Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Re: La Targa Passaggio Rotterdam - zaterdag 16 april 2016 -V

17 apr 2016 8:20

Toch nog een gelukje Andre..........dat je pomp het nu begaf en niet vorige week in de Eiffel.

17 apr 2016 9:13

Was mijn eerste LTP.

Wat een geweldige geluidjes maken jullie allemaal!

Ik heb op de snelweg veel big smiles gezien van andere automobilisten bij het zien van al dat retro- en moderner turbo gebrom!

We kregen zelfs een flyby van de politie net voor de botlek!

17 apr 2016 9:52

Was weer leuk,dit keer op alle vier de banden weer thuis gekomen.
foto’s en een filmpje
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

https://www.youtube.com/watch?v=9K-3axIUjzo

op de golfbaan  :lol:
https://www.youtube.com/watch?v=Dxw_qz_zHM0

17 apr 2016 10:20

Leuk je weer FF gesproken te hebben Ruud leuke foto's. Einde eerste filmpje sta ik volgens mij nog te kijken

17 apr 2016 10:42

Super georganiseerd weer! Routeboek was hetzelfde als vorig jaar (zelfde foutjes erin :tongue: ) maar de tunnels klonken weer super. Die grijze RSR was zo luid (stationair) dat als ik er achter stond bij het stoplicht op mijn toerenteller moest kijken of mijn motor überhaupt nog wel draaide :shock: . Moet je voorstellen hoe dat in de tunnel klonk :cheers: . Hieronder mijn fotos. Volgende keer (waar dan ook) graag weer van de partij! Groeten, Rogier

Mijn Frietkar :scratch:

Afbeelding

The Dark Side of Cayman :batman:

Afbeelding

Bij de pauze

Afbeelding

17 apr 2016 11:49

André schreef:Was een prachtige route, lekker gereden :thumleft:

Net weer thuis

Afgesleept door ANWB , brandstof pomp begaf het bij Leusden. :bang:

Binnen 1 week 2 van die ouwe blauwe hokken :mrgreen: kapot...............daar gaat de onverwoestbare reputatie.... 8) :cry: Had je toch die andere uitlaat db-killer er ook uit moeten halen........betere flow van je benzine..... :twisted:

Was weer mooi. Organisatie bedankt!! Leuk om het centrum van Rdam toch nog 1x te mogen zien. Volgende x maar met de stekkermobiel....

Die politie volvo op de a15 dacht op de oprit achter het muurtje ons op te kunnen wachten......gelukkig maakten we op dezelfde op/afrit een U-turn 8) Ook eens een keer mazzel.

We zijn na de Noordtunnel afgehaakt, daar de jongste van mn copiloten al ver over bedtijd heen zat..... :wink:

17 apr 2016 11:53

weer geweldig genoten, lekker geklapperd door de tunnels. blauwe 11je maakte meer herrie dan ik, denk dat er naast een milieuzone ook een geluidszone zal komen in Rotterdam ;) heel benieuwd naar de filmpjes!

17 apr 2016 13:08

@jaco: 2 blauwe kaputt? Naast die van André (belen Dre), welke nog meer, die van Rico?

17 apr 2016 13:23

Dank mannen en organisatie, vooruh ... you know ... :mrgreen:

17 apr 2016 13:25

porsche964 schreef:@jaco: 2 blauwe kaputt? Naast die van André (belen Dre), welke nog meer, die van Rico?

Die van Rico had vorige week in de eiffel last van een haperende vonk......heeft een adac monteur na twee uur wachten opgelost.....konden we toch nog aan de pils die avond...pffffff :cheers:

17 apr 2016 14:28

Alle deelnemers en betrokken partijen bedankt voor weer een prachtige avond. Helaas is het niet helemaal droog gebleven, maar gelukkig stond het deze keer niet blank onderin de tunnels... Volgend jaar zetten wij weer een nieuwe route uit, maar eerst volgen nog de La Targa's in Antwerpen, Brussel en Amsterdam.

Voor het goede doel is bijna 1000 euro opgehaald, wat een fantastisch bedrag is. Echt fijn om te merken dat er nog zoveel betrokken mensen zijn.

Afbeelding

En voor de mensen die het evenement nogmaals willen beleven (en voor de mensen die er niet bij konden zijn), hierbij een video impressie:

17 apr 2016 20:06

Mooi in beeld gebracht!

17 apr 2016 20:16

SjorsPorsche schreef:
porsche964 schreef:@jaco: 2 blauwe kaputt? Naast die van André (belen Dre), welke nog meer, die van Rico?

Die van Rico had vorige week in de eiffel last van een haperende vonk......heeft een adac monteur na twee uur wachten opgelost.....konden we toch nog aan de pils die avond...pffffff :cheers:

:thumleft: die biertjes smaakten best... 8)

18 apr 2016 8:39

Ook ik was erbij dit jaar. Gelukkig, want het is toch wel erg gaaf om zo'n stoet Porsches te zien en vooral horen rijden. Ik heb ook weer lekker wat foto's kunnen maken, die te vinden zijn op http://www.archiebald.nl

Maar hier ook nog even een "kleine" :mrgreen: selectie :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

18 apr 2016 9:26

Gave 'rolling shots' zeg, die wil iedereen wel van z'n auto!
PSC Events bedankt voor de organisatie en de inspanningen voor het goede doel, het was een geslaagde actie :thumleft:

Heb dit keer niet zelf gereden maar als passagier (zal mezelf geen navi noemen :mrgreen: ) de turbo van Taco mogen ervaren.
Dat gaat dus serieus hard :shock: , zijtunneltje van de Weena was een soort time-warp, kicken!

18 apr 2016 11:00

3AE '99 schreef:Gave 'rolling shots' zeg, die wil iedereen wel van z'n auto!

Absoluut! Die wil ik ook!
Ziet er gezellig uit, helaas geen tijd afg. weekend. Volgende ronde/rit!

Re: La Targa Passaggio Rotterdam - 2016 - Het feest is gewe

18 apr 2016 11:23

Archiebald heeft toegezegd dat hij er op 16 september ook bij is in Amsterdam en aangezien de Piet Hein tunnel meestal meer dan twee keer gereden wordt, zullen er volop kansen zijn dat er zulke mooie shots gemaakt worden van de Porsches :cheers:

18 apr 2016 11:27

Da's mooi! PH tunnel maar 2x? Meestal 6x ;) :lol:

18 apr 2016 12:27

waar zijn de foto's te zien van de fotograaf die half uit een bmw station hing?

18 apr 2016 13:21

Het was weer een super evenement en de organisatie was perfect :cheers: :salut:

18 apr 2016 13:57

Dank je wel voor het compliment Coen, jullie ook nog bedankt voor de lekkere kop koffie bij Seve :thumleft:

ruud janssen schreef:waar zijn de foto's te zien van de fotograaf die half uit een bmw station hing?

Een deel van die foto's komen eerst in de Porsche Insider en mij is beloofd dat ik de foto's dan na publicatie ontvang. Nog even geduld daarom. Van de heren van Car Spotting Rotterdam zullen ook nog foto's volgen, die verwacht ik later deze week.

18 apr 2016 14:38

@Archiebald: hing je bij die rode Boxster met je ellebogen op t asfalt :shock:

18 apr 2016 16:08

Archiebald schreef:Afbeelding

Top plaat :!: :thumleft:

18 apr 2016 16:36

Dank jullie wel! Leuk! :cheers:

En nee, ik hield gewoon de camera erg laag/ver buiten de auto. Best spannend moet ik zeggen. Tikt toch aan al die onderdelen bij elkaar. Maar heb het vaker gedaan en ging tot nu toe altijd goed! Doe wel altijd de strap goed stevig om m'n pols!

18 apr 2016 17:59

Die 5 touring was van een freelance journalist, voor de Porsche Insider.

Edit: was al gemeld zie ik :D :?
Plaats een reactie