Informatie m.b.t. deelname aan de Nacht van Weesp
Ik heb afgelopen vrijdag de acceptatiebrieven voor alle drie de auto's van Team 1 ontvangen. Ik heb deze
niet ontvangen van Team 2. Graag hoor ik zsm af iemand van team 2 deze wel heeft ontvangen. Deze brief is nodig voor de instructieavond, keuring en de NvW zelf.
Maandagavond zal ik de acceptatiebrieven uitdelen, mochten teamleden niet aanwezig zijn, zal ik deze a.s. dinsdag naar jullie toe versturen
Maar hoe ontmoeten we elkaar daar? Er kunnen a.s. maandagvaond wel tot 400 mensen op de instructieavond afkomen
Is iemand een beetje bekent in die omgeving om daar met elkaar af tespreken?
startinformtie
Klasse
Startnummer
starttijd keuring
Starttijd Nacht van Weesp
Bestuurder en navigator
Team naam
S 21 16:56 18:21 Wim van Vonderen Rene Heijsen
Porsche Forum Team 1
O 70 17:23 18:48 Eric van Rooijen Rene van Rooijen
Porsche Forum Team 1
T 161 18:08 19:33 Gerhard van der Veen Olaf van Geene
Porsche Forum Team 1
T 162 18:09 19:34 Richard Pijlgroms Martine Pijlgroms
Porsche Forum Team 2
T 163 18:09 19:34 Marco Kersbergen Patrick Kuijk
Porsche Forum Team 2
S 22 16:57 18:22 Paul Slotemaker Robin Timmer
Porsche Forum Team 2
Informatie van de organisatie:
Op zaterdag 12 mei moet de organisatie van de Nacht van Weesp circa 200 auto's verwerken.
Dat is geen eenvoudige opgave maar als alle equipes zich aan het tijdschema houden verloopt het prima.
Speciale aandacht voor het volgende:
U ontvangt ongeveer twee weken voor de rit uw acceptatiebrief met de gegevens van bestuurder, navigator en de auto waarmee u de 36e Nacht van Weesp rijdt, inclusief uw specifieke wedstrijdgegevens.
Deze acceptatiebrief is een belangrijk document. U heeft hem nodig bij de instructie-avond, bij de technische keuring, alsmede bij de starttafel in de kantine van WVGV.
De brief wordt ingenomen bij de uitreiking van het routeboek aldaar.
Denk erom dat u beiden (bestuurder en navigator) de vrijwaringsclausule op de achterzijde van deze acceptatiebrief ondertekent! Zonder deze ondertekening bent u geen deelnemer aan de 36e Nacht van Weesp.
Op de acceptatiebrief vindt u, behalve uw starttijd, ook het tijdstip dat u bij de technische keuring moet verschijnen. Dit is ongeveer 90 minuten voor uw échte starttijd.
Na de technische keuring begeeft u zich naar de kantine van WVGV. De route is met pijlen aangegeven. U ontvangt daar u een bijgewerkte deelnemers-lijst, een tasje met snuisterijen en eventuele LAATSTE AANWIJZINGEN (!!) van de rit (dat kunnen bijvoorbeeld omleidingen of wegversperringen zijn)
Voor elke deelnemer zijn er gratis broodjes en iets te drinken.
Ook kunt u eventuele wijzigingen van bestuurder/navigator, automerk/kenteken enz. aan het wedstrijdsecretariaat doorgeven.
U heeft nu voldoende tijd om uw broodjes op te eten en iets te drinken.
30 MINUTEN VOOR UW ECHTE STARTTIJD wordt u opgeroepen en ontvangt u uw ROUTEBOEK.
Tevens ontvangt u de bonnen voor het buffet bij "De Nadorst". Controleer s.v.p. of de eventueel extra bestelde bonnen voor passagiers er ook bij zitten.
De controlekaarten voor de vijf trajecten krijgt u op het startpodium.
Na de uitreiking van uw routeboek gaat u als equipe direct naar uw auto en rijdt u de aangegeven route naar de Keurstraat voor het opstellen in startvolgorde.
Een aparte routebeschrijving voor deze aanlooproute heeft u aan de starttafel ontvangen !! U bent verplicht deze route te rijden!!
Om het startpodium te bereiken rijden we in het oude centrum op een éénrichtingsweg een stukje tegengesteld aan het overige verkeer. Dit gaat onder begeleiding van verkeersregelaars. Houdt u zich vooral aan hun instructies!!
Wij wensen u een goede en veilige NACHT
en veel succes!
organisatie Nacht van Weesp