Pagina 1 van 9

Porsche Forum Trofee #35 - it giet oan... (en buiten ook...)

Geplaatst: 03 maart 2008 21:03
door horn
Dit weekend had ik de PFT voor de 35e keer willen verstoppen. Helaas is vrijdag totmbo ziek geworden en tot op heden ben ik ziekenbroeder annex kinderoppas geweest. Afgelopen weekend is het me dus helaas niet gelukt. Ik weet dat hij eigenlijk vandaag verstopt had moeten zijn, maar ik vraag nog een weekje respijt...

Dank voor het begrip. :salut:

Geplaatst: 03 maart 2008 21:12
door LeoH
ik heb er wel begrip voor Horn, maar Olaf .............. :mrgreen:

Beterschap thuis, en sterkte met koken, stoffen, inkopen, wassen, drogen, strijken en opvoeden :wink:

Geplaatst: 03 maart 2008 21:15
door 928GTS
jij vraagt er tenminste netje om :wink:

Geplaatst: 03 maart 2008 21:32
door Olaf
928GTS schreef:jij vraagt er tenminste netje om :wink:


Er was al eerder om gevraagd :wink:

JDB die op 1 Maart al schreef:gaarne weekje wachten ben ff naar de zon 8)


... iig fijn dat Harald het de hunters even laat weten :thumleft:

Geplaatst: 03 maart 2008 21:48
door BerendB
Heb je wel alvast een eerste hint als opwarmertje 8)

Geplaatst: 03 maart 2008 21:51
door Olaf
Ik denk dat IK je die wel kan geven :lol:

Afbeelding

Geplaatst: 03 maart 2008 23:33
door maurice
Ik zet het contact nog ff af. Stond al met warmgedraaide motor te wachten... :mrgreen:

Maar sterkte met de ziekenboeg en crêche Horn :wink:

Geplaatst: 04 maart 2008 0:27
door barolo
Overmacht. :wink: Sterkte met de verzorging. 8)

Geplaatst: 04 maart 2008 1:15
door maarten-944
Nee kan niet volgende week ben ik op vakantie.

Stel het dan maar 2 weken uit!














:wink:

Van harte beterschap gewenst!

Geplaatst: 09 maart 2008 1:39
door horn
met een weekje uitloop, kan ik jullie nu dan toch mededelen dat de hints klaar staan, de nieuwe brief is uitgeprint en reeds in de behuizing zit. Morgen de PFT voor de 35e keer in een nieuwe schuilplaats verbergen, wat piccies schieten van de vindplaats en dan kunnen we.

Hoogstwaarschijnlijk morgenavond de eerste hint.

Let op: Daar ik, net als tijdens mijn vorige PFT hornhost job, van 's ochtends 8.30u tot 's avonds een uur of 6 niet op het forum online ben door de week, worden de vragen na 18.00u of voor 8.30u beantwoord en eveneens de nieuwe hints gegeven. Dit maakt het wat lastiger, dat weet ik, maar ja, het PF is nog steeds niet mijn dayjob... :wink:

Zoals bekend mag worden verondersteld:
:thumleft: = GOED

:thumbdown: = FOUT

:mrgreen: = Leuk bedacht, maar niet wat er met de hint bedoeld wordt ...

:scratch: = Daar kom ik later op terug (wss omdat ik dan zelf even moet gaan Googlen)

Oja, en om ruimte te besparen, zal ik bovenstaande antwoorden geven ín de post waar de vraag wordt gesteld (voordeel van mod zijn).

Good hunting! :salut:

Geplaatst: 09 maart 2008 12:36
door BerendB
Dan beginnen we naar vast.
Gokken naar de provincie wordt niet op prijs gesteld maar ik zie toch een duidelijke hint 8)

"it gaet oan" ??
Komt de PFT in Friesland te liggen :?:

Geplaatst: 09 maart 2008 13:03
door plh
Voor de goede orde, het is: "it giet oan" :wink:
(Er is in Friesland geen IKEA vestiging . . .)

Geplaatst: 09 maart 2008 13:06
door horn
dank dick. Ik heb echt hard gegoogled voor de juiste spellingswijze. Alles kon zo ongeveer :cheesy: Maar oprechte excuses dat ik jullie dialect :^: verkeerd heb toegepast...

En nee, hij komt niet in Friesland te liggen... :twisted:

Geplaatst: 09 maart 2008 13:06
door BerendB
"Gaet" klinkt inderdaad meer Gronings.....
Zou het soms een bewust dwaalspoortje van Horn zijn :shock: :wink:

Geplaatst: 09 maart 2008 13:09
door plh
@horn: Nou ja zeg, wat een lef . . . . . :wink:

Geplaatst: 09 maart 2008 13:11
door Erick
dialect :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted:





:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Geplaatst: 09 maart 2008 13:31
door BerendB
horn schreef:En nee, hij komt niet in Friesland te liggen... :twisted:


2 down.... 10 to go!

(mits ie in NL komt te liggen natuurlijk)

Geplaatst: 09 maart 2008 13:31
door Pascal
:bounce:

Even afwachten nog... *de spanning* ;)

Geplaatst: 09 maart 2008 16:57
door horn
Komt-ie, gaat-ie, lekker zwierezwaaie, daarrrrrrrrrrrr gaan we (altijd al op de kermis willen werken :lol: )

Hij ligt weer ergens verborgen. Hier.

Afbeelding

De aftrap-hint (toepasselijk):

Afbeelding

Geplaatst: 09 maart 2008 17:08
door Olaf


Gaan we in de richting van Almelo :?: ... de zwarte meteor ...

horn: richting Almelo? Hangt van het vertrekpunt af :cheesy: Maar omgeving Almelo? :thumbdown:

Geplaatst: 09 maart 2008 17:11
door Gerhard
Doel jij op de Nederlandse legerbasis in het Duitse Seedorf met de hint :?:

horn: dat zou wel érg makkelijk zijn... :wink: :thumbdown:

Geplaatst: 09 maart 2008 17:15
door BerendB
tja,....

volgens mij kunnen we nu drie richtingen op...
- voetbal algemeen
- de naam Seedorf
- iets uit de voetbalcarriere van Seedorf (gemiste kans 8) )

Ik gok op de naam:

Verwijs je naar de zee?

horn: :thumbdown:

Geplaatst: 09 maart 2008 17:18
door racebeus
of is de bijnaam van Seedorf: "El Presidente" van belang?

horn: :thumbdown:

Geplaatst: 09 maart 2008 17:19
door BerendB
Moeten we het dan zoeken in de voetbalcarriere van Clarence?

horn: :thumleft:

Geplaatst: 09 maart 2008 17:23
door Arg 3.2
Heeft het iets te maken met het motorsport team van Seedorf?

horn: :shock: :thumbdown: