Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Gesloten onderwerp

09 aug 2008 23:25

alleen met box mag je aansluiten :lol: :lol:

09 aug 2008 23:33

cayenne is wat hoger, droge voeten. :D

10 aug 2008 0:17

Afbeelding

10 aug 2008 7:15

Graaf schreef:haal mij maar van het lijstje...rij net mijn garage uit met het portier open (nee daar kan hij niet tegen).......

En aangezien ik vanaf Amersfoort met Albert mee mocht rijden, zal ik er ook niet bij zijn!

10 aug 2008 9:08

Graaf schreef:hala mij maar van het lijstje...rij net mijn garage uit met het portier open (nee daar kan hij niet tegen).......

.. dat meen je niet :shock:

Lydia schreef:En aangezien ik vanaf Amersfoort met Albert mee mocht rijden, zal ik er ook niet bij zijn!

Er zijn er toch wel meer die (vandaag) langs Amersfoort gaan :roll:

10 aug 2008 11:12

bedankt jongens knap kl... zo een dag voor Porschemotion :evil:

gelukkig is mijn portier nog heel "alleen" mijn rameframe is verbogen en gebroken.

10 aug 2008 21:11

Olaf schreef:Er zijn er toch wel meer die (vandaag) langs Amersfoort gaan

Zoals jij dus! Erg aardig dat je me belde. En dat ik vanaf Amersfoort met je mee kon rijden! Thanks!

Ik kom net thuis. Was toch wel erg leuk om er bij te zijn. Veel bekenden gezien, de hele dag lopen kleppen! :D Ook veel mensen niet gezien overigens!

haags treintje

10 aug 2008 21:14

sorry :oops: V-8 ik heb het treintje gemist :cry: zaterdagavond feestje gehad iets te wild en werd vanochtend om 10.30 wakker ( met hoofdpijn )

10 aug 2008 21:30

Geeft niks - was leuk vandaag ! Volgend jaar toch weer Zandvoort hoop ik - wat een eind...

10 aug 2008 22:37

@V-8: citroen-gele nog gezien? Ik wel :? ... doe maar wit!
Gesloten onderwerp