Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Re: PFT 55, locatie bekend. Wie gaat 'm halen ?

10 apr 2009 23:01

Olaf schreef:... was dat niet onder die poffertjes kraam :?: ... tijdens je lunch-pauze :wink:


Ja. En na de eerste koffie. In mijn pak onder de poffertjeskraam. :mrgreen:

Re: PFT 55, Opgegraven door "Bloody SIGRID", winnares : hulde !

11 apr 2009 8:08

:shock: En dat terwijl Willem in Denemarken zit!! :roll: :wink:

Re: PFT 55, Opgegraven door "Bloody SIGRID", winnares : hulde !

11 apr 2009 8:44

Nee hoor was donderdag avond laat thuis. vrijdag thuis gewerkt. Vandaar de snelle actie van Sigrid vrijdagochtend 8)

Re: PFT 55, Opgegraven door "Bloody SIGRID", winnares : hulde !

12 apr 2009 20:24

:shock: Vrouwelijke huntaddict :lol:

Sigrid, wederom van harte. Wat een bijtertje....

Re: PFT 55, Opgegraven door "Bloody SIGRID", winnares : hulde !

12 apr 2009 21:11

Ach Renger, als dit mijn enige verslaving zou zijn, was het niet zo erg :D
Plaats een reactie