Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Re: meeting omgeving Bussum

01 jul 2010 14:38

mark996 schreef:sluit ik me bij aan. Ik neem aan dat vanuit Aalsmeer een ieder zelf kan bepalen wanneer hij/zij vertrekt (of had je nog een terug tourrit in gedachten)?

Ik heb naar Aalsmeer een tourtje gepland en vanaf Aalsmeer kan iedereen zelf bepalen hoe en wanneer hij/zij vertrekt.

Re: meeting omgeving Bussum 7 augustus

05 jul 2010 21:28

hoeveel deelnemers zijn er inmiddels, is er een lijstje?

En regel jij een route beschrijving ed?

06 jul 2010 10:17

Ik heb nu 7 deelnemers en Horn.
Met de route beschrijving ben ik al bezig, een navigator zal niet nodig zijn!

06 jul 2010 11:06

marcel964 schreef:...Met de route beschrijving ben ik al bezig, een navigator zal niet nodig zijn!

Zeg dat nou niet te hard, sommigen onder ons hebben dat toch altijd nodig om ergens te komen (tenzij er natuurlijk weer verschillende versies van de route worden uitgezet, dus een A en B versie bijv..) :lol: :wink:

06 jul 2010 11:56

hehehe....dat is de reden dat ik een turbo heb: kan ik nog een beetje omrijden, verkeerd rijden etc, ben ik alsnog op het hetzelfde tijdstip op het eindpunt. :wink:

06 jul 2010 14:58

mark996 schreef:
marcel964 schreef:...Met de route beschrijving ben ik al bezig, een navigator zal niet nodig zijn!

Zeg dat nou niet te hard, sommigen onder ons hebben dat toch altijd nodig om ergens te komen (tenzij er natuurlijk weer verschillende versies van de route worden uitgezet, dus een A en B versie bijv..) :lol: :wink:

Er zal geen versie A en B zijn, ik doe dit voor de eerste keer dus vandaar dat het niet al te ingewikkeld zal zijn.

06 jul 2010 15:16

Diegenen die de B-route willen volgen kunnen gewoon achter mij aanrijden! 8)

06 jul 2010 15:17

MS964: Je was me net voor! Iedereen die achter deze turbo aanrijdt weet 1 ding zeker.. Het wordt niet de originele route... :wink:

06 jul 2010 19:04

Leuk, heb best zin in een leuk ritje. Gezellig. Nu eerst ff op vakantie, tot dan.

06 jul 2010 21:47

gast schreef:Als je hem eens wilt voorrijden moet je het maar laten horen, dan rijden we hem ff samen bijv.. :D

Is goed, moet alleen wel een keertje doordeweeks in de avond. Want al mijn weekend zitten al vol gepland.

06 jul 2010 21:48

mark996 schreef:MS964: Je was me net voor! Iedereen die achter deze turbo aanrijdt weet 1 ding zeker.. Het wordt niet de originele route... :wink:

Zolang we maar op het eindpunt komen toch??

21 jul 2010 9:14

Gisteravond met gast even het tourtje proef gereden. Zal een paar kleine aanpassing doen en dan zal ik iedereen de route mailen. Inmiddels zitten we in totaal op 9 deelnemers!! :D

21 jul 2010 9:49

Mooi! We wachten af...

22 jul 2010 21:12

Hoe laat zijn jullie in Aalsmeer? En dan wel eerst melden bij de hoofdmechaniker "Bully" Mensen met 2 linkerhanden worden niet toegelaten of alleen onder begeleiding. :wink: We moeten nl. nog een 964 van Rob in elkaar zetten.

22 jul 2010 21:41

Waarschijnlijk vertrekken wij tussen 13 en 13:30 vanaf Naarden. De route is ongeveer 60 kilometer en afgelopen dinsdag heb ik daar ongeveer 1,5 uur over gedaan. Dus rond 15 uur zijn we wel in Aalsmeer.

22 jul 2010 22:01

gezellig :mrgreen:

27 jul 2010 9:18

Lees zojuist dat de sleutelgelegenheid in Aalsmeer op 7 augustus niet door gaat. 14 augusutus ben ik zelf al op vakantie.
Ik zal eens kijken of ik de route kan aanpassen zodat het een mooi rondje of vierkantje wordt.

27 jul 2010 9:29

Misschien richting Zandvoort of ligt dat te ver uit de route?
kwam voor ons ook onverwacht.

27 jul 2010 9:47

zandvoort hoeft voor mij niet, gewoon een klein rondje zoals oorspronkelijk de bedoeling was, is prima voor mij...

27 jul 2010 11:04

Zandvoort hoeft voor mij ook niet zo. Ik bedenk wel ff een rondje.

30 jul 2010 14:15

Allen,
Hierbij de route voor 7 augustus. Denk dat een mooie tijd om af te spreken een uur of half 2 bij Het Arsenaal in Naarden is. De route eindigt op de Loodijk in Ankeveen bij De Colonie om daar even wat te drinken.
Groet

http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s ... 0&dirflg=d

30 jul 2010 14:21

top! ik duim alvast even voor goed weer... :wink:

30 jul 2010 14:31

Ziet er leuk uit!

30 jul 2010 15:35

[quote="gast"]Haha, eerst ff boodschappen doen met het vrouwtje en dan dit posten.. :p

En dan zeg je niet eens ff gedag als je me ziet??

30 jul 2010 15:35

Corine schreef:Ziet er leuk uit!

Rij je mee?
Plaats een reactie