20 nov 2015 12:23
20 nov 2015 12:40
20 nov 2015 13:45
20 nov 2015 13:56
20 nov 2015 15:48
20 nov 2015 15:50
Vooral na de Hunzerug richting Scheivlak, hij wil wel vooruit met zijn 230 pk
20 nov 2015 16:17
Jos Targa schreef:Niet dat ik twijfel over jouw tijden Mark, maar als jij 2 seizoenen op straatbanden trackdays rijd op 1 set, dan red je 2,12 of 2,10 niet op 1 set.
kan je verzekeren dat jouw banden na een halve dag volledig weg zijn als je op de limiet gaat rijden. Semy Slicks zijn dan echt beter en kun je ook mee over de weg. Op mijn 944 met intrax onderstel en Federal semi slicks rijd ik een lage 2,09 en dan gaat het behoorlijk op de limiet!
Setje rondom incl montage voor 15 inch kosten 400 euro dus valt wel mee. Mochten wij elkaar eens treffen samen dan zou ik je willen uitnodigen om eens in de 944 te rijden met aangepast ondestel en semi slick, is echt de moeite waard!
20 nov 2015 16:22
20 nov 2015 16:26
WillemB schreef:Vooral na de Hunzerug richting Scheivlak, hij wil wel vooruit met zijn 230 pk
Doe je wel voorzichtig Hans
![]()
![]()
![]()
Zit nu al 3 weken thuis, na een stom race ongelukje, en wordt het al aardig zat. En ik moet nog zeker
3 weken
20 nov 2015 16:29
20 nov 2015 16:47
20 nov 2015 17:17
20 nov 2015 17:34
20 nov 2015 17:42
20 nov 2015 18:00
20 nov 2015 18:09
20 nov 2015 18:24
20 nov 2015 18:30
20 nov 2015 18:45
20 nov 2015 18:48
20 nov 2015 18:56
MarkS schreef:Jos Targa schreef:Niet dat ik twijfel over jouw tijden Mark, maar als jij 2 seizoenen op straatbanden trackdays rijd op 1 set, dan red je 2,12 of 2,10 niet op 1 set.
kan je verzekeren dat jouw banden na een halve dag volledig weg zijn als je op de limiet gaat rijden. Semy Slicks zijn dan echt beter en kun je ook mee over de weg. Op mijn 944 met intrax onderstel en Federal semi slicks rijd ik een lage 2,09 en dan gaat het behoorlijk op de limiet!
Setje rondom incl montage voor 15 inch kosten 400 euro dus valt wel mee. Mochten wij elkaar eens treffen samen dan zou ik je willen uitnodigen om eens in de 944 te rijden met aangepast ondestel en semi slick, is echt de moeite waard!
Rondetijden hoef je niet aan te twijfelen Jos, doe ik ook niet want daarvoor heb ik een aim solo.![]()
Wat voor mij 2 seizoenen aan trackdays is hoeft niet noodzakelijk ook 2 seizoenen voor een ander te zijn. Heb het even voor je nagekeken en rij nu met mijn huidige RE070s 1,5 jaar/seizoen. Deze kan ik zeker nog tot en met voorjaar 2016 gebruiken dus dan zit ik op 2 jaar. Ik geef wel eerlijk aan dat ik qua aantal trackdays op max 6 per jaar zit, te druk met o.a. werk om vaker te gaan. Daarbij rij ik nooit hele dagen, dus altijd de ochtend of de middag. Rondetijden 2m12s is max attack, rondjes 2m14s gaat echt zonder problemen. Dus mijn ervaring is zeker niet dat ze na een halve dag (effectief meestal 2 uur rijden) op zijn. Je rijdt natuurlijk nooit 10 ronden achter elkaar dit soort tijden al is het alleen maar vanwege ander verkeer op de baan en die ronden gebruik je dan ook om banden en remmen te koelen. Ken je die RE070s? Dat is een band die het echt goed doet, met een hele stijve wang. Groot verschil met de RE050 die ik idd na een dagje Zandvoort vooraan al kapot had gereden. En dan zullen ze misschien wat eerder gaan smeren en moet ik ze wellicht wat eerder vervangen, maar voor 100 EUR per band blijft het leuk. Toyos heb ik begrepen kun je ook in een dagje op rijden en dan ben je rondom een kleine 1000 EUR verder.
20 nov 2015 20:06
20 nov 2015 21:07
20 nov 2015 21:59
Pw250 schreef:Is dat ooit het geval op een "circuit"!?
21 nov 2015 9:47
WillemB schreef:Inderdaad een "freak accident", was ook eerder in de tig jarige slalom historie niet voorgekomen.