Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

09 sep 2007 22:22

D.D.
Dat zwaaien doen ze in Groningen ook :)
maar het was inderdaad een Top-dag!
Bedankt organisatie!!
Veel erg mooie porsche's gezien waarvan de toppunten toch wel de 997's en de groene 993(Die van Laila ofzo) met de erg gafe achterspoiler

09 sep 2007 22:22

Ik wil iedereen ook nog even vanaf hier bedanken voor die geweldige dag vandaag, top organisatie en ik hoop dat wij er weer bij mogen zijn volgend jaar. Nogmaals mijn complimenten. :res:

09 sep 2007 22:23

Ben ook net thuis. Echt een fantastische dag gehad vandaag. Organisatie probeer dat volgend jaar maar te evenaren.

09 sep 2007 22:23

Ben net thuis was de rit vanuit Den Haag helemaal waard
Wat een geweldige dag.Martine en ik hebben het vreselijk naar ons zin gehad.Top organisatie en echt friesland moet gewoon bij de rest van Nederland blijven. Een prachtige provincie. Dit smaakt absoluut naar meer van dit soort ritten.
Ik hoop tot volgend jaar.
Thx en Cu Next year

Rob & Martine Swärtz

09 sep 2007 22:24

RicardoP schreef:.. maar konden helaas de prijsuitreiking niet meemaken ...

Dubbel Pech :shock:

Je had samen met Erik Koster de EERSTE prijs :!: :?

Beterschap voor de kleine :!:

09 sep 2007 22:26

en de groene 993(Die van Laila ofzo) met de erg gafe achterspoiler

LYDIA :lol:

09 sep 2007 22:34

Ook wij zijn net thuis. We zijn er vol van, wat een superdag.
6 sterren voor de organisatie, echt helemaal te gek.
En we mogen nog een keertje terug naar oom Lammert en tante Klaasje!!
Zijn zeer benieuwd naar die bedstee!!

09 sep 2007 22:35

Top dag, erg genoten, was het heen en weer karren vandaag dik waard. Organisatie, in een woord TOP!!!

(alleen jammer dat er geen fotograven waren om leuke foto's te schieten! :lol: )

09 sep 2007 22:37

Nou ook maar even een klein verslag van de organisatie dan maar.

We hebben ook als organisatie enorm genoten van het geweldige enthousiasme van iedereen. Alles liep toch heel ardig via de planning. Als organisatie zijn we natuurlijk kritisch en hebben we best wat punten die we volgend jaar anders moeten gaan doen, maar gelukkig hebben de meeste deelnemers daar niet echt last van gehad.

We gaan samen met de 6 officiele fotografen van onze 11 stedentocht op korte termijn om de tafel zitten om wat werk te gaan uitzoeken.
Zowieso op de site komt flink wat foto materiaal maar zoals eerder gezegd gaan we ook een mooi fotoboek als aandenken maken. Dat kan even duren want ook dat moet logistiek even bij elkaar gezocht worden.

Daarnaast gaat er een DVD komen met een prachtige verslag van de hele dag.

Heb geduld maar we werken er achter de schermen heel hard aan.

Ik zal op de website ook de antwoorden van de vragen publiceren en tevens zullen we even een korte evaluatie op de site zetten zodat iedereen zijn waardering en kritiek kwijt kan.
Op die manier kunnen we er voor zorgen dat we volgend jaar weer zo'n prachtige dag kunnen organisatie.

Ook namens de hele organisatie alle dank aan de vele vrijwilligers, fotografen, filmcrew, beveiliging en natuurlijk.... alle deelnemers.

09 sep 2007 22:40

911 Carrera 3.2 schreef:Ook wij zijn net thuis. We zijn er vol van, wat een superdag.
6 sterren voor de organisatie, echt helemaal te gek.
En we mogen nog een keertje terug naar oom Lammert en tante Klaasje!!
Zijn zeer benieuwd naar die bedstee!!

Als je het maar rustig houd hé :ba:

09 sep 2007 22:41

marco.groenhof schreef:ze hingen zelfs uit de auto

Er waren mensen van Autogespot uit Omg Utrecht met een Jeep(1tje was officiele fotograaf) Die lag steeds in de kofferbak.

Bedoel je deze?

Afbeelding

09 sep 2007 22:43

Op die manier kunnen we er voor zorgen dat we volgend jaar weer zo'n prachtige dag kunnen organisatie

Wanneer kunnen we inschrijven :bounce:

09 sep 2007 22:43

Bedankt voor de mooie en super goed georganiseerde Elfstedentocht! 8) :D

09 sep 2007 22:46

Het was een geweldige belevenis, heb genoten van alles...
Organisatie bedankt voor de goede zorgen én zeker tot volgend jaar!
Zal deze keer op tijd inschrijven :wink:

Met dank aan Ome Ferdinand... (zou die 't weten???)

09 sep 2007 22:49

Ik denk dat ome Ferdinand zeer tevreden van boven heeft toegekeken hoe hij met zijn creatie zoveel mensen een plezier heeft kunnen doen.

Hebben jullie overigens gezien hoeveel publiek van buitenaf met de monden open hebben staan kijken onderweg? Op weg naar Dokkum stonden de autos zelfs op de kruising met de provinciale weg stil om de hele stoet door te laten gaan en al dat moois te aanschouwen.

09 sep 2007 22:53

TOP TOP TOP

Wy ha in prachtige dei hawn. Takomme jier bin wy er wer by.

Anne-Fryskbloedtsjochtop-2.7

09 sep 2007 22:59

Heren en dames van de organisatie, bedankt voor deze mooie rit. (wist niet dat Fryslan zo mooi was) 8)
Super geregeld en ondanks dat het een kolere eind rijden, toch met een stelletje ongeregeld een leuke heen- en terugreis gehad........ :twisted: Heb nog noooooit zoveel camera's op 1 dag gezien, ben benieuwd naar de resultaten...... :wink:

09 sep 2007 23:03

Ook nog even een korte reactie vanuit The Joyman, wij hebben het allemaal geweldig gehad en hopen dat jullie dat ook vonden (maar als ik zo kijk naar de meeste reactie's dan is dat wel goed gekomen) :wink:

Ik wil iedereen nogmaals bedanken voor de massale opkomst en jullie geweldige reactie's, en we gaan er op naar 2008.

En dan ga ik nu naar bed, truste allemaal :wink:

Groet Harry Poeze.

09 sep 2007 23:03

Ik wil nog even toevoegen aan mijn eerdere post dat ik het een enorme prestatie vind om voor 35 euro p.p. dit allemaal te realiseren. :thumleft:

09 sep 2007 23:05

Inderdaad heel veel mensen die met de mond open stonden...was (is) ook wel indrukwekkend zo veel porsche's achter elkaar.

Bij de stempelpost reed er nog een auto voor me die er volgens mij niet helemaal bij hoorde :roll: was wel leuk om te zien :cheesy:

Afbeelding

09 sep 2007 23:06

het was mijn eerste toertocht en geweldig ge noten :D

geweldig georganiseerd.

09 sep 2007 23:11

Gerhard schreef:Ik wil nog even toevoegen aan mijn eerdere post dat ik het een enorme prestatie vind om voor 35 euro p.p. dit allemaal te realiseren. :thumleft:

Eerlijk gezegd kan het ook helemaal niet voor 35 euro maar dankzij de sportieve medewerking van vele sponsors, waaronder met name Porsche Centrum Groningen, hebben we het op deze manier kunnen realiseren.
Maar na vandaag kan deze penningmeester weer lekker gaan slapen. :wink:

We hebben de eerste brainstormsessie voor 2008 er vanavond al weer op zitten tijdens het na-tafelen. :lol: :D

09 sep 2007 23:12

Dames en heren,

Ik spreek namens beide equipes van Porsche Centrum Groningen als ik zeg dat wij in iedergeval hebben genoten van de dag!

Prachtige omgeving, lekkere route. schitterende auto's en een top organisatie!

Hartelijk dank.

Met vriendelijke groet

perfect

09 sep 2007 23:12

Hoewel het er bij de start even op leek dat we af en toe de deuren zouden moeten openen om het water eruit te laten lopen, bleek dit slechts een weerkundig speldeprikje.

Kan mij alleen maar aansluiten bij de rest: Perfecte dag en organisatie.

laatste opmerking van een Porsche-Kid was, volgende keer mag ik toch weer mee!

09 sep 2007 23:13

Gerhard schreef:Ik wil nog even toevoegen aan mijn eerdere post dat ik het een enorme prestatie vind om voor 35 euro p.p. dit allemaal te realiseren. :thumleft:

De dank gaat wat dat betreft voor een groot deel ook naar de sponsors uit die geholpen hebben om dat met een bijzonder beperkt budget mogelijk te maken.
Gaan we proberen volgend jaar te evenaren :wink:
Plaats een reactie