Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
10 apr 2009 23:01
Olaf schreef:... was dat niet onder die poffertjes kraam
... tijdens je lunch-pauze
Ja. En na de eerste koffie. In mijn pak onder de poffertjeskraam.
11 apr 2009 8:44
Nee hoor was donderdag avond laat thuis. vrijdag thuis gewerkt. Vandaar de snelle actie van Sigrid vrijdagochtend
12 apr 2009 20:24

Vrouwelijke huntaddict
Sigrid, wederom van harte. Wat een bijtertje....
12 apr 2009 21:11
Ach Renger, als dit mijn enige verslaving zou zijn, was het niet zo erg
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.