Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

17 okt 2006 19:46

paSCal schreef:Voor de foto's, zie de NPC-site: Album op de NPC-site!

Wow, heb wel wat gemist... :lol:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

geintje... 8)

Afbeelding

17 okt 2006 20:58

Hé hé hé, zeg Horn niet zomaar al die NPC foto's gaan zitten doorlinken :twisted: !!!!
Daar zit (mijn) copyright op :mrgreen:, bestemd voor die daarvoor bedoelde site...... :wink:

17 okt 2006 21:16

Tis anders ook wel leuk dat die foto's nu tenminste bekeken worden Rob... :twisted: :wink:

17 okt 2006 21:17

Gelukkig hebben jullie het verder leuk gehad maar 't is en blijft balen wanneer je (juist dan) pech krijgt.
Ik hoop dat jullie snel weer kunnen genieten van de 996 :wink:

17 okt 2006 21:56

Jurgen schreef:Tis anders ook wel leuk dat die foto's nu tenminste bekeken worden Rob... :twisted: :wink:

Als ik dit zo is lees, lijkt het wel of je toch diep in je hart ook wel graag had meegegaan met dit NPC evenement. :roll: :twisted:

17 okt 2006 22:07

Weer te laat met de oliewissel Rob? Tjaa....hamlappen hoor

17 okt 2006 22:21

ruud964 schreef:Als ik dit zo is lees, lijkt het wel of je toch diep in je hart ook wel graag had meegegaan met dit NPC evenement. :roll: :twisted:

Niet alleen diep in m'n hart hoor...lijkt me een fantastische belevenis...maar dat weet Rob maar al te goed... :wink:

17 okt 2006 22:30

Jurgen schreef:
ruud964 schreef:Als ik dit zo is lees, lijkt het wel of je toch diep in je hart ook wel graag had meegegaan met dit NPC evenement. :roll: :twisted:

Niet alleen diep in m'n hart hoor...lijkt me een fantastische belevenis...maar dat weet Rob maar al te goed... :wink:
:res:

17 okt 2006 23:05

wolf schreef:Weer te laat met de oliewissel Rob? Tjaa....hamlappen hoor

@Wolf: vraag me af hoe jij zo'n leuk bedoelde opmerking zou vinden, als je in Rob's schoenen zou staan 8)

17 okt 2006 23:30

Goeie opmerking Paul want als er een zuinig is op zijn 996 dan is het Rob wel!
En ik kan het weten want ik heb er dagen achter aan gereden.
Dag Paul
Groeten van Hans s4 zwart? :lol:

18 okt 2006 8:57

Mooi verslag Rob, maar ongelooflijk *(&^(* van je P. Duim voor je dat het naar tevredenheid wordt opgelost.

18 okt 2006 10:05

mooi verslag, gaat voor volgend jaar in de planning :idea:

21 okt 2006 11:17

Jurgen schreef:Tis anders ook wel leuk dat die foto's nu tenminste bekeken worden Rob... :twisted: :wink:

Er zijn er weer "een paar" bijgezet in het HET album op DE NPC site :wink: THANX JOS :salut:

Ik kwam tevens nog een filmpje tegen van twee heren op de motor op de Isle of Man, en (ik ben er bijna zeker van) dat deze mannen vorige week een hele file Porsches hebben ingehaald met een wheely :shock:
:arrow: TT track Isle of Man 2006

Maar regenen kan het daar ook :shock:, gelukkig hadden wij 3 droge dagen! 8)
:arrow: Hoezo een regenbuitje op Man?

21 okt 2006 21:10

:lol: :lol: :lol:
waarom ben ik eigenlijk lid vraag ik me opeens af :?
Plaats een reactie