Klopt, de voorbanden waren versleten, daar had ik nieuwe op laten zetten. Achterbanden waren nog prima, dotcode ook. Ik heb er ook een set 17inch turbo wielen bij, met nieuwe banden erop. Kwam ik er afgelopen vrijdag achter dat er een velg van krom was. Daarom weer het 18 inch set erop gezet. Het houd je wel bezig zo.
Neem aan dat het mijn oude velgen zijn... Pffff Gelukkig niet jezelf of de auto in de kreukels. Was dat nog met de oude band? De banden waren al wat ouder en gecupt maar nog wel voldoende profiel als ik het me goed herinner.
Vervelende situatie.. De velg nu kapot neem ik aan?
Voor iedereen die aanwezig was, maar ook voor de mensen die niet mee konden rijden, hierbij een impressie van de avond. Als organisatie hebben wij genoten van de avond. Volgend jaar staat Den Haag zeker nog een keer op de agenda, dan zal het een openbare inschrijving zijn.
Er zijn meer hondjes die fikkie heten, zo zijn er ook meer mannen die Herman heten. Alleen de insiders weten over welke Herman het gaat en ik had het niet geweten als hij er zelf niet over was begonnen
Lionhunter schreef:Er zijn meer hondjes die fikkie heten, zo zijn er ook meer mannen die Herman heten. Alleen de insiders weten over welke Herman het gaat en ik had het niet geweten als hij er zelf niet over was begonnen
'T foutje lag volgens Herman ook helemaal niet aan Herman.