Pagina 1 van 3
Geplaatst: 14 dec 2007 0:32
door Renntech
Serieus interesse
.
Geplaatst: 14 dec 2007 0:34
door horn
Wel interesse. Staat al op de kalender. Serieus past niet zo goed bij mij.

Donderdagmiddag heen, zaterdagochtend terug. Wat mij betreft.
Geplaatst: 14 dec 2007 0:59
door Jeroen914
schrijf maar op!
Geplaatst: 14 dec 2007 1:22
door Renntech
@ Jeroen, dan moet je nog harder doorwerken dan mij om het spul op tijd klaar te krijgen
.
Geplaatst: 14 dec 2007 1:44
door Jeroen914
schei uit man

Geplaatst: 14 dec 2007 11:55
door Gert
Ik doe ook graag mee.

Geplaatst: 14 dec 2007 17:35
door rafv
Ik doe met veel plezier mee!
Geplaatst: 14 dec 2007 18:07
door Steven
rafv schreef:Ik doe met veel plezier mee!
En als jij er bent, kan ik ook moeilijk ontbreken hé

count me in

Geplaatst: 15 dec 2007 1:17
door porsche356sc
ik wacht de racekalender voor 2008 even af....... maar ben zeker geinteresseerd (misschien zelfs 2 stuks)
Geplaatst: 15 dec 2007 13:07
door Solid4S
Schrijf mij ook maar op. Wordt dan de eerste circuit ervaring......
Geplaatst: 15 dec 2007 14:21
door V-8
Ik ben er vooralsnog ook bij - RS'je uitlaten in de voorjaarszon, wat is er leuker ? Heren en dames uit het Haagse kliekje - gaan we ook mee ????
Geplaatst: 15 dec 2007 18:49
door JorgoIJ
....wat maakt het ook uit; ik doe het gewoon. Weliswaar voor de eerste keer maar toch!
Geplaatst: 17 dec 2007 0:40
door ps
Ik doe mee. Overnachten weet ik nog niet, kan ik pas later overzien. Ik woon reeds halverwege in zuid limburg........
Geplaatst: 18 dec 2007 10:05
door Graaf
beetje laat.....maar nog steeds interesse.
Kan nog niet zover vooruit plannen dus, onder voorbehoud, ben ik er bij.
Geplaatst: 18 dec 2007 13:38
door SPEEDMAN
ik heb ernstige interesse !
dus vrijdag zaterdag , is het zo ??
hoe zit het met de verzekering ? ik wil wel nog steeds verzekerd zijn als ik bv controle verlies (laat ons zeker hopen van niet ! ) of als er een aanrijding zou gebeuren waar ik de schuld niet van heb.
Vermits het een circuit is en dus geen openbare weg .. ?
Geplaatst: 18 dec 2007 17:36
door wolf
ik ben nog even denkende...
Geplaatst: 18 dec 2007 21:44
door Roy
Je mag mij er ook bijzetten. Heb er zin in. We komen met één auto maar twee personen!
Geplaatst: 23 dec 2007 13:54
door SPEEDMAN
ik heb errrr zin in !
Geplaatst: 24 dec 2007 0:17
door thomas993
Ik ga ook maar eens het circuit op + hotelovernachting!
Geplaatst: 24 dec 2007 0:43
door MS964
Als ik 'm dan nog heb, wil ik ook wel mee!
Rijden
Geplaatst: 24 dec 2007 8:20
door Gizmo
Indien mogelijk ook aanwezig
Geplaatst: 24 dec 2007 11:32
door MichM3
Hier ook serieus interesse...ik hoop dat ik me die dag kan vrijmaken maar daar moet wel een mouw aan te passen zijn

Geplaatst: 24 dec 2007 12:48
door Gert
Wordt een beetje veel qua aantal, nog even en ik ga twijfelen

Geplaatst: 24 dec 2007 12:53
door MichM3
neenee...Gert jij moet mee...GT3 moet er gewoon bijzijn!!!

Geplaatst: 24 dec 2007 13:59
door Gert
Hoeveel dagen is het nog tot 11 april... veeels te veel!!!
2008 gaat het ultieme circuitjaar worden... heb er heel veel zin in!