Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
01 mei 2010 16:03

Waar zitten die verschillen in toegangsprijzen in?
01 mei 2010 16:04
wij zijn net ook weer (heel) thuis gekomen, heen en terug toch nog ff kunnen planken, blijft altijd imposant zo al die porsches daar, heel leuk geweest!!
01 mei 2010 17:32
En uiteraard nog wat foto's gemaakt

Alle foto's hier te zien:
http://s288.photobucket.com/albums/ll16 ... en%202010/
01 mei 2010 17:33
Vandaag ook geweest met een maat van me, was mijn eerste keer en ik ga volgend jaar zeker weer.
Mooi terrein voor zo'n evenement (alleen jammer dat het wel errug stoffig was door het tekort aan regen van de laatste tijd

), schitterend weer en heel veel mooie wagens bij elkaar. Eten en drinken ook goed geregeld.
Ook nog een paar forummers gesproken, gezellig
01 mei 2010 17:38

Zodra ik thuis ben zal ik eens kijken wat ik hier plaats.
01 mei 2010 19:26
Inderdaad 5 euro entree en parkeren gewoon op de aangrenzende parkeerplaats , waar heel veel leuke auto' stonden (o.a.f'rari 430, Audi R8) .Het weer was goed , een lekker zonnetje met de bratwurst en zigeunerwurst , genoten van de vele mooie P's en weer diverse forum leden ontmoet. om 5 uur weer terug in Den Haag.
01 mei 2010 19:53
Sorry hoor maar als je er heen rijd ben je dan echt te gierig om 25 euro te betalen en de auto buiten het terrein neer te zetten? Kom dan ook niet met de porsche, dat is dan onzinnig
01 mei 2010 21:16
Hello!
I'm from germany and looking for a group of 18 Porsche-Fans from the netherlands that has been in Dinslaken today. I think they all drive
Porsche 928?
My mother and her friend have been talking to a person of this group (ABOUT SPOILERS) and they gave him a eMail-adress in germany. The eMail arrived, but before reading I deleted it unfortunately
PLEASE SEND IT AGAIN! THANK YOU
Greetings from Bianca
01 mei 2010 21:18
Jurgen schreef::scratch: Waar zitten die verschillen in toegangsprijzen in?
5 euro zonder auto, 25 met auto naar binnen.
01 mei 2010 22:42
ja,
klopt
of je wil erbij horen , of je durft niet gezien te worden in je eigenP.
Ik denk dat je op het terrein iets minder kans hebt op parkeerschade
of verzamelaars van merk embleempjes
02 mei 2010 10:48
Niemand meer met foto's?
02 mei 2010 11:15
Hier nog wat meer foto's:
http://picasaweb.google.co.uk/113994726 ... irectlink#
Laatst bijgewerkt door
Yellowbird op 02 mei 2010 15:12, in totaal 1 keer bewerkt.
02 mei 2010 11:18
Ben ook nog even langsgeweest, was de 1e keer. Na het dagje Circuit Zolder nog een extra nachtje bijgeboekt en vandaar richting Dinslaken gereden.
Mooie auto's gezien, super zonnig. Beetje (te) droog en daardoor inderdaad wat stoffig.
Alleen waar je die 25 euro nou voor betaald als Porsche-deelnemer
(mensen die met de Porsche komen, 'maken' het evenement toch? 10/15 euro vind ik dan normaler, maar goed...)@Yellowbird: Nice one!

(lijkt wel tilt-shift effect...)
02 mei 2010 11:25
Denk dat het afhuren van het terrein en alle faciliteiten de organisatie best wel een lieve duit kost.... Ik heb er geen moeite mee om 25 euro te betalen voor een goed en mooi evenement. Het is leuk om er rond te kijken en ook leuk om platen te schieten.
02 mei 2010 11:33
En die andere in het Picasa-album zijn ook erg mooi!
02 mei 2010 11:54
Jaaah, was weer leuk...én prachtig weer!
Helaas met niet zoveel PF-ers gesproken, behalve Jeroen (ook met z'n Jubi) en een zwaai in't voorbijgaan naar dr.Knauf, geloof ik. Ik dacht ook M a r c gespot te hebben terwijl ik met m'n zoon in het Porsche Diesel Schlepper-treintje zat.

WTL-speedster...een classic en natuurlijk de 17 Jubi's:

Laatst bijgewerkt door
Marnix GSR op 02 mei 2010 16:14, in totaal 3 keer bewerkt.
02 mei 2010 13:58
Was een leuke dag. Terwijl het thuis rotweer was, vond ik het zalig wandelen in het zonnetje tussen de honderden Porsches. Het schijnt dat er veel minder waren dan vorig jaar, maar er was toch nog veel te zien. Jammer genoeg niet zoveel bekenden tegengekomen van het forum.
Fotoalbum hier :
http://picasaweb.google.be/rufie968/Dinslaken2010#

Greets,
Rufie.
02 mei 2010 20:04
Je hoeft niet iedere keer een nieuw topic te openen om je filmpjes te plaatsen. Dat kan ook in het al bestaande topic van het betreffende evenement. Dit geldt ook voor het filmpje over de porsche days op spa.
02 mei 2010 20:43
Dannyl for moderator!
Beide topics samengevoegd. Ook voor Porschedays Spa gedaan.
02 mei 2010 21:22
Bassen schreef:
Volgende keer moet ik toch echt ook even een rondje over de parkeerplaats buiten maken. De auto die ik hoopte te zien was er wel maar niet binnen
02 mei 2010 22:07
heerlijke dag gehad, schitterend weer, helaas wat minder 'one of a kind'-jes dan andere jaren

maar het blijft een topdag
mijn foto's:
http://www.mijnalbum.nl/Album=HHCXRFAE enjoy
02 mei 2010 22:15
gassen schreef:Bassen schreef:
Volgende keer moet ik toch echt ook even een rondje over de parkeerplaats buiten maken. De auto die ik hoopte te zien was er wel maar niet binnen

Stond nog veel meer leuks wat niet op het terrein is geweest, is namelijk ook nog een Carrera GT wezen kijken (helaas geen foto van)
03 mei 2010 11:44
Bassen schreef:Sorry hoor maar als je er heen rijd ben je dan echt te gierig om 25 euro te betalen en de auto buiten het terrein neer te zetten? Kom dan ook niet met de porsche, dat is dan onzinnig
Jij bent in het dagelijkse leven zeker parkeerwachter?