09 nov 2010 15:11
09 nov 2010 16:12
09 nov 2010 16:22
Johannvb schreef:Mijn 356 staat op dit moment nog in Zuid Afrika.
09 nov 2010 21:12
09 nov 2010 21:15
09 nov 2010 21:21
Zelfs de bodem verkeerd in een zeer goede staat!
09 nov 2010 21:22
alfa male schreef:Ik ga in mijn agenda moeten schuiven. Kom er zsm op terug.
In de tussentijd: Paars en tiptronic, maar wat een geinig ding: http://link.marktplaats.nl/394684129
09 nov 2010 23:31
racebeus schreef:Zelfs de bodem verkeerd in een zeer goede staat!
10 nov 2010 9:12
In de tussentijd: Paars en tiptronic, maar wat een geinig ding
10 nov 2010 9:58
kristof schreef:
vooral een duur ding, niet ?
10 nov 2010 10:43
10 nov 2010 11:53
10 nov 2010 16:29
10 nov 2010 17:48
10 nov 2010 17:50
Weet iemand waar je die sierafwerking kan halen voor de airbox-mod? Heb deze zelf al gedaan, maar de afwerking is nog een beetje ghetto
10 nov 2010 17:54
kristof schreef:Je hebt toch wel contact nog opstaan als je de lichten uitdoet ? Zoniet blijven ze gewoon staan.........![]()
En anders zekeringen en relais checken om te beginnen.
10 nov 2010 17:55
kristof schreef:Weet iemand waar je die sierafwerking kan halen voor de airbox-mod? Heb deze zelf al gedaan, maar de afwerking is nog een beetje ghetto
porsche luchtfilterhuis naast de kookpotten, tis eens wat anders hé
10 nov 2010 18:01
TonD schreef:kristof schreef:Weet iemand waar je die sierafwerking kan halen voor de airbox-mod? Heb deze zelf al gedaan, maar de afwerking is nog een beetje ghetto
porsche luchtfilterhuis naast de kookpotten, tis eens wat anders hé
Het was koud in de schuur
10 nov 2010 22:01
DeRRis schreef:kristof schreef:Je hebt toch wel contact nog opstaan als je de lichten uitdoet ? Zoniet blijven ze gewoon staan.........![]()
En anders zekeringen en relais checken om te beginnen.
Jaja ik doe ze iid uit als het contact nog aanstaat maar blijven gewoon omhoog. Van het weekend maar eens met de multimeter gaan klooien
10 nov 2010 22:17
De lichten ga naar beneden met zwaartekracht, er is geen motor of dergelijke betrokken. je moet gewoon de metalen elmboogjes met een goede smeermiddel spuiten. NIET WD40, maar iets in de lyn van vaseline spray of silcone spray.
10 nov 2010 22:58
968 forums: the mechanisms are known to seize up, particularly on the east coast where the humidity is higher
generously lube all of the joints and linkages with Tri-Flow (not WD-40) - you may have to give it a nudge at first, until the lube penetrates
968 forums: Mine was doing this as the hinges rust and stick. THe hinges are right at the front and difficult ot get ot but if you raise the headlight then turn off the power, pull out the lever in the engine bay that allows you to tip the lamp unit forward, then I initially sprayed WD40 towards the lower part of the cavity nearest the front of the car and radiator side, this eventually worked it loose, after that I applied spray white grease and all seems well now
968 forums: after the electric release, they are gravity fed on the down stroke - get yourself a can of tri-flow and squirt liberally on the entire mechanism
11 nov 2010 9:59
11 nov 2010 21:32
TonD schreef:Weet iemand waar je die sierafwerking kan halen voor de airbox-mod? Heb deze zelf al gedaan, maar de afwerking is nog een beetje ghetto
11 nov 2010 21:49
11 nov 2010 22:04