Pagina 1 van 3

Zondag 17/06 mini Zonnetje - Koffie meeting..?

Geplaatst: 24 maart 2007 18:29
door D.D.
Morgen ergens Koffie & Gebak mini meeting..?
Weer word prachtig, veel zon, dus kap open.... 8)


Zandvoort ? = te druk
Scheveningen.? = te druk
Kagerplassen..? = leuk

suggesties...?
Tijd..? 14.00 uur

Geplaatst: 24 maart 2007 20:56
door BJ964
Misschien gezellig weer eens met zn allen naar Buitenlust in Hoenderloo? :lol: :wink:

Geplaatst: 24 maart 2007 20:59
door D.D.
130 kilometer voor een zondags ritje...? :shock:

Geplaatst: 24 maart 2007 21:03
door D.D.
Egmond..?

Geplaatst: 24 maart 2007 21:14
door Rudolf
BJ964 schreef:Misschien gezellig weer eens met zn allen naar Buitenlust in Hoenderloo? :lol: :wink:


Ja, laten we de vrijdagavondmeeting in Hoenderloo weer eens nieuw leven in blazen! :D :D

Maar das een andere draadje....

Geplaatst: 24 maart 2007 21:16
door Lydia
D.D. schreef:Egmond..?


Strak plan. Toch maar doen, dan???

Geplaatst: 24 maart 2007 21:50
door Bert
Zou graag komen maar heb familie verplichtingen :roll:

Geplaatst: 24 maart 2007 22:28
door Marcel
D.D. schreef:130 kilometer voor een zondags ritje...? :shock:


ja en???

Geplaatst: 24 maart 2007 23:38
door D.D.
Marcel schreef:ja en???


moet ook nog terug... :)

Geplaatst: 25 maart 2007 0:52
door barolo
Goed voorstel voor de Kaag. Helaas heb ik al een afspraak lopen voor Elysium te Bleiswijk (zonder P). Dat is een Sauna complex, anders was ik wel van de partij. Heb vandaag nog uitgebreid staan poetsen.

Afbeelding

Geplaatst: 25 maart 2007 1:21
door patrick911
barolo schreef:Heb vandaag nog uitgebreid staan poetsen.


Pas je op dat je de lak er niet af wrijft Edwin :!:
Je had 'm vorige week voor de leander-meeting toch al gepoetst? :mrgreen:

Geplaatst: 25 maart 2007 1:22
door bert964c4
BJ964 schreef:Misschien gezellig weer eens met zn allen naar Buitenlust in Hoenderloo? :lol: :wink:


Ik ga meeeeeeeeeeeeeeeeeee :lol: :lol: ff die eikel afzeiken :D :wink:

Geplaatst: 25 maart 2007 1:25
door patrick911
Ik ook, vooral nu de mijne voorzichtig wat olie drupt.... :wink:

Geplaatst: 25 maart 2007 1:35
door bert964c4
ja en vooral niet te hard remmen op de parkeerplaats, want dan krijgt ie zwarte strepen :ass: :cheesy:

Geplaatst: 25 maart 2007 1:36
door barolo
patrick911 schreef:Je had 'm vorige week voor de leander-meeting toch al gepoetst? :mrgreen:


Het P virus heeft mij te pakken. (= Poets virus) :wink:

Geplaatst: 25 maart 2007 1:41
door bert964c4
Oh :roll: ik dacht het Pedaal intrappen virus :lol: :wink:

Geplaatst: 25 maart 2007 9:01
door PieterZ
Egmond lijkt mij wel wat...

Geplaatst: 25 maart 2007 11:03
door Lydia
PorZje schreef:Egmond lijkt mij wel wat...



Ik was 1 1/2 uur geleden al op het strand met de hond. Lekker een uurtje gelopen. Strak blauwe hemel hier. Een zacht kabbelend zee-tje en een klein briesje ... Ontmoeten we elkaar bij "de Schelp" voor een koffietje? Dat ligt direct aan het strand. Reserveer ik effe een tafeltje voor euh ... 10? 20? personen.

Geplaatst: 25 maart 2007 11:24
door D.D.
de kust zal wel druk zijn...dus ik denk dat we richting vinkeveense plassen gaan....


sorry Lyd. :(

Geplaatst: 25 maart 2007 11:47
door D.D.
of toch wel Egmond.....g****...VROUWEN !!!!

Geplaatst: 25 maart 2007 12:13
door FROST
Egmond?? okey.......................... :?:

hmmzz...ik ga vandaag maar de Porsche wassen, tanken en vertroetelen met nieuwe olie, koelvloeistof etc. Heb er door de weeks geen tijd voor :) Als de afspraak iets eerder en duidelijker was geweest had ik langs gekomen.

Geplaatst: 25 maart 2007 12:15
door PieterZ
Lydia schreef:
PorZje schreef:Egmond lijkt mij wel wat...



Ik was 1 1/2 uur geleden al op het strand met de hond. Lekker een uurtje gelopen. Strak blauwe hemel hier. Een zacht kabbelend zee-tje en een klein briesje ... Ontmoeten we elkaar bij "de Schelp" voor een koffietje? Dat ligt direct aan het strand. Reserveer ik effe een tafeltje voor euh ... 10? 20? personen.


Wij gaan nu rijden maar hebben vandaag een strak schema, als het te druk is naar zee dan keren we om en pakken we "even' de Vinkeveenseplassen.

Geplaatst: 25 maart 2007 17:59
door D.D.
Lyd,

we waren al onderweg toen ik je PB'tje kreeg.... :(


volgende keer zeker koffie & gebak... :wink:

Geplaatst: 26 maart 2007 0:33
door 911-lover
Marcel schreef:
D.D. schreef:130 kilometer voor een zondags ritje...? :shock:


ja en???


Wil ik net zeggen.
Dat doen er wel meer hoor (en nog verder ook) :wink:

Geplaatst: 26 maart 2007 0:38
door D.D.
wie weet...volgende week Pasen.....nog... :idea: