Zo... Ook weer thuis...
Ik ben na het bezoek aan het Mercedes-museum nog even naar Zuffenhausen gereden en heb nog even wat inkopen gedaan bij Porsche

...
Toen ik bij het museum stond (voor de deur) werd mijn kenteken omgeroepen: m'n alarm stond te loeien (ik was vergeten m'n dakkie te sluiten, maar ik had wel het alarm erop gezet

)
Toen naar huis gereden. Tjongejonge, wat rijdt dat lekker over die Duitse Autobahn... Nog even nét over de 245 km/uur (op de teller)
(achteraf aangepast) geklokt, maar een foto ervan maken zat er niet in...
Ik heb ook te hard gereden waar slechts 130 km/uur gereden mocht worden, maar ik ben niet aangehouden... Zou er nog een bon volgen???
Onderweg nog Frankie1969 gepasseerd vlak voor een plek waar een camper op z'n zij lag (tegen de richting van het verkeer in)... Dat zag er niet goed uit...
Goed... Dát was de terugreis...
De trip zelf was ongelofelijk fantastisch! Tijdens het bezoek aan de fabriek nog het prototype van de nieuwe 911/997 Targa gespot (3x maarliefst).
De rondleiding was helemaal top al hebben we de 2de verdieping niet kunnen/mogen bezoeken vanwege de aanwezigheid van de prototype(s). Steeds als we iets te dichtbij kwamen, kreeg onze gids een seintje en werden we spoorslags verdergebonjourd, maar ze hebben niet kunnen voorkomen dat we niettemin de Targa hebben 'gespot'...Hé-le-maal top!
Na het bezoek aan de fabriek naar het Hotel in Vaihingen... Tenminste... Dat was de bedoeling. Het bleek echter dat er 2 Vaihingen bestaan die op 'slechts' 50 km van elkaar liggen...
Wij (ik en nog twee andere deelnemers) hadden dus voor de verkeerde Vaihingen gekozen en moesten dus -na 50 km de verkeerde kant op gereden te zijn- weer terug. We arriveerden daarom wel heel erg laat in het hotel (dat z'n sterren overigens meer dan waard was: prima keuze Rufie!)...
Daarna lekker uit eten in Zuid-Europese sferen.
Vanochtend -dus- naar het Mercedes museum.
Wát een fantastisch mooi gebouw en wat een ongelofelijk fraaie collectie automobielen! Ik heb eigenlijk niets met het merk met de ster, maar ik heb genoten!
Al met al een súper geslaagd weekend! Mede (en wellicht vooral) vanwege de perfecte organisatie, waarvoor nog mijn hartelijke dank...
Rufie (en vrouw): het was helemaal top!
supersupersuper bedankt!
Laatst bijgewerkt door
Black Betty op 11 jun 2006 0:09, in totaal 1 keer bewerkt.