Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

30 jan 2009 21:03

Gefeliciteerd Willem!! :wink:

Net een zeer onstelde Olaf :wink: terug geroepen........die was op weg naar Lelystad voor de pft (van schiphol via Lelystad naar Schiedam.........rare jongens die jeneverdrinkers :twisted: )

30 jan 2009 21:03

Van harte en Sigrid de vorige hunt die je hebt uitgezet was super, dus kijk uit naar nr 50...

PS wellicht ff eigen profiel aanmaken....

PFT opgehaald!!

30 jan 2009 21:36

Allereerst Sorry Olaf :!: :!: . Ik ben vanmorgen een kwartier eerder weggegaan om op tijd bij m'n eerste afspraak te zijn en "gauw" ff de PFT op te pikken, appeltje eitje dacht ik toen nog. Ik was vanmorgen dus ook op de Pascallaan maar daar kon ik niks vinden, en ben zelfs nog aan de andere kant van de A6 wezen kijken. Helaas kwam ik in tijdnood, dus ben verder gereden naar m'n afspraken. Ik had om 17.10 nog gauw even gekeken en zag dat niemand nog een poging had gewaagd of ging wagen om de PFT te gaan halen. Ik heb daarom besloten nog een poging te wagen. Het bleek dus na veel telefonisch overleg dat ik bij het verkeerde pand van van Wijnen stond. Er schijnen er zelfs dus in totaal 3 te zijn in Lelystad :!: :!: Ik was op de Pascallaan (bij de A6) terwijl ik aan de andere kant van Lelystad bij de Markerwaard dijk moest zijn. Ik had dit alles niet opgemaakt uit het draadje.
Uiteindelijk toch de PFT gevonden, nou geloof me hij had daar een jaar kunnen liggen zonder gevonden te zijn :!: :!:

Maar goed de PFT is weer in goede handen en wij zijn zeer vereerd de 50 ste hunt te mogen organiseren. :D :D

TOTMBO loopt al over van ideeen dus dat gaat allemaal goed komen.

Groeten,

WillemB

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door WillemB op 30 jan 2009 22:40, in totaal 1 keer bewerkt.

30 jan 2009 22:00

Van harte en Sigrid de vorige hunt die je hebt uitgezet was super, dus kijk uit naar nr 50...

GOED IDEE, GA IK METEEN DOEN, MET HET ZELFDE ELFJE

30 jan 2009 22:06

Nou bedankt he, had ik eindelijk iets wat IK ALLEEN LEUK VOND, nu doet TOTMBO ook weer mee :mrgreen:

Ze is druk bezig d'er eigen account aan te maken :shock:

30 jan 2009 22:42

WillemB schreef:Allereerst Sorry Olaf :!: :!:

Ach, 't is maar 'n spelletje :wink:

WillemB schreef: Ik had om 17.10 nog gauw even gekeken en zag dat niemand nog een poging had gewaagd of ging wagen om de PFT te gaan halen.

Heb om dezelfde tijd nog op het forum gekeken - niet gelezen of hij gevonden was, of dat iemand onderweg zou zijn.

WillemB schreef: Ik heb daarom besloten nog een poging te wagen.

Ik dacht eerlijk gezegd wel dat jij het na vanochtend al had opgegeven :twisted:

WillemB schreef: Het bleek dus na veel telefonisch overleg dat ik bij het verkeerde pand van van Wijnen stond.

Ik vraag me af of ik je kan diskwalificeren als blijkt dat je niet met TOTMBO, maar met Stijn aan het bellen was :cheesy:

WillemB schreef: Er schijnen er zelfs dus in totaal 3 te zijn in Lelystad :!:

Alle adressen van Van Wijnen had ik (gelukkig) wel bij me - kon op Google Earth namelijk nergens die houten hut vinden :?

Ik heb overigens nog 'n drietal forummers gebeld - toen ik onderweg was - Jaco was de eerste die mij terug belde ...

Toen bleek dat jij 'm al gevonden had ... was ik (pas) hier :arrow:

Afbeelding

Succes met het uitzetten van PFT Hunt nummer 50 :!:

Ik denk dat ik van de week Hart van Nederland maar even ga bellen :idea: :lol:

30 jan 2009 22:45

maar met Stijn aan het bellen was

Wie :?: :shock:

31 jan 2009 11:02

Willem, de brief zal ik ff naar je opsturen. Je ontvangt voor het eindelijk toch vinden van de hunt een foto op poster of een (kleinere) foto op linnen :wink: Het mag een foto van mij zijn, wat ik natuurlijk erg leuk zou vinden :wink: Als u liever een foto van uzelf heeft, mag dat natuurlijk ook :wink:

31 jan 2009 11:20

Ik begin nu toch echt benieuwd te raken hoe Stijn er uit ziet :!: :wink:
Hij moet wel héél errug knap zijn....

31 jan 2009 11:38

... en sterk :!:

Afbeelding

:lol:

31 jan 2009 12:27

Rad911 schreef:Ik begin nu toch echt benieuwd te raken hoe Stijn er uit ziet :!: :wink:
Hij moet wel héél errug knap zijn....

Olaf schreef:... en sterk :!:

Afbeelding

:lol:

:lol: :cheesy: :mrgreen:

31 jan 2009 13:38

Hji klinkt wat op leeftijd, maar dat istie niet.....Hij zoekt altijd iemand waar hij bij mee kan rijden tijdens een P evenement.
Ennuh hij schijnt errug gezellig te zijn in de auto.
Afbeelding

31 jan 2009 13:41

Hey Rabolo, heb je het plaatje van Rambo Stijn aangeklikt :?: :lol:

31 jan 2009 13:55

:D Mooie ontknoping, gefeliciteerd Willem en Sigrid!

31 jan 2009 15:03

@ Olaf en Rabolo,

lekker op m'n hyves aant snuffelen zeker???? :lol:

Google is my best friend :wink: O.

31 jan 2009 15:13

Ja Olaf, ik herkende de foto al...
Wél een hele gave foto trouwens Stijn!! Zelfportret??

31 jan 2009 15:52

Olaf schreef:Ik heb overigens nog 'n drietal forummers gebeld - toen ik onderweg was - Jaco was de eerste die mij terug belde ...

Tja, ik had ook een keer een leven ;) (moet je je nummer maar meesturen :cheesy: ).... Anyhow, Willem, gefeliciteerd, en Sigrid, succes! :cheesy:

31 jan 2009 17:20

Stijn m'n 11je is fotogenieker dan ik dus....... :D :D We houden contact :!:
Plaats een reactie