor deze rit :twisted:
Laatst bijgewerkt door DeniS2 op 04 aug 2006 19:37, in totaal 1 keer bewerkt.

04 aug 2006 18:00

Pascal,

MarkNineoneone is nog met vakantie, zijn bijdrage zal hij direkt na zijn vakantie aan je doen overmaken. Dit liet hij me weten bij de laatste forum meeting in Hoenderloo.

Mijn bijdrage is al onderweg.
Erik

04 aug 2006 18:13

Perfecto, en nummer 100 is bekend.... Niet Craze, niet Gerco, niet Rene_B en niet WB, maar een perfecte en slinkse timing door Dhr. van Engelen!

Stiekem eerst hier roepen en dan pas een tijdje later mailen ;) (lijkt MS964 wel met de PFT-hunt!).... Nou nog zien wat ik voor verrassing ga verzorgen natuurlijk :cheesy:

Voor de goede stand van zaken, nog 26 deelnemers hebben niet betaald !!!! Geen smoesjes meer, gewoon betalen, want anders kan ik die reis naar de bahama's niet betalen ;)

04 aug 2006 18:21

paSCal schreef:... maar een perfecte en slinkse timing door Dhr. van Engelen!
Nou nog zien wat ik voor verrassing ga verzorgen natuurlijk :cheesy:

Mss een idee, om de "verrassing" door ons te laten bedenken...zal Paul nog lang heugen... :twisted: ...dat zal 'm leren...ouwe vos met z'n streken... :mrgreen:

04 aug 2006 18:55

BERICHT VOOR ALLE 930-RIJDERS

In overleg met PaSCal is een gedeelte van de parkeerplaats in Prinsenbeek gereserveerd voor de 930-rijders ten behoeve van het vullen van het 930-register. Dit zal plaatsvinden vóórdat de rit begint.

http://home.hccnet.nl/r.erica/HTML/Frameset2.html

Links achterin op de parkeerplaats zal e.e.a. vereeuwigd worden. PaSCal, bedankt voor de medewerking :lol:

Ook als er 930-rijders zijn die alleen komen kijken zijn zij natuurlijk van harte welkom op dat gedeelte.

04 aug 2006 19:56

Damn. :shock: Wel cool +100 Porsches. Heb helaas moeten afzeggen wegens vakantie...
Have fun! 8) 8)

04 aug 2006 21:10

paSCal schreef:Perfecto, en nummer 100 is bekend.... Niet Craze, niet Gerco, niet Rene_B en niet WB, maar een perfecte en slinkse timing door Dhr. van Engelen!

Dacht "DAT moet ik proberen": Mijnheer van Engelen schrijft in met zijn leeftijd als nummer :P

Jurgen schreef:Mss een idee, om de "verrassing" door ons te laten bedenken...zal Paul nog lang heugen... :twisted: ...dat zal 'm leren...ouwe vos met z'n streken... :mrgreen:
JURGEN :!: GEWELDIG!!!! Je noemt me PAUL :o :mrgreen: :ba:
Je bent een voorbeeld voor velen hier: JURGEN I :lol:

PASCAL: moet de 100derste deelnemer ook gewoon betalen :?: :?

04 aug 2006 22:33

Paul van Engelen schreef:PASCAL: moet de 100derste deelnemer ook gewoon betalen :?: :?

Jazeker! Dat was namelijk de verassing!

Na uitgebreid overleg was de organisatie unaniem van mening, dat de 100e deelnemer gaat betalen voor het eerste rondje!

Voor de Harley-rijders! :lol: :lol: :lol:

05 aug 2006 1:22

Paul van Engelen schreef:JURGEN :!: GEWELDIG!!!! Je noemt me PAUL :o :mrgreen: :ba:
Je bent een voorbeeld voor velen hier: JURGEN I :lol:

Ik mag echt hopen , dat mensen míj niet als voorbeeld gaan nemen...laten ze aub wijzer wezen!!

Enne Paul...ik noemde je óók een "ouwe vos"... :twisted: :oops: :lol:

05 aug 2006 1:41

Jurgen schreef:Ik mag echt hopen , dat mensen míj niet als voorbeeld gaan nemen...

.... alsof dat iets is om je voor te schamen :oops: :wink:

05 aug 2006 1:55

Aardig bedoeld hoor :wink: ...maar ik stel me een rolmodel idd héél anders voor...om te beginnen met werktijden... :wink:

05 aug 2006 2:00

Jurgen schreef:...om te beginnen met werktijden... :wink:

... je hebt wel de juiste (werk)tijden - alleen op de verkeerde plek van de aardbol :wink:

BEETJE ON TOPIC DAN MAAR

.... de volgende Jubi-rit dan maar 's nachts rijden :idea: :wink:

05 aug 2006 3:51

Olaf schreef:.... de volgende Jubi-rit dan maar 's nachts rijden :idea: :wink:

Ik heb mijn hele jonge leven in Best gewoond en daar was elk jaar 'de nacht van Best' een grote happening. Soort oriëntatierit door de outback van Brabant. In het donker. Met op splitsingen in een donker bos met daarbij vragen waarop 2 antwoorden mogelijk waren. Goed antwoord was dan bv. linksaf, fout antwoord rechts... Veel mensen die ik ken hebben de rit gereden en vonden het geweldig.

M.a.w. als er ooit zo'n forumrit komt, ben ik van de partij! (neem ik wel mn kompas en tomtom mee...)

05 aug 2006 7:45

ingo schreef:(neem ik wel mn kompas en tomtom mee...)

Afbeelding :wink:

05 aug 2006 9:41

Bestaat er eigenlijk wel een onderwerp, waarbij jij géén passend plaatje weet te vinden...Mr Google... :wink:
Gesloten onderwerp