08 apr 2006 13:23
Lamine schreef:Beste Porsche-liefhebbers,
Het is absoluut niet onze bedoeling jullie uit te buiten: jullie investeren die dag al genoeg met tijd en benzine. We willen jullie niet verder op kosten jagen.
Wellicht dat het allemaal niet zo netjes in de brief is verwoord (terwijl deze toch door meerdere mensen is gelezen voor ie de deur uitging), daarvoor dan mijn excuses.
Ik hoop van ganser harte toch weer op jullie medewerking, jullie hebben immers al 3 jaar meegewerkt aan het succes van deze dag.
Nogmaals: hoogte van de bijdrage is vrijwillig (tussen EU 1,- en oneindig), maar dat je bijdraagt is wel verplicht.
We zullen uiteraard geen enkel onderscheid maken tussen de kleine en grote giften.
Alex Lamine
08 apr 2006 13:24
08 apr 2006 13:38
Marcel B. schreef:De uitleg is hierboven al gegeven, maar strookt mijnsinziens niet met het doel van de Stichting Geluk en Vrijheid. E.e.a. heb ik eerder in dit topic toegelicht.
En Rob, ik hoop dat er meer zo denken als jij, maar ik denk dat het probleem zit in de verplichting en niet in het bedrag. Volgens mij geldt het woord "vrijheid" in de stichtingsnaam juist niet voor de degenen waar een beroep op gedaan wordt.
Afijn, was even mijn laatste berichtje over dit onderwerp. Heb er even genoeg van en vraag mij nog steeds af waarom die ommezwaai, na zo'n perfecte dag en perfecte organisatie als vorig jaar, heeft plaatsgevonden.
Ik heb mijn beslissing al genomen. Zal geen verrassing zijn, helaas.
08 apr 2006 13:58
Rob Herfst schreef:Kom op mannen!
Duidelijk verhaal, reactie & excuses!
Je kan nu nog een hele lange discussie voeren over die verplichte ene euro, maar ik geloof niet dat jullie het eens gaan worden.
Jammer voor die kids, onenigheid over 1 verplichte euro.........dat is het toch ook allemaal niet waard?
Misschien ff trots/principes over boord 1 eurotje dokken en weer een boel zieke kids een onvergetelijke dag!
Ik rij zelf reeds mee bij de Bezorg een Lachdag, maar ik wil best voor de PF-ers die eigenlijk willen afhaken voor de VCM-rit die 1 euro betalen.
Voor € 50,-, 50 blije kindergezichtjes ........... tis het mij wel waard!
08 apr 2006 14:04
08 apr 2006 14:15
ivo911 schreef:Wat Essent hier mee te maken heeft is mij een raadsel.
ivo911 schreef:Ik weet ook wel dat de NPC hier niks mee te maken heeft
08 apr 2006 15:00
08 apr 2006 15:13
08 apr 2006 15:43
08 apr 2006 15:44
08 apr 2006 15:59
Jurgen schreef:Slappe waardeloze verklaring!!
Ik snap niet dat sommigen hier, daar zo makkelijk overheen stappen...ook al is 't voor een goed doel.
De lol zou er voor mij echt af zijn!
Zoals John het verwoord in zijn bericht over de aanpak van de NPC is in mijn ogen de enige nette manier...een "vrijwillige" donatie, die aanvoelt als een betaling zou ík never nooit doen.
Wat een wereldvreemde gasten zeg...hebben overduidelijk totaal geen "feeling" met de deelnemers/vrijwilligers, maar willen gewoon zichzelf op de borst kunnen kloppen met een "bedrag" dat zijopgehaald hebben...BAH
08 apr 2006 16:02
08 apr 2006 16:48
08 apr 2006 16:51
Marco schreef:Jurgen schreef:Slappe waardeloze verklaring!!
Ik snap niet dat sommigen hier, daar zo makkelijk overheen stappen...ook al is 't voor een goed doel.
De lol zou er voor mij echt af zijn!
Zoals John het verwoord in zijn bericht over de aanpak van de NPC is in mijn ogen de enige nette manier...een "vrijwillige" donatie, die aanvoelt als een betaling zou ík never nooit doen.
Wat een wereldvreemde gasten zeg...hebben overduidelijk totaal geen "feeling" met de deelnemers/vrijwilligers, maar willen gewoon zichzelf op de borst kunnen kloppen met een "bedrag" dat zijopgehaald hebben...BAH
Jurgen, ik ben het voor 100% met je eens; ik rijd wel een andere liefdadigheidsrit
belachelijk verhaal, erg jammer dat de kinderen hier de dupe van dreigen te worden
08 apr 2006 16:57
08 apr 2006 17:02
marvin944 schreef:Shit jongens, jullie zijn mijn zorgvuldig gekoesterde imago van 'Rijke Stinkerd in z'n Porsche' (het laatste impliceert het eerste) aan het verknallen! Gewoon niet zeuren, eurootje overmaken, Alex er op aanspreken zodra je hem ziet en gewoon meegaan...
08 apr 2006 17:12
Jan A. (964 C4) schreef: Ook voor jezelf is het toch een gave dag?? Misschien dat je met Mijn Postbank.nl wel € 0.01 kunt overmaken en klaar is Marco/Jurgen.
08 apr 2006 17:12
Jan A. (964 C4) schreef:Misschien dat je met Mijn Postbank.nl wel € 0.01 kunt overmaken
08 apr 2006 17:55
08 apr 2006 18:04
Anne 2.7 schreef:Het zou me niets verbazen dat het laten vallen van de verplichting, en het vragen van een vrijwillige bijdrage op de dag zelf, meer opbrengt dan de huidige gang van zaken.
08 apr 2006 18:06
08 apr 2006 18:15
Alex Lamine schreef:
Beste Porsche liefhebbers,
In de brief lijkt het alsof iedereen EU 250,- moet storten om mee te mogen doen. Dit is absoluut niet het geval !
Iedereen is vrij om de hoogte van de bijdrage zelf te bepalen. Het gaat er ons om dat er wordt bijgedragen, of dit nou 10 of 1000 euro is, dat is niet de issue. ]
08 apr 2006 18:17
08 apr 2006 19:07
08 apr 2006 19:33