Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

20 apr 2008 22:24

moet een geweldige dag zijn geweest - wat een weer he! Ik heb iets gemist zo te lezen en zien :!: Ik neem overigens aan dat die donut niet exemplarisch is voor alle deelnemers aan de rit 8) .

20 apr 2008 22:39

Poeh, ik heb wat gemist :lol: . Erg gaaf dat iedereen weer positief is over een PF meeting. Ook erg mooi dat er tussen al het moois dat er al was, zelfs een CGT verscheen!

Tot de volgende meeting waar ik weer om het hoekje kom kijken 8)

20 apr 2008 22:39

Alles was top inorde!
Bedankt iedereen van de organisatie, was allemaal af tot in de puntjes.

Heb goed gegeten op de 2e lunchlokatie. De verzorging was ideaal en compleet. Ze hadden de handen vol 8)

Stijn ik hoop dat je je goed kunnen amuseren hebt want op het laatste waren er wat problemen met de weg :roll: Die hebben we dan maar aangepast :D (met de grote hulp van Edwin en Tara) Ge moet u filmkes maar is uploaden hé :D

Het weer was super gewoon en het was leuk iedereen (nog)is te ontmoeten :)

Tot binnekort in de volgende rit! Post nog maar veel fotos :twisted:

20 apr 2008 22:58

Toppie vandaag, klasse Marcel & Ingrid & others. Ik mag mij van Marcel niet tot de 3waarden fotograven rekenen, maar heb de 100 foto's toch maar op Picasa gezet. :wink:
http://picasaweb.google.nl/Barolo1960/D ... cheRit2008
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

20 apr 2008 23:01

Wij zijn ook weer thuis, mooie dag gehad, klasse geregeld!

Onze gasten/navigators vonden het helemaal top,
het virus heeft weer eens toegeslagen :wink:

@PEF, bedankt voor het "vertrek treintje" naar de A16 (TomTom leeg)

20 apr 2008 23:09

Fraaie foto's hoor :!: :thumleft:

20 apr 2008 23:20

ik heb het zo naar m,n zin gehad ik heb maar 4 fotoos gemaakt :cry:

waar blijft de rest met z,n fotoos :shock:

leuke foto thnx thomas A.G. :wink:

Afbeelding

20 apr 2008 23:49

Helaas op het laatste moment niet kunnen deelnemen aan de rit vanwege het ziek zijn van mijn bijrijder :puker: maar ondanks dat een fantastische ontvangst door en bij PCR :!:

Een goede zaak dat er ook nog via de organisatie/PCR? aandacht werd gevraagd voor het Kika-fonds :!:

Op de weg terug nog even kunnen genieten van een voorbij- :shock: - schietende CGT... WOW :cheers:
Marcel + rest van de organisatie :res: :thumright: :thumright: :thumright: :thumleft: :thumleft:

21 apr 2008 0:31

Onze dames hadden een hoop lol onderweg :lol:

Afbeelding

21 apr 2008 7:54

Mooie foto's, Edwin. Volgende keer mag jij ook "hoffotograaf" zijn.

Ik vond het overigens nog erg leuk dat onze Ferrarivrienden Niels (met vader en broer) en Arie kwamen kijken bij het vertrek. Geeft toch wel aan dat een gezonde rivaliteit tussen de twee merken mogelijk is :lol:

21 apr 2008 9:19

Iedereen bedankt voor de organisatie, was idd een topdag. En als bekroning mooi weer: lekker met het dak eraf gereden. Wat is dat toch lekker. Op naar de volgende rit, ik heb er zin in.

21 apr 2008 9:36

Ik heb alvast 1 filmpje op Youtube gezet. Dat is van deze zwarte 911 (met vogelpoep achterop):

Afbeelding

http://www.youtube.com/watch?v=RgATjW_AV4o

21 apr 2008 10:20

Marcel,Ingrid, PCR en de rest van de organisatoren. Bedankt voor de fijne dag. Kindjes waren blij met de Kikabeertjes en ook nog eens een leuke prijs gewonnen! :wink:

Oh ja, de kroketten waren héééérlijk! (insite humor voor de oudgedienden onder ons :lol: :lol:)

21 apr 2008 10:33

marknineoneone schreef:Oh ja, de kroketten waren héééérlijk! (insite humor voor de oudgedienden onder ons :lol: :lol:)

:D :D :D Zo lekker op temperatuur ook!

21 apr 2008 10:37

Ik durfde het al niet eens te zeggen ... :lol: :wink:

21 apr 2008 10:43

Niet?? :lol:

21 apr 2008 10:54

Nee, ik durf niet zo veel. Weet je toch? :lol:

21 apr 2008 11:11

:silent:

21 apr 2008 13:17

drknauf schreef:ik heb het zo naar m,n zin gehad ik heb maar 4 fotoos gemaakt :cry:

Mikey toch. Hoe kan dat nou. :lol:

21 apr 2008 13:56

Marcel & Ingrid, Jeroen, PCR en de rest!

Bedankt het was helemaal goed, de ontvangst, de rit, de lunch, de mensen, het weer.
Ook aan het einde nog even lekker in het zonnetje gezeten, een heerlijke dag.
Tot volgend jaar

21 apr 2008 13:57

drknauf schreef:ik heb het zo naar m,n zin gehad ik heb maar 4 fotoos gemaakt :cry:

waar blijft de rest met z,n fotoos :shock:

leuke foto thnx thomas A.G. :wink:

Afbeelding
'

Hé mijn foto, is dat toevallig jou auto? Ik vond hem prachtig! Ik ga zo een paar foto's van deze groot afdrukken. :)

21 apr 2008 14:01

arenarood schreef:@autogek! Kon de chauffeur wel iets zien met een flat-screen voor z'n neus? :shock:

Hé,de foto is we :shock: g

21 apr 2008 14:33

arenarood schreef:
arenarood schreef:@autogek! Kon de chauffeur wel iets zien met een flat-screen voor z'n neus? :shock:

Hé,de foto is we :shock: g

Slechte kwaliteit + eigenaar wilde niet herkend worden.. :) Al zou je geinterreseerd zijn, stuur een pb. 8)

21 apr 2008 14:53

So dit klonk goed. Als ik iets beter op het forum gekeken had. Had ik de meeting wel gezien. Ik had namelijk gisteren vrij en ben naar de Porsche Occasion weekend gegaan.

gr.

21 apr 2008 14:55

leander schreef:So dit klonk goed. Als ik iets beter op het forum gekeken had. Had ik de meeting wel gezien. Ik had namelijk gisteren vrij en ben naar de Porsche Occasion weekend gegaan.

gr.

En wat gezien :?:
Plaats een reactie