Hoe krijg ik zo'n frame als bijlage in mijn post?? [img]<iframe%20width="640"%20height="360"%20src="http://www.youtube.com/embed/0dsax7e7Gfo"%20frameborder="0"%20allowfullscreen></iframe>[/img]
Er zat een jubi voor mij,Marino?? Carglass voor de 3e keer voorbijgereden
Re: CJIB Challenge Amsterdam - 10 Mei - La Targa Passaggio™
10 jul 2013 21:55
TonD schreef: Toch durf ik pas opgelucht adem te halen als er centjes op de rekening staan. En dan kan een deel weer terug naar Leeuwaarden gok ik
Plaatjes, verhalen, nasty details, volgen eventueel als ik de opvolger in de (parkeer)garage heb staan en dit hoofdstuk met opgeheven hoofd kan afsluiten.
Ben nog steeds nieuwsgierig naar jouw oude beauty na de onaangename aanraking met een andere auto (aangezien de opvolger nu in de garage staat )
11 jul 2013 16:42
Ok, aangezien het geld inmiddels binnen (en deels weer uitgegeven aan de opvolger) is, de auto gister voor een schandalig laag bedrag naar de nieuwe eigenaar is gegaan en ik het verhaal inmiddels wel afgesloten heb, kijk en huiver:
P.s. geen bekeuringen ontvangen dus die CJIB challenge valt in dát opzicht wel mee
Laatst bijgewerkt door TonD op 11 jul 2013 17:16, in totaal 1 keer bewerkt.
11 jul 2013 17:19
Waarom ging je naar de baan voor rechtsaf? Uitgaande van wat ik op het filmpje kan zien, beetje vreemde manoeuvre die nergens voor nodig is.
Los van de schuldvraag hoop ik uiteraard dat je lichamelijk, mentaal, en met je nieuwe aanwinst het achter je kan laten. Lijkt me toch best heftig zo'n klap.
11 jul 2013 22:32
ja de film is weg, jammer niet vanwege de sensatie maar als voorbeeld voor anderen. ik hoop dat iemand hem er toch weer opzet, het is onnodig om hem weg te halen. ondertussen heb ik veel voorkomende voorbeelden verzameld om dagelijks deelnemen aan het verkeer en zijn misstappen aan diversen mensen te tonen, deze had ik nog niet, daarom jammer dat hij weg is je kunt een ander op een betere manier leren/helpen rijden.