Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

05 sep 2005 22:27

juist, geen ervaring in beiden is evenveel. :lol:

05 sep 2005 22:29

Het wordt wel steeds ingewikkelder en dat voor een paar rondjes met die waterkokers :!: :D

dus.. :mrgreen:

Jan schreef:
bereden door dezelfde persoon en onder dezelfde omstandigheden

... en in iedere auto evenveel rij-ervaring hebben :roll:

Even weinig ook goed :?: :^:

ppp 356 schreef:Wie biedt :idea: :?:

;) :lol:

05 sep 2005 22:32

RS-R schreef:SC of 993.
Tsja, dan moet je tov.Zolder heel veel bijgeleerd hebben. :lol: :lol:

Nee hoor, ik maak nog steeds alle bochtjes WEL op tijd (en kom dus niet in het grind terecht :twisted: )... Je had erbij moeten zijn Humph, dan had je hem wel begrepen...

05 sep 2005 22:38

paSCal schreef:
RS-R schreef:SC of 993.
Tsja, dan moet je tov.Zolder heel veel bijgeleerd hebben. :lol: :lol:

Nee hoor, ik maak nog steeds alle bochtjes WEL op tijd (en kom dus niet in het grind terecht :twisted: )... Je had erbij moeten zijn Humph, dan had je hem wel begrepen...

Dat gebeurt(1x btw) als je je snelle tijd nog eens wilt verbeteren. :lol:
Ook dat moet je een keer ervaren om het rondje erna wel sneller te zijn, capice?? :wink: :wink:
Maar ... goed gedaan, Pascal :lol:

Re: NPC slalom Lelystad

05 sep 2005 22:41

HenkC2C die als eerste post in dit topic schreef:
Ik hoop dat ik niemand vergeten ben,

Jurgen
Erwin (2000GTV)
Erwin (ER)
Erwin (Renntech)
Rob Herfst
MarcelC2C
ErikE
Anne
Rene914

Wanneer ik geweten had dat jij het bent, die daar met veel :res: van ons op de tribune, de tegenstand liet verbleken, dan zou je zeker ook in het lijstje genoemd zijn 997S!

05 sep 2005 22:55

:^: :wink:

05 sep 2005 23:05

4 gekookte Gelderse :wink:

Afbeelding

05 sep 2005 23:19

Jan,

Zelf rijden hoeft niet, alhoewel ook leuk, maar ik volgende keer eens rijden is oo al genoeg. Oke?

05 sep 2005 23:42

Rene, heb je je wagen al terug?

06 sep 2005 0:11

Jawel, vandaag keurig voor de deur afgeleverd.
Hulde aan de wegenwacht.

Nog niet verder gekeken, maar dat komt van de week wel. Eerst inschrijven voor het volgende evenement, en APK afzeggen. moest eigenlijk al erder gebeuren

06 sep 2005 8:30

Jurgen schreef:
RS-R schreef:Precies, :idea:
dus Paul in de RS en de 997S. :wink:
Anders wil ik die vervelende taak wel op me nemen.
:lol: :lol:

Kan ik dat niet beter doen 8) ...ik heb met beide geen ervaring, én geen bochtenheld...dus het gaat ook niet zo hard dan.. :wink:

De heren houden wijselijk hun mond dicht 8) ...als een heilig boontje opstellen heeft dus ook al geen nut.. :twisted: :wink:

06 sep 2005 8:39

Wie biedt

Overigens via telefoon en prive e-mail een aantal belachelijke biedingen gehad. Eentje durfde WEL 500,= te bieden.............................

:roll: :roll: :wink: :lol: :lol:

06 sep 2005 9:02

Hé 2000 GTV,

Hier maak je natuurlijk geen vrienden mee :roll:

Bezit zelf een "budget" model, geef toe heb al eerder een jub. model gehad en was daar ook niet gek van.

De originele wielen heb ik wel maar er zit 18 inch turbo wielen onder en dat staat gewoon mooier.

Mooi zwart interieur en dan alleen de zilvere spiegels, dit staat niet verkeerd en voor € 20,-- zijn ze in de kleur gespoten.

En oja mooie rode remtangen, staat ook niet verkeerd.

En niet te vergeten :!: :!: :!: , hij rijd super :drive:

06 sep 2005 9:30

Nou ja is alleen maar mijn mening.Bijna iedereen vindt het wel mooi dus...
Alleen jij hebt dus precies de dingen verandert die ik niet mooi vind aan de vesuvio...... :roll: :mrgreen: :wink:

07 sep 2005 15:00

2000 gtv schreef:Nou ja is alleen maar mijn mening.Bijna iedereen vindt het wel mooi dus...
Alleen jij hebt dus precies de dingen verandert die ik niet mooi vind aan de vesuvio...... :roll: :mrgreen: :wink:

Heren, iemand 8) wees mij op dit draadje. 'K heb blijkbaar iets gemist, want het gaat meer over mijn natte droom, dan over het draadje...... :)

2000GTV: Helaas, je bent ECHT de enige die een Vesuvio niet een godsgeschenk vind voor deze aardkloot..... :shock:

Mauk

07 sep 2005 17:09

Mauk schreef:2000GTV: Helaas, je bent ECHT de enige die een Vesuvio niet een godsgeschenk vind voor deze aardkloot..... :shock:

Mauk

Zeg Mauk, overdrijven is ook een kunst :roll:

07 sep 2005 17:21

outletvalve schreef:
Mauk schreef:2000GTV: Helaas, je bent ECHT de enige die een Vesuvio niet een godsgeschenk vind voor deze aardkloot..... :shock:

Mauk

Zeg Mauk, overdrijven is ook een kunst :roll:

Oké, volgens de nieuwe regels van Pascal :D had deze zin inderdaad niet gemogen. Laat ik het dan zo formuleren: de Vesuvio is een welkom geschenk van de heren ontwerpers van Porsche!

Mauk

07 sep 2005 18:39

Mauk schreef:[ de Vesuvio is een welkom geschenk van de heren ontwerpers van Porsche!

Mauk

Op de kleur,velgen en spiegels na wel :!: 8)

07 sep 2005 18:57

ome piet schreef:
Mauk schreef:[ de Vesuvio is een welkom geschenk van de heren ontwerpers van Porsche!

Mauk

Op de kleur,velgen en spiegels na wel :!: 8)
Zie je wel ik wist wel dat ik niet de enige met goede smaak was. :mrgreen:

07 sep 2005 21:51

Over smaak valt niet te twisten, de een vind ze mooi de andere niet (ik)

Maar wie doen er nu mee met de volgende slalom op 02-10, :?: ik heb mij inmiddels ook voor 30-10 ingeschreven onder het motto 4 keer is scheepsrecht en de beste 3 gelden :!:

07 sep 2005 21:55

Marcel C2C schreef:Maar wie doen er nu mee met de volgende slalom op 02-10, :?: ik heb mij inmiddels ook voor 30-10 ingeschreven onder het motto 4 keer is scheepsrecht en de beste 3 gelden :!:

Marcel,

Ik doe niet mee, maar kom denk ik wel weer even kijken!

slalom

07 sep 2005 21:59

Ik porbeerde mezelf op te geven voor slalom 4 via internet maar wachtwoord was niet oke. Ik zal aanvraag morgen faxen.

07 sep 2005 22:06

Zal er weer zijn! (als toeschouwer :wink: )
Plaats een reactie