Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

03 mei 2006 15:01

HenkC2C schreef:Dan zal ik ook wel niet meer op de bijrijders stoel van de permagrinmobiel mogen plaatsnemen denk ik...

wrom geef je niet op Henk ????

03 mei 2006 15:03

HenkC2C schreef:Dan zal ik ook wel niet meer op de bijrijders stoel van de permagrinmobiel mogen plaatsnemen denk ik...

Dan heb ik nog wel een plekje voor je in de redbadmobiel! :wink:

03 mei 2006 15:21

Zal toch wel? Immers, we hebben inmiddels een veel lichtere bestuurdersstoel en fatsoenlijke schokkies voor... Compenseert vast wel ;) (en wie weet tegen die tijd ;) )

20 mei 2006 9:29

Hallo mensen,

Voor wat betreft de slalom van de NPC, kan ik als NPC lid hier eigenlijk gewoon naar toe om te gaan kijken zonder hiervoor in te schrijven?

20 mei 2006 10:02

Ook als je geen lid bent kun je komen kijken. :wink:

20 mei 2006 10:03

Ook als je niet lid bent kun je komen kijken. :wink:

20 mei 2006 10:09

red devil schreef:Ook als je niet lid bent kun je komen kijken. :wink:

Iedere Porsche Malloot is welkom, wel of geen Porsche.....

Moet wel zeggen dat "de broodjes bal" niet meer wat ze geweest zijn :twisted:

20 mei 2006 13:33

maar de croissantjes daarentegen :wink:

20 mei 2006 13:37

ruud964 schreef:maar de croissantjes daarentegen :wink:

import :lol: :lol: :lol:

20 mei 2006 13:52

PeterVG schreef:Voor wat betreft de slalom van de NPC, kan ik als NPC lid hier eigenlijk gewoon naar toe om te gaan kijken zonder hiervoor in te schrijven?

Zoals al geschreven Peter, iedereen is van harte welkom om te proeven wat daar gebeurt in Lelystad, ZELFS leden :roll: ; goede kans dat je een volgend keer deelnemer bent :wink:

Rob: wij zijn allebei 'actief' aanwezig 8) Lies rijdt naar/van L'stad

20 mei 2006 15:59

Ik ben er ook bij. (deelname)

En die broodje Bal(lagelijk... :wink: ) zijn redelijk goed binnen te houden.
En daar is alles mee gezegd.

20 mei 2006 20:16

Erick schreef:Ik ben er ook bij. (deelname)

En die broodje Bal(lagelijk... :wink: ) zijn redelijk goed binnen te houden.
En daar is alles mee gezegd.

Moet je niet als bijrijder meegaan, want dan duizeld het wel een beetje. Da is een heel andergevoel als wanneer je zelf achter het stuur zit.

20 mei 2006 21:32

Erick schreef:Ik ben er ook bij. (deelname)

Ben erg benieuwd naar de 951!

22 mei 2006 22:10

Voor 't eerst ga ik die slalom ook eens proberen.
We hebben nog gesmeekt om ook eens met onze kart die slalom te mogen rijden, maar het heeft niet mogen baten. We (tenminste onze Bo) zouden zomaar eens de snelste tijd van iedereen kunnen neerzetten :mrgreen:......

22 mei 2006 22:28

- Hoe laat begint dit geklooi :D om die pilonnen en tot hoe laat duurt het gebeuren ongeveer?

- Verder de vraag waar is het te vinden? Ergens bij Lelystad, maar het adres?

22 mei 2006 23:00

Het geklooi begint om 11u30 en eindigt tegen 17u.
Er schijnt ook niets fatsoenlijks te vreten te zijn.
Waarom zou je dan eigenlijk nog komen?
Maar als je toch nog zou willen: Midland Circuit, Talingweg 89 in Lelystad.

22 mei 2006 23:04

Laat weten als ik iets van de bakker moet meebrengen hé :wink:
En hopelijk kijg ik 3maanden later niet nog een leuke herinnering aan deze dag :? :wink:

22 mei 2006 23:10

Vriendelijk aanbod Koen, maar ik denk dat ik zelf iets ga meenemen.

22 mei 2006 23:13

Sjonnie schreef:Voor 't eerst ga ik die slalom ook eens proberen.

Toch niet met de 4S? :shock: :shock:
Absoluut ongeschikt voor de slalom, daarom is John er ook mee gestopt! :mrgreen: :wink:
Afbeelding

Jan A. (964 C4) schreef:- Hoe laat begint dit geklooi :D om die pilonnen en tot hoe laat duurt het gebeuren ongeveer?

Inrijden vanaf 10.00 uur, de eerste slalom begint rond 11.00 uur!
Laatste zo rond 15.30/16.00 uur!

Jan A. (964 C4) schreef:- Verder de vraag waar is het te vinden? Ergens bij Lelystad, maar het adres?

Midland circuit (naast RDW en ANWB) in Lelystad (nabij Aviodome)
:arrow: A6 (afslag 10), onderaan de afrit linksaf (N302)
Na ±3km rechtsaf: Eendenweg na ±2,5km rechtsaf: Talingweg, verderop links aanhouden. :salut:

22 mei 2006 23:18

Zoals ik al eerder schreef hadden we dat eens graag met de kart gedaan.
Nu moet het helaas met de 4S :mrgreen:

22 mei 2006 23:22

Sjonnie schreef:Nu moet het helaas met de 4S :mrgreen:

Dan zou ik Bo maar laten rijden!
Misschien dat hij dan toch nog voor een verrassing kan zorgen! :mrgreen: :wink:

23 mei 2006 7:26

Ik kom in ieder geval ff kijken. Lijkt me leuk!! Kan je je ter plaatste opgeven om mee te doen?

23 mei 2006 9:15

Nops, je had al heel lang geleden in moeten schrijven ;)

(en da's geen geintje hoor! Vrijdag 12 mei sloot de inschrijving.... )

Enne, Sjonnie: succes :cheesy:

23 mei 2006 9:26

Rob Herfst schreef:Absoluut ongeschikt voor de slalom, daarom is John er ook mee gestopt! :mrgreen: :wink:
Afbeelding

Aha dan weet je het goede nieuws nog niet...................ik doe ook weer is mee, en nu maar hopen op bakken regen.........4wd rules :lol: :lol: :lol:

Idd. tussen 09.00 uur en 10.00 uur inschrijven voor de (reeds aangemelde) deelnemers, plm 60), dan 10.30 eerste rondjes........

Midlandcircuit is voor iedereen toegankelijk...is eigenlijk een onofficieel forum meetingpoint geworden.

Iedereen welkom..........1 vraag namens de organisatie....niet parkeren tussen de deelnemers...en helaal geen vreemde auto's tussen de deelnemers parkeren, verder plek genoeg voor iedereen.

Meestal op het hoogtepunt van de dag een dikke 100 Porsches aanwezig, in alle maten en kleuren.

23 mei 2006 9:42

John4S schreef:....1 vraag namens de organisatie....niet parkeren tussen de deelnemers...en al helemaal geen vreemde auto's tussen de deelnemers parkeren, verder plek genoeg voor iedereen.

Eindelijk iemand die d'r eens iets van zegt... :thumright:

Voor de duidelijkheid ; het rijtje rechts tegen het groen aan, zijn de deelnemers...daar dus níet tussen parkeren...ze staan nl op klasse geordend en d'r is idd ruimte genoeg elders, zoals hier achter de tribune, of aan het begin of einde van het stuk... :wink:

Afbeelding

Nu John ook besloten heeft eens mee te doen , kom ik zéker weer kijken... :wink: en als je nog waardevolle aanwijzingen kunt gebruiken John , geneer je niet... :twisted: :wink:

Tot zondag!
Plaats een reactie