Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
05 apr 2010 17:49
Renntech schreef:Door de bandenspanning achter te verhogen naar 4 tot max. 5 bar maak je het jezelf gemakkelijker om aan het glijden te komen.
Da's wel bizar hoog ; als je dan ook nog wat temperatuur in de banden krijgt, lijkt de kans op een klapband mij iets te groot. Niet voor niets staat op de wang van een band max pressure 3 bar ( winterbanden ) of 3,5 bar ( Dunlop Sportmaxx ). Dus bij max 3,5 bar houd ik het voor gezien ....
Groet, Frank
05 apr 2010 17:59
Vake buj te bange.
05 apr 2010 18:00
lijkt wel russich !
09 apr 2010 11:52
Ivm. een uitvaller is er a.s zondag nog een plaats vrij.
.
09 apr 2010 12:43
je kunt er natuurlijk ook 2 thuisbrengertjes van 10cm breed onder hangen
09 apr 2010 13:53
Is het bekend hoe laat het ongeveer afgelopen is?
09 apr 2010 14:13
Als je achterbanden hun profiel verloren hebben mag je naar huis.
09 apr 2010 15:10
Komt dat schot (voor open doel)!

Maar mochten de banden het lang volhouden?
09 apr 2010 15:26
Renntech schreef:Ivm. een uitvaller is er a.s zondag nog een plaats vrij.
.
zullen we de voorwiel aandrijving los koppel en dan als een soort buggy met die van mij driften
09 apr 2010 15:49
Ik neem aan dat de drift wielen daar aanwezig zijn of moet ik die nog op komen halen?
09 apr 2010 15:52
rob964.c4 schreef:zullen we de voorwiel aandrijving los koppel en dan als een soort buggy met die van mij driften

Met of zonder Celettebank eronder?
@Wolf 500 : De wielen nemen wij mee, incl. garagekrik en momentsleutel.
Maareh, ophalen mag wel
09 apr 2010 15:56
rob964.c4 schreef:[... voorwielaandrijving loskoppelen en dan als een soort buggy met die van mij driften ...
Dat is niet nodig, Rob. Het gaat niet van harte met een C4, maar het gaat wel.

Op de foto met een paar overjarige, relatief smalle winterbanden,
gemonteerd met de looprichting de verkeerde kant op,
tijdens een GP-Elite driftdag.
09 apr 2010 16:35
Volgens mij weet stimpy911 nog steeds niet hoe laat hij weer naar huis mag
Erwin, roep eens wat
09 apr 2010 18:03
Renntech schreef:Ivm. een uitvaller is er a.s zondag nog een plaats vrij.
Als het alleen een kijker was had ik me graag ff aangemeldt om dat eens mee te maken.
.
09 apr 2010 19:25
Kom gezellig meerijden joh, is toch veel leuker. Zien we elkaar ook weer eens.
10 apr 2010 10:57
Even een tip voor de bandenwisselaars,neem handschoenen mee tegen soearte klauwen. En kan iemand mij een beetje helpen,het is me in de rug geschoten...............
10 apr 2010 12:36
Ik help je wel effe,zou jij me eventueel wat kunnen filmen?
10 apr 2010 12:51
Natuurlijk,neem je zelf een camera mee morgen??
10 apr 2010 14:28
Wielen wisselen
Wielsot in de auto en dus niet thuis laten liggen
.
10 apr 2010 14:30
Je bedoelt het sleuteltje meenemen
Lijkt me logisch
10 apr 2010 15:06
Ewout schreef:Lijkt me logisch

Mij ook, maar je moest eens weten hoevaak wij een auto krijgen voor onderhoud zonder wielslotsleutel in de auto
.
10 apr 2010 21:01
Morgen vroeg op, 9h in Lelystad betekend 7h vertrekken....
Tot morgen
11 apr 2010 18:27
Net thuis, errug leuke dag gehad ; het was top ; leuke mensen, goede instructeurs, prima lunch en daarna nog een middagje water van de baan vegen ; we hebben allemaal erg ons best gedaan, maar het water kregen we er niet af
Erwin en mede-cursisten : bedankt !
Groet, Frank
11 apr 2010 18:34
Hier idem. Het was voor mij de eerste keer. Het was zeker niet zo makkelijk als het lijkt, maar naarmate de dag vorderde werd de controle over de wagen wel beter. Dit dagje is voor herhaling vatbaar.
Organisatie bedankt
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.