Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 22:48



Antwoord op onderwerp  [ 317 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende
Nordschleife meeting 23 juli 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
ex 911 2,4S Targa, ex 964RS nu Boxster Spyder 2010
Bericht Nordschleife meeting 23 juli
Bij 'discussie' was het draadje al begonnen, hierbij nu officieel, Porscheforum-Treff Nordschleife:

Deelnemers:
1. Strada
2. Herman S
3. 911-lover
4. Jurriaan
5.
6.
7.
8.
9.
10.
etc.

Is het leuk / verstandig / leerzaam een rij-instructeur te zoeken voor die dag? Suggesties?


16 apr 2007 20:07
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 914 2.7 1970 Porsche Panamera GTS 2016 Porsche Boxster Cup
Urmond
Bericht 
Herman, lijkt mij een prima idee.


16 apr 2007 21:08
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
964 C4 nachtblau '92
Bericht 
De 23e Juli is de ring volgens de planning van 13:00 tot 19:30 open. Ik zou als ik nog nooit op de ring geweest zou zijn geweest zeker eerst een ronde meerijden voordat ik met mijn Porsche erop zou gaan rijden. Maar ieder zijn ding. Ik kan op dit moment nog vrij nemen op 23 juli als er interesse in is om de ideale lijn een keer te horen en/of mee te rijden. Dit zal de hoogst waarschijnlijk wel met de bmw zijn, wellicht dat Paskal (535i) ook tijd heeft?
_________________________________________
Nynke

"Racing is life, everything else is just waiting" Steve Mcqueen

http://www.wgbracing.nl
http://www.vrijrijdendagen.nl


16 apr 2007 21:39
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Cayenne S
ZO-Brabant
Bericht 
Nynke schreef:
De 23e Juli is de ring volgens de planning van 13:00 tot 19:30 open. Ik zou als ik nog nooit op de ring geweest zou zijn geweest zeker eerst een ronde meerijden voordat ik met mijn Porsche erop zou gaan rijden. Maar ieder zijn ding. Ik kan op dit moment nog vrij nemen op 23 juli als er interesse in is om de ideale lijn een keer te horen en/of mee te rijden. Dit zal de hoogst waarschijnlijk wel met de bmw zijn, wellicht dat Paskal (535i) ook tijd heeft?


Nynke,

Ik kan er zekers bij zijn (met een ring-prepared 525). Ook ik wil graag mijn steentje bijdragen door mensen voor te rijden en/of mee te laten rijden. Jammer dat de baan maar een halve dag open is want mijn ervaring is dat die tijd voorbij vliegt. Voordeel van de maandag is dat het wat rustiger is.

Paskal


16 apr 2007 22:35
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
lijkt me heel leuk, maar maak nog even een voorbehoud
_________________________________________
Got coffee?


16 apr 2007 22:49
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997 GT3RS, 964RS, 911R, 934 (project ?), 73RS (op zoek)
Den Haag
Bericht 
Ben het eens met de halve dag - als je s'ochtends vroeg uit NL weggaat kun je rond 10en wel op de ring zijn (afhankelijk van waar uit NL en de files - in juli is het wel vakantie natuurlijk). Het is zonde om dat eerst een paar uur te moeten wachten voordat de baan open gaat. En 's avond moeten we ook nog terug natuurlijk ! Mij lijkt het wel wat, maar liever op een dag dat de baan langer open is.


16 apr 2007 23:58
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 Turbo
Bericht 
Zet mij er ook maar bij :D

Gr,
Peter
_________________________________________
Turbo lag is there for a reason, it gives you time to put your coffee away in the cupholder


17 apr 2007 0:01
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997 GT3RS, 964RS, 911R, 934 (project ?), 73RS (op zoek)
Den Haag
Bericht 
Herman, kunnen we niet een dag prikken waar de baan de hele dag open is (bijvoorbeeld 7 juli of 28 juli - wel een zaterdag, maar het is vakantie dus het zou rustiger moeten zijn - iemand ervaring met de drukte in de zomer ?)

Ik ga wel mee !


18 apr 2007 9:29
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
TT 3.2 V6 quattro DSG 2004
Deventer
Bericht 
Mijn voorkeur blijft de maandag, doordeweeks zijn er geen andere opties, dan is de baan alleen 's avonds open.

Ben er 1x eerder geweest (toen nog met de MX5) en toen 6 ronden gedaan. Was voor een eerste keer wat mij betreft voldoende. Is toch ruim 120 km oftewel zo'n 28 rondjes Zandvoort.... Als we er om 13.00 u zijn hebben we 6,5 u de tijd, dus dat moeten er meer dan 6 ronden kunnen worden.

Het doel van de meeting is ook om rustig ervaring op te doen. Dat zie ik in het weekend niet zo gauw gebeuren, dan kijk je meer in je spiegels dan vooruit.

Als Nynke en Paskal mee willen als voorrijder kunnen we er een leuke middag/avond van maken!


18 apr 2007 11:18
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Bericht 
Ik wil ook graag mee, op voorwaarde dat er ervaren mensen aanwezig zijn.
_________________________________________
Racefun events


18 apr 2007 11:22
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
993 2S
Lelystad
Bericht 
Dik, ik ga kijken of ik dan vrij kan zijn :D


18 apr 2007 12:00
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 914 2.7 1970 Porsche Panamera GTS 2016 Porsche Boxster Cup
Urmond
Bericht 
De zaterdag is het over het algemeen behoorlijk druk. er staat dan echt een file voor de Ring. zeker in de vakantieperiode. dus als het even kan op de maandag.


18 apr 2007 21:43
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
TT 3.2 V6 quattro DSG 2004
Deventer
Bericht 
gast schreef:
zet me er dan maar bij voor de 23e. Moet maar gebeuren 8)


Kunnen we samen oprijden ernaartoe!


19 apr 2007 11:58
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997 GT3RS, 964RS, 911R, 934 (project ?), 73RS (op zoek)
Den Haag
Bericht 
Okay Okay - de macht der overmacht ! Ik ben erbij op de 23e


19 apr 2007 19:15
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
ex 911 2,4S Targa, ex 964RS nu Boxster Spyder 2010
Bericht 
Deelnemers stand dd 19 april:
1. Strada
2. Herman S
3. 911-lover
4. Jurriaan
5. Nynke
6. Pakkie
7. Aero Peter
8. Gi996C
9. gast
10. V8
11.


Ik ben het eens met de commentaren, van 1/2 2 tot 1/2 8 is meer dan genoeg tijd om te rijden. Ben er een paar x op zaterdag geweest in het verleden, is er toch veel verkeer, ervaren rijders, minder ervaren rijders, de ringtaxi, motoren (erg veel, links, rechts, voor & achter). Op maandag zal het zeker beter zijn voor minder ervaren mensen om dan te rijden.

Ik zal eens informeren of er op eea manier nog een echte rijtraining van te maken is. Zitten heel wat rijscholen in de buurt, die misschien wel een leuk programma ervan kunnen maken.

Of houden we het lekker simpel, heenrijden, 10-ronden ticket kopen, vertrouwen we op de ervaren nordschleiferijders van het forum en een gezellige middag maken.

Laat maar weten wat we zouden willen.

Herman


19 apr 2007 23:17
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Bericht 
Dat laatste is wat mij betreft helemaal goed! Alweer een bijzondere Porsche fundag om naar uit te kijken.
_________________________________________
Racefun events


19 apr 2007 23:35
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
BMW M5 2008 ex 996 4s
Niel
Bericht 
He Guys,

Als je het goed vind ga ik ook mee.

Mits er niemand ervaring heeft daar, ik ga al 10 jaar elke jaar zo'n 500 toertjes draaien , ik kan een paar tips geven.

Let me know....

Goed idee om dit eens te doen met een bende porsches van het forum.

Greetz

De Ring-Mobiles staan in het album.


20 apr 2007 16:18
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
964 C4 nachtblau '92
Bericht 
Heren,

Net even met Paskal zitten overleggen en wij kunnen alle twee de 23e, gezien het lijstje van 10 en ook fvdvelde met genoeg ervaring denk ik dat we een mooie groep hebben om een middag de Ring te verkennen en zelf te testen :D
10 ronden voor een niet ervarene die ook nog eerst mee wil rijden is wellicht wat optimistisch maar dat kan altijd op de dag zelf bekeken worden :wink:
Wat ons betreft gaan we de 23e juli en als het goed bevalt kunnen we altijd verder kijken of er meer mensen graag willen oid.
Oké?
Groet,
Paskal en Nynke


20 apr 2007 23:20
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht 
Er staat nog een nummer (9)11 :wink: vrij op bovenstaand lijstje,
dus indien er nog plaats is zou ik ook graag een paar ronden willen meerijden met paskal of nynke.
_________________________________________
https://www.instagram.com/outletvalve/

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."


Laatst bijgewerkt door outletvalve op 21 apr 2007 17:45, in totaal 1 keer bewerkt.



21 apr 2007 8:34
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
TT 3.2 V6 quattro DSG 2004
Deventer
Bericht 
Perfect geregeld zo jongens, alvast dank aan Nynke & Paskal!

Als dit goed gaat bevallen (en dat doet het!) kunnen we er inderdaad wel eens naar kijken of er een vervolgtraining aan vast geknoopt kan worden.

Ik heb van Lammertink een mailing gehad dat ze er deze zomer ook heengaan voor een 2-daagse training, misschien kunnen wij ook zoiets regelen in de nabije toekomst!


21 apr 2007 10:42
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
964 C4 nachtblau '92
Bericht 
outletvalve schreef:
Er staat nog een nummer (9)11 :wink: vrij op bovenstaand lijstje,
dus indien er nog plaats is zou ik ook graag een paar ronden willen meerijden met paskal of nynke.


Iedereen is wat mij betreft welkom om mee te rijden, en de lijst kan natuurlijk langer geen enkel probleem, gaan we gewoon voor zorgen dat iedereen mee komt. Samen uit Samen thuis :wink:
_________________________________________
Nynke

"Racing is life, everything else is just waiting" Steve Mcqueen

http://www.wgbracing.nl
http://www.vrijrijdendagen.nl


22 apr 2007 22:34
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
944 / 981 Cayman S
Montabaur RLP
Bericht 
Ik ga zorgen dat mijn wagentje ook weer klaar is tegen die tijd.... (waar hebben wij dat eerder gehoord...) :?
_________________________________________
Michel
________________________

'88 944 Indischrot 338.000km
'08 987 Carraraweiß "Snoopy"


06 mei 2007 20:36
Profiel Twitter 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
964 C4 nachtblau '92
Bericht 
Ter voorbereiding :D

http://www.youtube.com/watch?v=8137ufJbzR0
_________________________________________
Nynke

"Racing is life, everything else is just waiting" Steve Mcqueen

http://www.wgbracing.nl
http://www.vrijrijdendagen.nl


08 mei 2007 22:59
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Bericht 
Pierre Kaffer is een super ervaren coureur (o.a. formule 3, Porsche Carrera Cup en DTM).
Ik heb zelf niet het idee dat we in de buurt van zijn snelheid zullen komen, maar we kunnen het altijd proberen :lol:
_________________________________________
Racefun events


09 mei 2007 0:32
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
964 C4 nachtblau '92
Bericht 
Even een paar antwoorden; standaard kom je niet over het F1 circuit. Deze ronde tijd is voor mensen die al meer ervaring hebben en niet voor beginners, meet je ook in geen geval aan fimpjes! Kies voor je eigen tempo het gaat erom dat je leuk kunt rondrijden en het tempo komt later wel als je het leuk vindt. Er mag tijdens "vrij rijden" alleen over links ingehaald worden net als op de openbare weg.

Hierbij voor wie het leuk vindt een ronde van mij, een dik jaar geleden gereden na ongeveer 2 dagen instructie op de ring met de 964.
http://www.nynkerace.nl/temp/kleintje1.wmv
_________________________________________
Nynke

"Racing is life, everything else is just waiting" Steve Mcqueen

http://www.wgbracing.nl
http://www.vrijrijdendagen.nl


09 mei 2007 0:46
Profiel WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 317 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.