Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

14 maart 2008 22:18

Ik sluit wel aan als je de A9 opgaat om 9.30u en daar in jullie file terechtkom. :mrgreen: Tot zondag :wink:

15 maart 2008 12:06

Als ik morgen niet naar Assen ga kom ik naar Akersloot, ik ben toch wel erg nieuwsgierig naar die Noord Holland rit. Misschien dat ik nog iemand mee neem ook.

Ik heb alleen een vraagje: er staat op de site dat je iets van 39 euro over moet maken voor het eten etc. Nou ben ik eigenlijk niet van plan zo veel te gaan betalen voor een club waar ik nog geen lid van ben.
Is het mogelijk wél mee te eten maar dat mijn(onze) bestellingen dan apart worden afgerekend??

En weet iemand toevallig hoe lang die rit gaat worden en hoeveel wagens er komen??

15 maart 2008 13:42

Den(k) Helder Babs :idea: :)

En lees eens het artikel over Deelname zonder lidmaatschap op de website :!:

Je bent uiteraard redelijk laat, en betwijfel of de (standaard) voorwaarden kunnen worden aangepast maar vragen staat vrij en evenementencoordinator Jean Paul Hulsebos is een heel flexibele vent :wink:

15 maart 2008 13:45

hey babberdebabs...

Ritprijs is gebaseerd op..(en dat weet ik toevallig :lol: :lol: als Penningmeester/bestuurslid van de NPC )

- koffie met gebak bij ontvangst
- route boek
- buffet aan het einde van de rit......

Rit zal ergens einde van de middag voor de meeste over zijn, dan is er een buffet in een van de bovengelegen zalen.......let wel het is bij van de Valk.......de NPC is van mening dat dat ook moet kunnen, de PCH haalt daar zijn neus voor op, die gaan liever na afloop bij "de Librije-Parkheuvel" ofso tafelen....

Rit ken ik, komt redelijk hoog door Noord Holland...

Maar kom gerust ff koekeloeren,

cu en gr,

John

15 maart 2008 13:58

bestuurslid NPC schreef:...let wel het is bij van de Valk.......de NPC is van mening dat dat ook moet kunnen, de PCH haalt daar zijn neus voor op, die gaan liever na afloop bij "de Librije-Parkheuvel" ofso tafelen....

Als wij kunnen kiezen tussen van de V. of een klasse restaurant dan passen we BLIJKBAAR beter bij de PCH :roll: :twisted:

Maar toch blijven we beslist bij de leukste Porsche club :!: :P
Er is tenslotte voor 'elk wat wils' bij de NPC :idea: :mrgreen:
zoals o.a. vorig jaar de 8 dagen 8 landen en volgend jaar de Schotland rit 8)

15 maart 2008 14:14

Paulv.Engelen: ik heb de hele site al doorgekeken, ik snap het nu IETS meer allemaal.

Ik kom gewoon morgen kijken, en dan zien we wel hoe het loopt. Ik heb Paul al een email geschreven, dankzij Erick, kijken hoe de reactie is.
Kan ik niet mee rijden, is het ook geen drama, dan wacht ik daar gewoon en ga foto's maken bij aankomst/vertrek etc. 8)
Ik moet eerlijk bekennen dat ik door werk en ander prive gebeuren niet altijd Up to Date ben wat de evenementen aangaat. Helaas was ik daardoor ook te laat met inschrijven voor de Ferrari/Porscherit.

..Voor mensen die een foto willen hebben MET hun auto er ook op, of alleen de auto kunnen altijd naar me toe komen, foto word dan later per email verstuurd :) Geen probleem.

15 maart 2008 19:19

email gekregen: ik ben er morgen, kom voor koffie, gebak en de rit, maar niet voor het afsluitende buffet. :)

Bijrijder heeft afgezegt op het laatste moment :cry: Waarom heb ik dat nou altijd??

15 maart 2008 20:03

Je bijrijder had zich helemaal op het buffet verheugd. :cry:
Laatst bijgewerkt door Patrick op 15 maart 2008 20:04, in totaal 1 keer bewerkt.

15 maart 2008 20:04

... nee, op kleffe broodjes en koude kroketten :lol:

15 maart 2008 20:07

tja, en die mist hij/zij nou :cry:

FROST schreef:Waarom heb ik dat nou altijd??

:silent: :wink:

15 maart 2008 20:08

.....

15 maart 2008 20:23

Paul van Engelen schreef:Als wij kunnen kiezen tussen van de V. of een klasse restaurant dan passen we BLIJKBAAR beter bij de PCH :roll: :twisted:

Mot je nog wel ff een Porsche aanschaffen die niet ouder is dan 1 jaar of minimaal 150.000 euris :lol: :lol:

15 maart 2008 23:00

John schreef:
Paul van Engelen schreef:Als wij kunnen kiezen tussen van de V. of een klasse restaurant dan passen we BLIJKBAAR beter bij de PCH :roll: :twisted:

Mot je nog wel ff een Porsche aanschaffen die niet ouder is dan 1 jaar of minimaal 150.000 euris :lol: :lol:

Nou John die Paul zit wel op zijn geld hoor :wink:

16 maart 2008 9:00

Hier in Den Helder regent het nu :( Tot straks.

16 maart 2008 21:00

Zo, ik ben weer thuis! (wateenzeikweer, enopdeterugwegwashetDROOG)

Mensen wat een GEWELDIG leuke rit, alleen jammer van het verdwalen op het einde haha

Goed gegeten (bedankt D.D, volgende keer betaal ik!!!) en veel leuke, lieve, boeiende Porsche liefhebbers gesproken.

16 maart 2008 21:03

FOTO'S !!!!!!!!!!!!

16 maart 2008 21:06

en het bleef regenen.... :evil:

Maar, de samenkomst in Akersloot en de overdadige dis maakte weer veel goed. :wink:

Ging trouwens bijna frontaal op een overstekend hert :oops: dat 20 meter voor ons uit de struiken de weg opliep. Met dank aan ABS. Anders had het dier ook op het menu gestaan :shock:

16 maart 2008 21:11

LeOH schreef:Maar, de samenkomst in Akersloot en de overdadige dis maakte weer veel goed. :wink:

Was idd te veel, te goed, te lekker.............man ik klap zowat......volgende keer maar "de Librije".......

Jij had ook de beste tafelgenoten :lol: :lol: :lol:

16 maart 2008 21:19

John schreef:volgende keer maar "de Librije".......

Lekker dichtbij John :D

(Overigens rijdt Johnnie Boer Porsche (912 en 993)
Laatst bijgewerkt door Erick op 16 maart 2008 21:36, in totaal 1 keer bewerkt.

16 maart 2008 21:22

heb er 2, helaas niet al te scherp :
Afbeelding 997 GT3 achterna....

Afbeelding 924 achterna...

Jij had ook de beste tafelgenoten
Jammer dat ze de meeste tijd aan het buffet bezig waren met opscheppen :cheesy: hebberts :wink:
Laatst bijgewerkt door LeoH op 16 maart 2008 21:44, in totaal 2 keer bewerkt.

16 maart 2008 21:28

Erick schreef:(Overigens rijdt Johnny Boer Porsche (912 en 993)

Jonnie.

Afbeelding Afbeelding

Jonnie Boer, die in een interview schreef:PORSCHE OF FERRARI?
Ferrari is mooi, maar een Porsche is het voor mij. Ik heb een zwarte 911, met ronde koplampen, elf jaar oud. Ik rij er alleen in het weekend in. Als ik moet voetballen in Friesland doe ik de kap eraf, zet keihard Queen op en blèr naar het noorden. Word ik onderweg geflitst met 195 per uur omdat ik de radarverklikker niet heb gehoord.

16 maart 2008 21:33

John schreef:......volgende keer maar "de Librije".......

Jabadabadu :ba: :ba:

Count us in! 8)

16 maart 2008 23:36

Morgen kunnen we weer van culinaire hoogstandjes genieten in Mickeys bar op Zandvoort (of gewoon lekker scheuren op het circuit). :lol:

16 maart 2008 23:40

Gert schreef:Morgen kunnen we weer van culinaire hoogstandjes genieten in Mickeys bar op Zandvoort (of gewoon lekker scheuren op het circuit). :lol:

Hoe laat :?:

17 maart 2008 0:44

Het vrij rijden is van 13.00 - 17.00 uur.
Vanaf ongeveer 12 uur komt iedereen zo'n beetje aan om in te schrijven.
Plaats een reactie