Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
16 jan 2012 13:09
bjft schreef:He Jurgen. Dus jij was het die een kiekje maakte op het moment dat ik met de blauwe 993 cabrio het strijdtoneel weer verliet.
Kan me niet voorstellen dat Jurgen die foto heeft gemaakt. Zijn 'handtekening' staat nl niet op die foto
16 jan 2012 15:59
Ik ben gisteren ook wezen kijken ; heb me echt prima vermaakt ; mooi spul, gezellig druk, ff bij Paul Geeris gebuurt en veel 'als ik nu eens ... ' auto's.
Het leukste moment was 's morgens vroeg op de Porsche only P. Ik was er vroeg, voor tienen, dus de beurs was nog niet open. Ook de P plaats was erg rustig maar .... wel mijn first encounter met een nieuwe 991 ; een Belgische ! Ff lijnen kijken van wat verder af, details bekijken van dichtbij en even in het interieur gluren. Eigenlijk weet ik niet meer wat ik van het interieur vind want op de rechter voorstoel lag een 'Standaard' ( de Belgische krant ) met op de voorpagina in grote letters :
Recordbedrag aan zwart geld witgewassen dit jaar ....
Glimlachend ben ik naar binnen gegaan ...
Groet, Frank
17 jan 2012 14:40
dannyl schreef:Ik ben vandaag ook even geweest . Het is dat we gratis parkeerplek en entree hadden , anders hadden we ons aardig bekocht gevoeld . Dit was echt de laatste keer geweest , ik ga nooit meer . Wat een aanfluiting is die hele beurs . De zogenaamde porsche special , wat een flop . Je kan net zo goed aan een stoeprand gaan staan , daar zie je het zelfde .
Deze vindt ik toch wel erg leuk! Ik weet niet in welke buurt jij woont maar over het algemeen zijn er weinig stoepjes te vinden in de villawijken waar deze auto's rondrijden...
Ik ben wel geweest omdat ik ze voor mijn boerderij ook niet zoveel zie langskomen. Af en toe een tiptronic met brede banden en een kar erachter maar dan is het ook op.
Ik heb me dus wel uitstekend vermaakt!
17 jan 2012 22:44
ik heb op
Liebe zu Ihm ook nog een aantal fotos geplaatst.
Hier al enkele als voorproefje
17 jan 2012 23:10
De laatste foto, moeilijk kiezen maar uh uh ga na lang denken toch maar voor de 356. (had ik maar in de handel gegaan)
17 jan 2012 23:59
Vind alleen de kleur niet mooi van die wagen (van die merc valt het nog mee eigenlijk

)... Of het komt door de belichting op de foto's hoor
18 jan 2012 15:57
Wellicht een ietwat late reactie, maar ben zaterdag ook geweest
en ik vond de beurs in zijn geheel wel de moeite waard.
Er stonden genoeg, mijns inziens, mooie en interessante Porsches
en andere automobielen.
Ps. Delnoy mooie foto's