Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Re: Porsche Eifel Roadtrip 15 April

14 apr 2017 19:57

waar kan ik het route bestand vandaan halen?

14 apr 2017 20:13

Die heb je via de mail ontvangen met een link daarin. Via die link krijg je het route bestand.

14 apr 2017 22:34

alle mail na gezocht. Niet gehad. Alleen bevestiging van inschrijven en een mail van bevestiging betaald.
Maar ja. Zullen ze morgen ook nog wel voor kunnen zorgen.
Heb er zin in. Tot morgen

15 apr 2017 16:52

Ik heb vandaag een aantal Nederlandse en Belgische Porsches in een treintje zien rijden. Was in de buurt van het Naturpark Eifel. Iemand van hier?

15 apr 2017 19:18

Erg leuke dag gehad. Goed georganiseerd en super mooie route.
Nu met wat liefhebbers aan de bar van het hotel bij de Ring.
Voor herhaling vatbaar.

15 apr 2017 19:20

Top rit gehad. Goed georganiseerd en ondanks de regen goed kunnen gassen!

16 apr 2017 12:36

Goed geregeld.
En de route was top :thumleft: :drive:
Toch maar niet mee gegeten nog een paar rondje op de Nordschleife :ba:

16 apr 2017 21:31

Was echt superleuk!
Goed georganiseerd, top route, leuk gereden en nog lekker gegeten en gedronken erna. En vanmorgen weer binnendoor terug naar nl.
Voor herhaling vatbaar :thumleft:

17 apr 2017 10:17

Was supergoed georganiseerd, rit was heel mooi!!! Jammer van het weer maar ook dicht rijdt de Boxster fijn!
Benieuwd naar de foto's...

17 apr 2017 15:58

Jammer van het weer idd maar verder was het weer leuk! De route uit het boekje blijft waardeloos, daar is niet veel van te bakken net als vorig jaar. Mss kan dat een puntje van verbetering zijn voor de volgende? Verder alle lof!
Laatst bijgewerkt door mbembe op 18 apr 2017 20:01, in totaal 1 keer bewerkt.

17 apr 2017 20:13

Complimenten voor de organisatie. Ik heb heel erg genoten van de rit, jammer van het weer maar ik kan niet zeggen dat dat heel veel beperkingen heeft opgeleverd.

Zelfs nog een hele mooie hill climb achtervolging gedaan achter een 911 die me zachtjes kwijt reed. Het hoosde enorm maar het was geweldig om zo te kunnen rijden.

Top! hopelijk tot de volgende keer.

Groeten, Peter

18 apr 2017 11:12

We waren de eerste keer erbij en zeker niet de laatste keer. Dikke pret gehad. :drive:

19 apr 2017 9:24

voor de tweede keer meegedaan aan de Eifel Tour. Ondanks het weer (veel regen in de ochtend/middag) hebben we weer heerlijk lopen "boenderen" met ons bekende clubje van Andre, SjorsPorsche, Bas en ondergetekende. Ontvangst bij Porsche Centrum Aachen was top, daarna door naar de Eifel. De route was erg gaaf en het ging verschrikkelijk HARD!

Lekker gegeten bij Pistenklause en daarna lekker aan de bar gehangen (tot laat :mrgreen: )

helaas op zondagochtend een defecte brandstofpomp (ik moet oppassen dat ik geen naam krijg hier, na eenzelfde akkefietje vorig jaar :scratch: )

Adac gebeld en maar voelde de bui al hangen dat ik heel de dag zou moeten wachten om te horen of er wel of geen transport zou zijn dus meegereden naar Rotterdam met de mannen en de volgende dag met mijn oudste het hok opgehaald met de ambulance van SjorsePorsche (nogmaals dank vriend!)

Ik zal later nog wat foto's plaatsen..

RoadPursuit nogmaals dank..het was erg tof!

19 apr 2017 10:02

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

19 apr 2017 15:49

Ricardo...gelukkig was er een tweede paasdag....en kon je je auto ophalen met de ambulance.....als je volgend jaar weer te maken krijgt met de pechduivel......ja dan gaan we borrelen op jouw kosten : :thumleft: :mrgreen:

19 apr 2017 23:57

da's nog eens wat anders dan met 323km/h terug over de a61 om 21:00 :mrgreen:

maar 't was zeker een toffe rit :)
Plaats een reactie