Ik zat de hunt 'n beetje aan te kijken - maar zag door de raadsels het bos niet zo gauw .... toen ik gisteren wat later thuis kwam zag ik dat de locatie al bekend was ....
.... maar heb de afgelopen tijd al twee keer mis gegrepen - dus had geen zin om nog op pad te gaan
- vanochtend (naar wat ik dacht) na de files nog even op het PF gekeken en besloten toch te gaan rijden
Ik was nog geen 10 minuten op weg en reed al in de eerste file - ik dacht nog, straks gaat die PFT weer m'n neus voorbij

Na iets meer dan 'n uur in de Porsche te hebben gezeten kwam ik al in de buurt van het kasteel - snel even getankt ...

... en daarna de Porsche geparkeerd aan de Ravensteinselaan - op de parking waar al die viervoeterbusjes staan

... probeerde met uitstappen niet in de keutels te gaan staan - en zakte daardoor tot m'n enkels in de prut
Ondanks dat het er allemaal iets groener uit zag - de PFT schuilplaats met gemak gevonden - had alle 9 foto's uitgeprint

makkelijker dan 'n bolletje pijltje

Onderweg richting Baarn bedacht ik me nog dat ik vergeten was om 'n schep in de auto te leggen - m'n hoofd zat natuurlijk nog vol van de pindakaas
Met 'n stuk hout dat ik ter plaatse vond was het graafwerk goed te doen ..

Ik vroeg me al af wat die rieten 'muts' van Sigrid was - en waarom ze daar 'n foto van poste
Maar dat ding had - als je er op ging zitten - uitzicht op de schuilplaats van de PFT

De wandeling terug was korter ..

De terugreis verliep voorspoedig ... de PFT heeft zich netjes gedragen onderweg

De PFT is er klaar voor ... ikzelf nog niet helemaal ... maar jullie kunnen uitkijken naar 'n
Old-School-PFT-Hunt # 60