Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

11 maart 2006 22:01

Renntech schreef:
928GTS schreef:Voor al diegenen die niet zijn geweest: de catering was fan-tas-tisch :arrow: :wink:

:shock: Zo, jullie zijn ook snel tevreden :lol:

Gisteravond gekocht voor Euro 1.- per pak omdat de uiterste houdbaarheidsdatum vandaag afliep :mrgreen:

kijk nog maar eens naar die houdbaarhiedsdatum,,, 'k inmiddels last van buikloop :(

11 maart 2006 22:02

Het was niet zo druk, het was natuurlijk ook niet het mooiste weer. Was leuk om de genen die er waren te ontmoeten. Best grappig als dan het gezicht achter die nick name verschijnd. :shock: :lol:

Afbeelding

Even samen met die van Gerco op de foto. 8)

Als het weer mooier weer wordt zal het wel drukker worden, Kom ik ook zeker weer eens langs.

Erwin bedankt voor de super service, helemaal top afgeleverd.

11 maart 2006 22:42

Ja was inderdaad gezellig, en Erwin nog bedankt voor polijsten en de heerlijke koeken !!

Red Devil, prachtige foto hoor !!

De twee heel mooie rode turbo's samen op de foto :lol:

11 maart 2006 22:58

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Buiten de Boxster en 964 die de garage niet van binnen wilde aanschouwen, helaas ook geen inspectie-ronde foto's van Adu z'n rode kanon :(

12 maart 2006 10:18

Zo te lezen heb ik heel wat gemist. :(

12 maart 2006 12:25

Sorry,

Het sneeuwde hier en had geen zin de Porsche uit de garage te halen.

Wou met de BMW maar dat viel niet in goede aarde als jullie begrijpen wat ik bedoel (ze moest nog boodschappen doen en even de stad in!)

12 maart 2006 12:42

he Olaf mooie foto's 8) :lol:

groetEn joost

12 maart 2006 18:02

En de rode 996 van Adu vond ik ook erg mooi :!:
Hier een paar foto's.....
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Een echte sportwagenkleur :lol:

12 maart 2006 23:25

vind het erg mooie velgen onder die 996.

13 maart 2006 10:59

Ook ik vond het een geslaagde middag. Leuk om die "petrolheads" achter de nicknames (weer) te zien! 928, dank voor het plaatsen van de foto's, heb ze inmiddels uit je album voor eiegen gebruik gekopieerd :D Speciale dank gaat uit naar Erwin voor het gebruik van de faciliteiten, de koffie met koek en de (geslaagde) inspectie van de onderkant van die rooie :D

13 maart 2006 20:24

top initiatief

ik was zelf verhinderd
maar een volgende keer kom ik zeker nog een aanwaaien
even wat punten wegwerken uit de aankoopkeuring :D
Plaats een reactie