Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
15 mei 2013 16:40
Ook ik, nog nooit op een camping gelegen. Heb me een tent aangeschaft en ben er van overtuigd dat het gezellig gaat worden.
15 mei 2013 17:15
We kunnen toch gewoon meefeesten tot het donker is...en dan stiekem wegsluipen naar het hotel....schijten in het bos..

.....mhuaaa denk het niet....
Zal even het adres van de camping opvragen, deze camping heeft zeer goede douches/toiletten....
btw....is er eigenlijk nog wel plaats in de herberg..
15 mei 2013 19:48
De camping waar we zitten heeft ook echt topsanitair. Ik ben daar verwend mee en kritisch op maar was dik en dik tevreden, anders zou ik ook niet weer zijn meegegaan. Ik stond daar heel dapper met de toiletrol onder de arm maar heb em niet nodig gehad.
15 mei 2013 21:06
Ik hoorde onlangs iets over een waterdichte ex-defensie slaapzak

?
15 mei 2013 21:16
Pieter_996 schreef:De camping waar we zitten heeft ook echt topsanitair..
.. buiten dat is het ook geen afgeladen (toeristen) camping zoals je bijv. aan het Garda Meer vindt
Douchen:
Overige wasruimte:

Receptie/Restaurant etc:
De Safari Tenten op FB - KLIK -
16 mei 2013 0:35
THE MUD schreef:Ik hoorde onlangs iets over een waterdichte ex-defensie slaapzak

?
Klopt, de M80. Goretex Hoes, warm tot -20. Kun je in de regen buiten mee slapen. Heeft wat eenzame uren Bosnië en Kosovo op de teller maar dat is er inmiddels uitgewassen. Mocht je toch wakker worden met een spiegelei op je buik en de slaapzak scheurt van je buik af, geen probleem, alles is kan de wasmachine in. Moet ik hem voor je meenemen
Past het Automeisje ook nog wel bij
23 pagina's en we moeten nog gaan
16 mei 2013 7:09
Ja Rob dit zijn de ECHTE Kampeerders Pfffffffffff
16 mei 2013 8:01
Morge Campers,
O en ik maar denken dat dat voorpret was
16 mei 2013 8:08
@ Olaf, je tent uitkruipen en letterlijk naast je auto wakker worden

Iets heel anders, is inmiddels bekend welk biermerk mee gaat? Dan weet ik of ik nog paracetamol moet inslaan

, wel zonde dat t bier niet in de koelkast staat dit jaar
16 mei 2013 8:46
Wat dachten we van warsteiner?
16 mei 2013 8:57
Dames en Heren,
even rond gevraagd..., de camping waar dit evenement plaats vind is toevallig van een kennis van mijn zus....de camping kwam me al zo bekend voor.....
De beheerster van de camping is een top tante...

.
verdere info volgt.
16 mei 2013 8:59
Delnoy schreef:Wat dachten we van warsteiner?
Voorwaar geen slechte keuze Rob! Iets heel anders, wil toch even hier officieel mijn dank uitspreken voor Rob die dit allemaal maar mooi organiseert voor ons. Rob, bedankt!
16 mei 2013 9:02
Pieter_996 schreef:@ Olaf, je tent uitkruipen en letterlijk naast je auto wakker worden ..
Ik vond al dat je 'm wat rottig geparkeerd had - de avond ervoor
16 mei 2013 10:05
Geen dank. Zoveel werk is het niet. Wat mailen met de camping, straks wat spullen inslaan, betalen moet je toch zelf
16 mei 2013 10:53
Pieter_996 schreef:Delnoy schreef:Wat dachten we van warsteiner?
Voorwaar geen slechte keuze Rob! Iets heel anders, wil toch even hier officieel mijn dank uitspreken voor Rob die dit allemaal maar mooi organiseert voor ons. Rob, bedankt!
+1 !! Rob:
16 mei 2013 10:54
Rob voor President
Peter, nix mis met Ellen, ga je gang jongens komt goed
16 mei 2013 17:15
Delnoy schreef:Wat dachten we van warsteiner?
+1 Rob

. Warsteiner is zeer zeker een klasse pils. Werkt alleen goed op de blaas bij stevig drinkgedrag.
16 mei 2013 17:17
... met een beetje pech is het bier op voordat onze vriend uit Boskamp de kans heeft een glaasje van z'n favoriet te nuttigen
16 mei 2013 17:38
Wie komt er uit Boskamp? Waar ligt t trouwens?
16 mei 2013 18:51
Boskamp ligt in Overijssel, dicht bij Deventer
Warsteiner goed plan
16 mei 2013 19:49
Zo als het er nu uit ziet.....gaan we mee....! samen met m'n neefje ....gvd...nog nooit van m'n leven in een tent gelegen..
Lig ik eindelijk in een tent...lig ik naast een kerel ...
Hans...RUILEN...?

p.s. : doe ff een update van waar te starten, hoelaat....en met wie.
16 mei 2013 19:59
Zo als het er nu uit ziet.....gaan we mee....! samen met m'n neefje ....gvd...nog nooit van m'n leven in een tent gelegen..
Gezellig. Hoop dat je spoiler dan weer gangbaar is
p.s. : doe ff een update van waar te starten, hoelaat....en met wie
Lees even halverwege pagina 20 over het hoe en waar, pagina 1 staat met wie. Er zijn overigens een aantal mensen die zaterdagochtend pas komen. Je kunt ook direct door rijden naar de camping. Soep en broodjes bij Delnoy is geen verplichting
16 mei 2013 20:06
zijn er nog rakkers waar kan ik aanhaken richting Rob die heerlijke soep en broodjes heeft
Laatst bijgewerkt door
The Wolffman op 16 mei 2013 22:36, in totaal 1 keer bewerkt.
16 mei 2013 21:33
The Wolffman schreef:zijn er nok rakkers waar kan ik aanhaken richting Rob die heerlijke soep en broodjes heeft
Als je via Noord Holland gaat wacht ik op je
16 mei 2013 21:45
We gaan mee !!!, tent/caravan word geregeld ( door ellen hopelijk.)...
Zet ons maar op de lijst.
Treintje vanuit het westen vrijdag middag..?