Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 apr 2024 0:46



Antwoord op onderwerp  [ 317 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Nordschleife meeting 23 juli 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 3.2 Carrera 1989 997 Carrera S 2004
Amsterdam
Bericht 
Zonde..dan zou ik er eerst ook zijn, maar dat kwam werktechnisch wat lastiger uit, vandaar dat ik het een weekje verschoven heb..


04 okt 2007 16:47
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
964 C4 nachtblau '92
Bericht 
Boxstermouse schreef:
Ik ben er a.s. zondag 7 oktober in de middag. Baan is de hele dag open. Zijn er dan misschien ook nog meer mensen van hier?


Mits het droog blijft, zoals het er nu naar uitziet, ben ik er 's middags met mijn bmw'tje. Grote kans dat ik dan bij de opgang van Breidscheid rondhang :D
Wellicht treffen we elkaar!
Groet,
Nynke
_________________________________________
Nynke

"Racing is life, everything else is just waiting" Steve Mcqueen

http://www.wgbracing.nl
http://www.vrijrijdendagen.nl


04 okt 2007 20:03
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Ex Boxster S 3.2 2004 Audi A4 3.0 V6 TDI
Rotterdam
Bericht 
Nynke schreef:
Boxstermouse schreef:
Ik ben er a.s. zondag 7 oktober in de middag. Baan is de hele dag open. Zijn er dan misschien ook nog meer mensen van hier?


Mits het droog blijft, zoals het er nu naar uitziet, ben ik er 's middags met mijn bmw'tje. Grote kans dat ik dan bij de opgang van Breidscheid rondhang :D
Wellicht treffen we elkaar!
Groet,
Nynke

Zou leuk zijn, ik kan zeker nog wat tips gebruiken dit is voor mij de eerste keer!
Ben samen met een vriend, hij met een snelle Volvo je herkent ons vast ;-) Lijkt inderdaad mooi weer te worden, hopen dat het ook niet te druk wordt.


04 okt 2007 23:27
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
964 C4 nachtblau '92
Bericht 
Boxstermouse schreef:
Zou leuk zijn, ik kan zeker nog wat tips gebruiken dit is voor mij de eerste keer!
Ben samen met een vriend, hij met een snelle Volvo je herkent ons vast ;-) Lijkt inderdaad mooi weer te worden, hopen dat het ook niet te druk wordt.


Als je nog nooit een ronde over de Schleife gedaan hebt zou ik je willen adviseren eerst een ronde met iemand mee te rijden, anders word het wel een heel groot avontuur :shock: . Uiteraard zijn jullie beide van harte uitgenodigd een ronde mee te rijden met me.
Tot zondag!
_________________________________________
Nynke

"Racing is life, everything else is just waiting" Steve Mcqueen

http://www.wgbracing.nl
http://www.vrijrijdendagen.nl


05 okt 2007 8:59
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
964 C2 '91, ex-930 '86
Maldegem (België)
Bericht 
Bwa, heb ik ook mn eerste ronde op de ring gedaan zonder ervoor mee te rijden met iemand anders => Xtra spanning gegarandeerd :P

Maar is mijn inziens geen slecht idee om eerst paar toerkes MEE te rijden met iemand anders.... als die zich een beetje kan inhouden natuurlijk, anders krijg je er misschien schrik van :D


05 okt 2007 10:30
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Ex Boxster S 3.2 2004 Audi A4 3.0 V6 TDI
Rotterdam
Bericht 
Nynke schreef:
Boxstermouse schreef:
Zou leuk zijn, ik kan zeker nog wat tips gebruiken dit is voor mij de eerste keer!
Ben samen met een vriend, hij met een snelle Volvo je herkent ons vast ;-) Lijkt inderdaad mooi weer te worden, hopen dat het ook niet te druk wordt.


Als je nog nooit een ronde over de Schleife gedaan hebt zou ik je willen adviseren eerst een ronde met iemand mee te rijden, anders word het wel een heel groot avontuur :shock: . Uiteraard zijn jullie beide van harte uitgenodigd een ronde mee te rijden met me.
Tot zondag!


Bedankt voor je aanbod! Als we elkaar inderdaad tegenkomen wil ik daar vast wel van gebruikmaken. Overigens is mijn vriend al wel een flink aantal keren rond geweest, dus ik zou in ieder geval de eerste ronde bij hem in de auto kunnen doen.

Verder ben ik ook aan het oefenen met GTR2 op de PC maar realiseer me dat ik daar niet te veel op moet vertrouwen :)


05 okt 2007 16:36
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
964 C4 nachtblau '92
Bericht 
Boxstermouse schreef:
Overigens is mijn vriend al wel een flink aantal keren rond geweest, dus ik zou in ieder geval de eerste ronde bij hem in de auto kunnen doen.


Perfect, dan heb je dus iemand bij je die de weg kent :wink: Gezien het verloop van de baan is dat erg fijn.

Enjoy!!!
_________________________________________
Nynke

"Racing is life, everything else is just waiting" Steve Mcqueen

http://www.wgbracing.nl
http://www.vrijrijdendagen.nl


05 okt 2007 23:36
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Ex Boxster S 3.2 2004 Audi A4 3.0 V6 TDI
Rotterdam
Bericht 
Ben weer terug, was een super ervaring!

Eerst met de Volvo van mijn vriend mee. Die had helaas problemen met zijn remmen, maar ik kon zo "rustig" de baan bekijken. "Rustig" was het overigens geheel niet want het was gigantisch druk, helaas.

Nynke: ik zag jou toen ook nog voorbijkomen, tezamen met een hele set met andere BMW's. Zag er goed uit!

Vervolgens zelf gereden. Drie rondjes gedaan, geweldig! Ging helemaal niet slecht, maar je merkt wel dat je met name op de relatief rechte stukken met de heuvels behoorlijke marges moet houden t.o.v. de die-hards die daar gewoon het gas er op houden.

En verder was het helaas ontzettend druk, dus het was erg opletten. Helaas was het circuit ook nog een half uur gesloten wegens een ongeluk. Daarnaast nog 2 motorrijders gezien die er afgingen (niet ernstig) en een Nederlandse BMW die achterstevoren stondt: hectisch dus!

Ongelofelijk overigens hoevel snelle auto's je daar bij elkaar ziet: als geen Porsche GTR3RS of Dodge Viper met 7 Liter hebt ben je daar echt een prutser ;-)

Conclusie: gaaf, volgende keer op een rustig moment terug komen!


07 okt 2007 23:16
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
964 C2 '91, ex-930 '86
Maldegem (België)
Bericht 
Lekker indrukwekkend hé die magische Ring 8) :wink:


08 okt 2007 11:42
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Bericht 
uhhhh, wat dacht je...... IK natuurlijk!! :drive:
_________________________________________
Racefun events


08 okt 2007 12:15
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Ex Boxster S 3.2 2004 Audi A4 3.0 V6 TDI
Rotterdam
Bericht 
Steven schreef:
Lekker indrukwekkend hé die magische Ring 8) :wink:

Behoorlijk, ja. Vondt ook dat er echt serieus hard gereden werd, alsof het allemaal ervaren "ringrijders" waren. Maar ook niet zonder risico's, zeker voor de motorrijders. Sommigen kwamen echt vonkentrekkend voorbij. Helaas dus ook weer ernstige ongelukken. Bij ons zondag de baan voor 40 minuten afgesloten en ook zaterdag serieus fout: Tod auf der Nordschleife

Ben blij dat ik weer heelhuids thuis ben, maar ga vast nog een keer :D


08 okt 2007 12:20
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 3.2 Carrera 1989 997 Carrera S 2004
Amsterdam
Bericht 
gast schreef:
Wie wil er in de komende weken nog een keer gaan? Ik heb nog steeds een kaartje liggen en die MOET natuurlijk gebruikt worden :mrgreen:


Zoals gezegd, 14 en 15 oktober ben ik er! 8)


08 okt 2007 12:22
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Bericht 
Zeker! Alleen die is er komende zondag niet.
Wat anders, gaat La Croix nog door en moeten we ons daar voor inschrijven ofzo?
_________________________________________
Racefun events


08 okt 2007 12:25
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 Cup
Brussels, Belgium
Bericht 
...wij waren gisteren op de Ring...verschrikkelijk druk...baan is 3 keer lange tijd gesloten geweest door ongevallen...

'k ga nog es terug de 21ste of 28ste...hopelijk blijft het mooi weer :D
_________________________________________
Respekt für die Eltern


08 okt 2007 12:43
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
964 C2 '91, ex-930 '86
Maldegem (België)
Bericht 
Ik wil ook nog es mee... voor de eerste keer met de P dan ... heb ook nog 1 beurt liggen, dus die moet zeker nog gebruikt worden hé :P


08 okt 2007 13:18
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Bericht 
Dat is in het weekend?
Lees hier regelmatig dat het dan wel erg druk is.
Mijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar een doordeweekse dag (indien mogelijk).
_________________________________________
Racefun events


08 okt 2007 14:49
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
964 C4 nachtblau '92
Bericht 
Boxstermouse schreef:
Nynke: ik zag jou toen ook nog voorbijkomen, tezamen met een hele set met andere BMW's. Zag er goed uit!


Thanks :D

Ik vond het veel te druk en met te veel onervaren rijders helaas afgelopen zondag, hierdoor kon ik niet lekker rijden en geen tempo maken. Rond drie uur (inmiddels drie baansluitingen verder) heb ik het voor gezien gehouden....

Zwarte bmw in de vangrail na wehrseifen van een vriend van me.... gelukkig alleen materiele schade. Verder motorrijder hard achterin porsche gedoken bij Eschbach (dacht ik) en bmw in kadet gedoken die samen brandend en aan elkaar vast het rechte stuk op kwamen. Zelf een motorrijder voor me die echt niet had begrepen dat we alleen over in links in mogen halen waardoor er bijna vier auto's in mijn achterkant doken net voor Brunchen :twisted: (lees de borden hoe moeilijk is dat....) Tevens nog een motorrijder die per se voor mij de karrousel in moest en toen halver wege eruit waardoor ik links uit de karrousel moest... (hierdoor krijg je een giga opdonder op je kont waardoor die om wil, gelukkig goed opgevangen maar geen leuke ervaring. Tot slot nog een honda die veel meer pk had maar niet door had dat zijn bochten snelheid vele malen lager lag, dus halve baan op mogen duwen voor dat hij het licht zag. Al met al had ik het toen wel gehad en geen zin meer om zaken te riskeren.
Jammer maar helaas, was voor mij de eerste keer dat ik me zo "geirriteerd" heb op de Ring. Komende zondag als het goed weer is en het er op de webcam niet te druk uitziet ben ik er weer. Komen dan wat vrienden met m5 over uit Engeland. Het weekend erop 20/21 wellicht ook aanwezig even afhankelijk of er nog plek komt bij een driftcursus en van het weer natuurlijk :wink: Helaas door de week even geen tijd om te gaan. Zie jullie data wel verschijnen en wellicht treffen we elkaar dan nog :D
_________________________________________
Nynke

"Racing is life, everything else is just waiting" Steve Mcqueen

http://www.wgbracing.nl
http://www.vrijrijdendagen.nl


08 okt 2007 20:16
Profiel WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 317 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.