Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Re: Gehandicapte kinderen een groot plezier doen

10 jun 2012 17:10

Vandaag even als gast mogen meerijden met porsche club m-limburg en ik had Gijs als passagier, deze jongeman
vond mij zeer interessant ipv de omgeving of de andere Porsches :mrgreen: en op een handjeklap of het geluid
hmmmm hmmm na vond hij het volgens mij wel leuk. Zelf natuurlijk ook kunnen genieten en echt mooi weer gehad.
Bedankt organisatie was een leuke middag.

10 jun 2012 17:17

Hey Ed, hartstikke leuk dat je gekomen was. Was een leuke gezellige rit.
Helaas kan ik maar een beperkt aantal foto's plaatsen, zeg maar alleen de foto's waar geen cliƫnten op te zien zijn omdat privacy bij Stichting Radar in een hoog vaandel staat.

De foto's : http://www.flickr.com/photos/kix911/sets/72157630033059741/show/

Dikke bak Ed :thumleft:
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Delnoy op 10 jun 2012 20:14, in totaal 1 keer bewerkt.

10 jun 2012 20:09

Je hebt je positief ingezet dit weekend Rob!

10 jun 2012 20:14

Haha, vond het ook erg leuk om te doen. Nu een weekje cursus in A'dam en zaterdag naar de VCM. Zondag maar eens een familie dagje inlassen want ben de laatste tijd meer met anderen bezig dan mijn eigen gezin. :roll:

Vond net nog een filmpje op YouTube. Geen idee van wie en de kwaliteit is ook niet te best maar toch.
http://www.youtube.com/watch?v=ZoZG2LUTEhc

11 jun 2012 20:39

Hier ga ik stiekum echt van glimmen.

Hallo 911KIX,

U kent mij niet maar ik ben de dochter van Wim van den Esschert. Hij heeft samen met Klaas deze prokkeldag georganiseerd in Apeldoorn.
Mijn vader vind uw youtube filmpje helemaal geweldig en zou deze graag van u ontvangen dat hij deze ook kan laten zien aan mensen zonder internet. Zou u hem deze kunnen doen toe komen?
Mijn vaders is te bereiken via 06-xxxxxxx (dit is de makkelijkste manier).
Per mail is hij te bereiken via xxxxxxxxxx@hotmail.com.
Alvast bedankt!

En wie weet tot ziens!

Met vriendelijke groet,

Everlyne van den Esschert ook namens mijn vader Wim.

10 aug 2012 19:03

Wat een super initiatieven zijn dit toch. :cheers:

Ik hoop ook een keer mee te kunnen doen met de P dus ga het forum goed in de gaten houden.

Zelf doe ik al een aantal jaren mee met Dreamnight @ artis (kinderbeestfeest) Motorbegeleiding of voertuig in de stoet. Dat is mijn mooiste onbetaalde werkdag van het jaar. Ik zie elk jaar steeds meer P hierbij aansluiten en dit word geregeld door Stichting Emma kinderziekenhuis. Ik zal eens informeren of ze nog wat P kunnen gebruiken mocht daar interesse voor zijn.

11 aug 2012 0:55

Ieder jaar zijn dit soort initiatieven en geloof me, het is echt de moeite waard.

13 feb 2013 9:53

Heb me net aangemeld! Ik vind het een superleuk idee! Een beetje aan je stand verplicht als je je een P kunt veroorloven.

13 feb 2013 11:53

helddi, 2013 is dit topic. http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=16&t=37263

Maar leuk dat je mee gaat :thumleft:

07 maart 2013 19:20

Mag ik nu ook meedoen :mrgreen: ?
Afbeelding

07 maart 2013 22:19

Heb Klaas een email gestuurd, nadat ik mij ook al via dit forum had aangemeld. Niets meer gehoord. :scratch:

07 maart 2013 22:57

Dit is de aankondiging van vorig jaar.....Ik zal een reactie op het verzoek van dit jaar (25-5) zetten.

08 maart 2013 8:59

RichardP schreef:Heb Klaas een email gestuurd, nadat ik mij ook al via dit forum had aangemeld. Niets meer gehoord. :scratch:

Als ik me het goed herinner duurde het vorig jaar ook even dus het komt vast goed met :drive:
Plaats een reactie