Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
02 mei 2012 21:46
Ik heb nog zo m'n best gedaan om je te ontdekken afgelopen maandag...........waar was je nou

Heb die bijzondere groene wel gezien, tevens Kermit en Buzz Light Year

.......en uiteraard vele anderen.
03 mei 2012 13:49
Ik heb maandag 25 rondes gedaan. Maar ik ben ook wel even van het circuit af geweest. Was niet helemaal lekker, koppijn en wat misselijk, dus ben naar de hotelkamer gegaan na de lunch voor een pijnstiller en mijn maag wat tot rust laten komen. Incl. lunch ben ik van ongeveer 14-16.30u van de baan geweest. Dus als je er net toen was... dan heb je mij gemist.
03 mei 2012 13:57
oorzaak snelle rondes op de Ring? Kan me nl voorstellen als je 25 rondes achter elkaar loopt te trappen dat je redelijk stuk gaat.
03 mei 2012 18:57
Lekker bezig met die GT2 Devils Son
Als ik je eens zie op de ring, plekkie vrij

....ben ik de eerste
03 mei 2012 19:04
horn schreef:oorzaak snelle rondes op de Ring? Kan me nl voorstellen als je 25 rondes achter elkaar loopt te trappen dat je redelijk stuk gaat.
De dag daarvoor 40 stuks gedaan zonder problemen... Dus dat is het niet. Ik ben wel wat gewend zegmaar.
Het enige wat ik merk na een dag veel rondes doen is dat ik blaren heb op mijn handen en zeker in het begin van het seizoen een beetje spierpijn in de armen. O ja, op de een of andere manier wijzen mijn mondhoeken dan ook wat meer naar boven...
03 mei 2012 19:05
Apolo2 schreef:Als ik je eens zie op de ring, plekkie vrij

....ben ik de eerste

Ik begin een wachtrij te vermoeden, maar ik begrijp dat jij bij de parkeergarage van het Lindner gaat wachten...?
03 mei 2012 19:07
Hallo, parkeergarage??? Ik heb de kamer naast je
03 mei 2012 19:51
Dat is ook weer eens uniek: dan ben ik niet de enige in het hotel!
03 mei 2012 20:24
Kijk maar uit . . . nog even en hij kruipt bij je in bed
03 mei 2012 20:25
Ja verdomme, dan moet ik die oosteuropese gezelschapsdames weer wegsturen... Dat doen we dus niet!
03 mei 2012 20:57
Zitten die daar ook al
Kost dat nou ? Of heeft de crisis bij de dames nog niet toegeslagen ??
p.s.
Je kan
hem ook laten meebetalen
03 mei 2012 21:20
Je kunt onderweg naar de ring natuurlijk ook ff in zo'n caravannetje in het bos stappen, is nog goedkoper denk ik
03 mei 2012 21:22
Zeker als je groepskorting krijgt, hoeveel rondjes?
03 mei 2012 21:23
Zoveel als op je ring°card staat
03 mei 2012 22:30
@DS,
Ik begrijp niet veel van het "Save the Ring" fenomeen, wat ik wel begrepen heb is dat het Lindner Hotel onderdeel is van een investeringsmaatschappij rondom het Thema Park de Nordschleife. Het verbaasd me dan enigszins dat jij daar overnacht, maar ik vermoed dat jij meer over dit onderwerp weet te vertellen...
Ben eigenlijk wel benieuwd naar jouw visie op de zaak, aangezien jij zo'n beetje de meest fanatieke Ringer bent van het hele PF..
04 mei 2012 0:09
Nine-eleven schreef::mrgreen:
Zitten die daar ook al
Waar niet?
Kost dat nou ? Of heeft de crisis bij de dames nog niet toegeslagen ??
Ik heb geen flauw idee eigenlijk. Ik kan het wel navragen bij een collega waarvan ik weet dat hij er geregeld gebruik van maakt...
p.s.
Je kan
hem ook laten meebetalen

Dan betaal ik toch liever de volle mep en houd hem buiten de deur. Ik ben een beetje asociaal in die dingen...
04 mei 2012 0:11
Apolo2 schreef:Je kunt onderweg naar de ring natuurlijk ook ff in zo'n caravannetje in het bos stappen, is nog goedkoper denk ik

Serieus, zitten ze daar in? Af en toe zie je inderdaad wel eens een verdwaalde caravan, maar ik ga er eigenlijk gewoon vanuit dat iedereen daar gewoon voor de Ring is. Maar laten we eerlijk zijn: die vrouwen zijn wel een goedkopere hobby...
04 mei 2012 0:12
@DS, en op de "Save the Ring" krijgen we geen antwoord ?!
04 mei 2012 0:19
Sanhi schreef:@DS,
Ik begrijp niet veel van het "Save the Ring" fenomeen, wat ik wel begrepen heb is dat het Lindner Hotel onderdeel is van een investeringsmaatschappij rondom het Thema Park de Nordschleife. Het verbaasd me dan enigszins dat jij daar overnacht, maar ik vermoed dat jij meer over dit onderwerp weet te vertellen...
Ben eigenlijk wel benieuwd naar jouw visie op de zaak, aangezien jij zo'n beetje de meest fanatieke Ringer bent van het hele PF..
Mijn visie is simpel: de NS is het enige onderdeel daar wat enorm veel geld oplevert, dus die zal altijd een doorstart maken.
Verder profiteer ik gewoon van de megalomane plannen, want je kan relatief goedkoop verblijven in het Lindner. Nette kamers, fatsoenlijke bedden en een prima ontbijt. Plus je kan op de kamer uitstekend werken, wat weer handig is aangezien er altijd wel weer iets is wat je aandacht nodig heeft.
Derhalve lijkt mij die "save the ring" beweging volstrekt overbodig. Prima dat ze zich er druk om maken, maar ik concentreer mij wel op het rijden daar. De reden dat men de boel daar in stand zal willen houden is niet vanwege dat groepje die een leuke hobby heeft... terecht maakt men zich veel meer zorgen om de mensen die daar wonen en voor een belangrijk deel financieel afhankelijk zijn van dat stuk asfalt dat er nu eenmaal ligt. En zoals gezegd: die NS maakt winst, dus het in stand houden van TF kost niets.
04 mei 2012 0:20
Sanhi schreef:@DS, en op de "Save the Ring" krijgen we geen antwoord ?!
Mag ik een beetje tijd om te typen...
04 mei 2012 0:36
Ik zat met de 7:44 BTG in m'n hoofd.. Sorry

Niet om nu een heel politiek debat over de NS open te trekken, maar je deelt niet de mening dat de NS nu naar een vage investeringsmaatschappij is getrokken die de prijzen van de NS kan bepalen (en ook de veiligheid) om zo het gefaalde thema park te kunnen financieren?
04 mei 2012 0:43
Die prijsstijgingen zijn al jaren aan de gang. En ze zijn "problematisch" als je met een oud golfje GTI daar rond rijdt wellicht, maar de kosten van een jaarkaart vallen in het niet bij de overige kosten als je daar met een 911 rond kachelt.
Het enige jammere (vind ik) is dat de doordeweekse openingstijden vrij beperkt zijn.
04 mei 2012 18:50
Je hebt er meer kijk op dan ik, en ja als je met 75 rondjes de hele remmerij op de TT moet vervangen dan zijn de kosten aan de NS niet het grootste probleem. Tijdens een rijtraining vorig jaar op de NS gaf Porsche overigens wel zelf toe, dat voor hun de NS zo langzamerhand wel een dure aangelegenheid werd om daar hun proto's te testen. Ze planden steeds meer proefritten in Italie (wat weer in lijn is met de berichten rond de koop van Nardo in Italie). Het zou natuurlijk erg jammer zijn, als de NS wordt verslonsd (onderhoud, veiligheid), want de NS is uniek.
04 mei 2012 19:34
Ik heb overigens wel het idee dat de zakken bij Porsche diep genoeg zijn om daar rondjes te blijven draaien...
04 mei 2012 19:40
Dat zullen ze ook wel blijven doen vermoed ik. de NS is uniek, echter heeft men Stuttgart het begrip kosten besparen ook wel begrepen. En wellicht terecht , anders was Porsche al lang geschiedenis.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.