01 maart 2004 14:17
RS-R schreef:Af en toe eens de knuppel in het hok gegooid, maar dat wordt niet gewaardeerd, blijkbaar.
Dus ik hou me daar koest.
01 maart 2004 15:24
01 maart 2004 20:01
03 maart 2004 13:20
horn schreef:En dan noem je mij hardleers....
03 maart 2004 13:55
03 maart 2004 14:48
RS-R schreef:Geen idee,
zeg denkelijk volgend jaar lidmaatschap op.
Voor mij geen toegevoegde waarde.
03 maart 2004 15:57
RS-R schreef:Geen idee,
zeg denkelijk volgend jaar lidmaatschap op.
Voor mij geen toegevoegde waarde.
03 maart 2004 18:05
03 maart 2004 19:23
03 maart 2004 20:51
EriC4C schreef:Envoegt de daad bij het woord .....
![]()
Voor welke titel gaan jullie op het NPC-BB
03 maart 2004 21:02
03 maart 2004 21:03
horn schreef:Ja zeg, beetje bijdehand zijn kan ik zelf ook wel.
horn schreef:Heb ik echt geen hulp voor nodig.
horn schreef:Hoe wist jij trouwens dat je als aspirant de 911 & PW voor minder kon krijgen? En hoe heb je het geregeld?
06 maart 2004 16:11
06 maart 2004 17:11
06 maart 2004 19:26
06 maart 2004 19:37
06 maart 2004 19:38
John4S schreef:Ik zit weer is sinds tijden (echt waar) weer is op het BB van de NPC t lezen, valt me wel op dat de harde kern van hier daar vrolijk verder babbelt met elkaar, jeetje wat een discussie over dat lidmaatschap, vindt het geen discussie waard.
Voorstel van mij zou zijn 1 soort lidmaatschap gewoon volwaardig, scheelt volgens mij een hoop ellende en gezeur.
Tuurlijk slapende leden zijn voor een club als de NPC een frustatie, dat die slapers een hoop missen moeten ze zelf maar weten 'eigen schuld dikke bult', maarja het zijn nou eenmaal regels die er zijn, zelf heb ik er geen probleem (aspirant lid) mee gehad, staat niet op je voorhoofd ofzo.
Zelf heb ik aan Paul van Engelen (jullie wel bekend) is geopperd om binnen de NPC het systeem te introduceren ala de NCC (Nederlandse Caravan Club jajamaar, tis toch een mooie vereniging) dat je als aspirant lid, en een aspirant vind ik een kijker dus nog geen volwaardig/betalend lid, een soort 'Peter en Meter' krijgt aangewezen, die je op sleeptouw neemt.
John
diehetbij1forumhoudt
06 maart 2004 19:55
EriC4C schreef:Hou er niet van om iets klakkeloos te handhaven, omdat het gewoon zo is.
EriC4C schreef:Destijds zullen er best goede argumenten voor zijn geweest, maar het is de vraag of die nog steeds gelden of dat het beoogde doel ermee wordt bereikt.
EriC4C schreef:Overigens doet "Peter" van Engelen het wat mij betreft prima.
06 maart 2004 20:12
horn schreef:EriC4C schreef:Destijds zullen er best goede argumenten voor zijn geweest, maar het is de vraag of die nog steeds gelden of dat het beoogde doel ermee wordt bereikt.
Vraag ik me oprecht ten zeerste af. Studentikoos: ja - Doordacht: nee.
Ik heb ook nl. nog niemand ook maar 1 argument horen/zien geven dat hout snijdt inz aspirant/volwaardig lidmaatschap.
horn schreef:EriC4C schreef:Overigens doet "Peter" van Engelen het wat mij betreft prima.
Heb sinds de nieuwjaarsborrel ("Paul van Engelen gaat zich bezighouden met de nieuwe leden") anders nog niets mogen vernemen. Waar baseer jij bovenstaande quote op?
06 maart 2004 21:14
horn schreef:Vraag ik me oprecht ten zeerste af. Studentikoos: ja - Doordacht: nee.
Ik heb ook nl. nog niemand ook maar 1 argument horen/zien geven dat hout snijdt inz aspirant/volwaardig lidmaatschap.
EriC4C schreef:"horn"EriC4C schreef:Overigens doet "Peter" van Engelen het wat mij betreft prima.
Heb sinds de nieuwjaarsborrel ("Paul van Engelen gaat zich bezighouden met de nieuwe leden") anders nog niets mogen vernemen. Waar baseer jij bovenstaande quote op?
06 maart 2004 21:29
paSCal schreef:horn schreef:EriC4C schreef:Overigens doet "Peter" van Engelen het wat mij betreft prima.
Ik ook niet, voor de nieuwjaarsborrel wel een tijdje met hem gepraat. Zeer prettige man om mee te praten... In het begin was hij ook wel eens hier te vinden, maar zie hem niet meer
paSCal schreef:Komt allemaal goed, 14e eens kijken op de slalom
06 maart 2004 23:23
EriC4C schreef:Kom op jongens, jullie verwachten toch niet dat hij jullie thuis op komt zoeken![]()
![]()
10 maart 2004 15:09
RS-R schreef:Hallo Horn, de oude rot is John.
10 maart 2004 15:11
horn schreef:Nu weet ik nog niet hoe ik met korting dat #^$^#*@^!*&$$ blad kan krijgen!
10 maart 2004 15:57
EriC4C schreef:RS-R schreef:Hallo Horn, de oude rot is John.
NPC Magazine Februari 2004:
"Als nieuwe leden zijn op het jaarfeest verwelkomd ..... Dhr. J.S.J. Radder ....."![]()
![]()
![]()