Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 25 apr 2024 9:13



Antwoord op onderwerp  [ 303 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Volgende
AFTERPARTY 1001 KURVEN TOUR - EIFEL EDITIE 1 2008 
Auteur Bericht
Bericht 
Goh echt waar???? :roll: :wink:


15 sep 2008 11:00
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Bericht 
Nee ik doelde op die mevrouw..
Tjeu was een prima gastheer :lol:
Kan je wel effe een pb sturen van het artikelnummer van dat dekbedovertrek (maar dan de juiste maat) en even het adres om die andere terug te sturen.
Alvast bedankt!


Laatst bijgewerkt door Gert op 15 sep 2008 11:05, in totaal 1 keer bewerkt.



15 sep 2008 11:03
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
henk gozerrrrrrrrrrrr gaat het weer een beetje jongen :D


fijn datje d,r bij was kerel, we hebben gzlg aan tafel gezeten s,avonds 8)


en omdat je het laatste stukkie heb gemist


gaje volgende keer gewoon voor straf weer mee :wink:
_________________________________________
WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:


15 sep 2008 11:03
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
tjeu is de baassssssss :wink:
_________________________________________
WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:


15 sep 2008 11:04
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Maserati QP 4.7S
0591
Bericht 
@ Mike en Marcel.

Tis nog niet 100%. Probeer het met veel caffeine weg te krijgen :)

Tot een volgende happening.
_________________________________________
Another one bites the dust !


15 sep 2008 11:23
Profiel
Bericht 
Volgende keer een doos asperines meenemen voor henk!! vind je een gezellige peer!!! next time slikken die pil en lekker mee happen!!! TOCH!!! :wink: zal straks nog wat foto's plaatsen moet nu even foets dacht zo tegen de 400 dat er geschoten zijn !!!


15 sep 2008 11:49
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht 
Wat heben wij een ONVERGETELIJK weekend gehad!

- Relaxed getourd
- Soms ff lekker gas kunnen geven
- Perfecte accomodatie
- Super sfeertje
- Prachtige Porsche line-up
- Ontzettend leuke mensen (alhoewel die Zuug wel een hele rare gast is zeg) ;-)
- ongelofelijk goed weer op zondag, was dat mazzel of is het herhaalbaar Zuug?
- lekker survival tasje van Hans (Trouwens, moest die creme nou op je hoofd of op je voeten???)
- Netjes op tijd weer thuis
- Met een beetje mazzel niet geflitst op de terugweg.
- Kortom, wij laten onze 1001 Kurven Tour magneet nog ff op de auto zitten ;-)

Allemaal, en in het bijzonder natuurlijk de organisatie, super bedankt voor het geslaagde weekend!!!!

Jammer dat de 61 gisteren zo vol stond maar al met al toch rond 19:30 weer terug in het Barendrechtse, toch nog wel lekker kunnen doorrijden zo hier en daar ;-)

Groeten,

Rick
P.S. Ben nog met de foto's bezig. We hebben heel veel half staand, zittend liggend op en de kop vanuit de cabrio proberen te fotograferen. Heb bijna 200 foto's weggegooid omdat ze bewogen waren, hoe zou dat nou komen??? :-) ;-) Dus, zo hier en daar is het niet helemaal haarscherp maar, omwille van het sfeerplaatje ;-) ben ik soepel geweest met selecteren. Zal zo een linkje sturen.


15 sep 2008 12:03
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht 
Linkje naar 1001 KURVEN TOUR album:

http://www.mijnalbum.nl/Album=RT6WLY4M


15 sep 2008 12:39
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
fok hoe kan dat nou foto :D

Afbeelding
_________________________________________
WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:


15 sep 2008 12:51
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
zo te zien aan de pics hebben jullie het heel leuk gehad 8)



ik ben blij dat jullie net zo,n schik hebben gehad als tjeu en ik :D tijdens het opzetten,



man man wat hebben wij gekurved naar de stopplaatsen voldriftend met volle glimlach op het gelaat 8)
_________________________________________
WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:


15 sep 2008 12:55
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Krimpen aan den IJssel, Rotterdam
Bericht 
Zo te zien was het erg leuk! :o 8)
Leuke foto's ook! :D


15 sep 2008 13:23
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex Midnight blue 928 GTS 1995
Heerenveen
Bericht 
Mooie foto's ! Ziet er uit als een vet leuke en gezellige rit.
_________________________________________
Don't worry about tomorrow, God is already there.


15 sep 2008 13:52
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Amsterdam
Bericht 
Wat een top weekend!

Tjeu en mike ontzettend bedankt voor de goede organisatie! Alles was keurig geregeld!

Heerlijk bochtenwerk daar in de omgeving!
De snelheid zat heerlijk in op sommige stukken! Ben ook erg benieuwd naar alle foto's en vooral ook film natuurlijk!

Iedereen bedankt voor de gezelligheid! 8)


15 sep 2008 15:10
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
993 S '97 - NPC #1239
Amsterdam
Bericht 
Ik sluit me graag aan bij alle bovenstaande complimenten....en meer....

Tjeu en Mike en alle anderen, het was ons een waar genoegen jullie persoonlijk te leren kennen. Heb veel gelachen en nog meer genoten.

Wij zijn er ook erg graag bij Edje II weer bij.

Tjeu, je zult het geloven of niet, maar we zijn in 1 keer de goede kant op naar huis gereden (bedankt Freek :wink: ).

Hebben op de terugweg nog een paar kilometer 'meegereden' (260 op teller) met 3 hagelnieuwe Ferrari's (kon aanhaken want ze moesten alle 3 met een snelheid van ik schat richting 300 het anker uit het raam gooien, ik zag ze geloof ik net iets te laat :oops: )

Hebben daarna in Maastricht nog even een pitstopje gedaan bij Freek_M en om 20:15 met brede glimlach op het gezicht Amsterdam in gereden.

Thnx again, ook namens Stef.
_________________________________________
'IDENTITY IS A CHOICE'


15 sep 2008 15:29
Profiel
PorscheForum Rookie
991 Carrera 4S
Bergschenhoek
Bericht 
Echt een geweldig weekend en leuk om jullie allemaal te leren kennen. Iedereen kreeg meer vertrouwen met het nemen van de bochten naarmate de dag vorderde, en de snelheid lag echt hoog in de laatste etappe of kwam dat doordat de lunch in aantocht was. Heb de achterkant van die rode cabrio een paar keer stapjes opzij zien zetten. Ook leuk om eens zonder commentaar een avond met mede Porsche nuts over auto's te kunnen bomen.

Allemaal bedankt en speciaal Mike en Tjeu, tot in detail geweldig georganiseerd.

Groeten uit Zweden (weinig exitment op de wegen hier).


15 sep 2008 15:33
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 3.2 Carrera 1989 997 Carrera S 2004
Amsterdam
Bericht 
Zo, ben inmiddels ook redelijk bijgekomen en heb de rit nogmaals beleefd bij het uploaden van de (271!) foto's! Wat een SUPERWEEKEND. Was echt tot in detail (->roadbook, eten, mooi weer) erg goed geregeld. Dus allereerst hulde voor de organisatie! Tjeu & Mike: :res:

Al met al zo'n 1200 kilometers bij kunnen schrijven op m'n teller en ze waren het (op de files en wegversmallingen na) allemaal meer dan waard. De heenreis verliep goed (samen met Ingo en Jan Willem) ookal was het weer wat minder. Het buffet 's avonds was erg goed te eten, met typisch Duitse Schweinfleiß-dingen en andere lekkernijen. Met mysterieuze ananasringen van Mike als toetje was dit maal meer dan compleet. Dit alles nog even afgevuld met enkele Weizeners en toen horizontaal.
Wekker om 07.30. Toen ik de gordijnen openschoof verscheen er direct een blije grijns op m'n slaperige hoofd: strakblauwe lucht! Goed ontbeten en toen de plaatselijke bevolking hun zondagochtendrust ontnomen door de motor alvast warm te laten draaien (en met mij nog 31 andere :D ). Achja, gebeurt er daar ook weer eens wat in dat 60+ dorp :wink:

Toen fris aan de rit begonnen en in het begin was dat nog een mooie optocht van ruim 30 Porsches die gemoedelijk door het prachtige landschap slingerde. Maar al snel vielen er gaten in die optocht, door andere auto's, snelheidsverschil, sanitaire stops, dorstige zescilinders en een enkele keer een verkeerde afslag (hoe is het mogelijk vraag je je af met zo'n uitmuntend roadbook, maar vooruit).

Twee pitstops op erg panoramische locaties zodat het daar goed toeven was. Vooral de tweede! Dit omdat ik daar een ritje in mijn droom-911 heb mogen maken! :D De 997 van Jan Willem. Ik ga hier verder niet beschrijven wat dat met me deed want dan heb ik nog wat pagina's nodig.. Maar mijn grijns sprak boekdelen aldus mijn vriendin :drive:

Het derde deel van de rit was het leukst vond ik. Ik reed in een snel groepje mee (grijze GT3 en Belgische blauwe 996) die ik soms maar moeilijk bij kon houden, maar dat was wel even fijn sturen zeg! Heerlijk!

Moe maar voldaan aangekomen en in de Weinstube een rumpsteak naar binnen geschoven, wat van het uitzicht genoten, en van Tjeu, Mike en Peter die een parkeerbeheerster overspannen hebben gemaakt :lol: :lol:

Samen met de Zuffenhausenrit naar de Porschefabriek met afstand de beste Porscheforumrit ooit voor mij (en mijn vriendin)!

Nogmaals dank voor de tijd en energie die jullie hierin hebben gestoken & tot snel weer!

PS: ik daal zaterdag alwéér richting de Eiffel af om de P nogmaals uit te laten, maar dit keer op de Nordschleife :drive: :drive:

En dan nu: (lekker veel) plaatjes! :arrow:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


15 sep 2008 16:17
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Bericht 
Geweldige foto's, vooral de laatste paar! :mrgreen:
De bochten in het 3de gedeelte (richting Senheim) waren te mooi om rustig te toeren, in het roadbook stond GAS EROP!! en ik durf Tjeu zijn aanwijzingen niet te negeren :wink: :lol:


Laatst bijgewerkt door Gert op 15 sep 2008 16:40, in totaal 2 keer bewerkt.



15 sep 2008 16:35
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Veghel
Bericht 
allen mooie pics maar de laatste 4 slaan alles :lol: :res: :lol:
_________________________________________
944 Type I USA '83 Targa
Antraciet zwart metalic (RR)
Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................


15 sep 2008 16:38
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
3.2S
010
Bericht 
Rodger that! schreef:
allen mooie pics maar de laatste 4 slaan alles :lol: :res: :lol:

Wij hebben ook errug moeten lachen toen het gerucht rond ging dat ze bekeuringen aan het uitdelen waren. Dr Knauf:" Wo sind die Schweinhunden :!: ". Hij zou het ff gaan regelen..... Alles liep uiteindelijk met een sisser af. Alleen wij moesten wat langer op onze Schweine gebrat wachten. :lol: :wink:
_________________________________________
That's thirty minutes away. I'll be there in ten.


15 sep 2008 17:22
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
Barolo, ja dat hoorde ik ook! Deelde het gelijk mee aan de mensen binnen die er hartelijk om moesten lachen ;)

Gelukkig had ik als enige Belg een gepriviligieerde parkeerplek voor een hotel, waar ik wel gratis mocht staan :)

En Agima "och voor die 5EUR ga ik niet naar buiten". Tot Sandra -zijn vriendin- hem er subtiel op wees dat het 55EUR was ;)

Over agima gespoken: waar zijn je filmpjessssssssssssssssssssssssss :?: :twisted: :P
_________________________________________
Most people would rather die than think; in fact, they do so -- Bertrand Russell :!:

A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving :!: :D


15 sep 2008 17:30
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Op zoek naar...
Noordwijk aan zee
Bericht 
Zo,

de laatste die thuis komt van de 1001 nachten tour.....

Heerlijk geslapen, lekker lang... :wink:

Gedouched met warm water... 8)

wederom heerlijk ontbeten......

ff eten, en dan straks mijn relaas,

ff : TJEU en MIKE......MEGA.... :res:

Hans en Natas, dank je voor het rescue pakket, ook jullie hebben altijd wel iets in petto..... :thumleft:

tot zo.
_________________________________________
HOOTERS.....;)


15 sep 2008 17:44
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
aircraft engineer
gemeente zuidplas
Bericht eifeltour
Hoi Hoi Allemaal, hier even een berichtje van Henriette de vrouw van Alexander. Het is voor de eerste dat ik op het forum ben erg he!!!Met een man die helemaal Porsche gek is. :oops: Maar ik wil Theu en Mikey bedanken voor het SUPER LEUKE weekend. Het was echt helemaal top. En ook heel erg leuk om iedereen eens live te zien na al die verhalen.Want ik hoor altijd van Alexander dat jullie zulke leuke mensen zijn . Nou inderdaad ik heb ook helemaal in een deuk gelegen om Theu met zijn grappige speeches.En ik vond het ook heel gezellig met alle dames die er bij waren. Vooral het damestoilet op pitstop 1 was super chic :shock: haha.Gelukkig heeft het primatourtje goed gewerkt want het waren lekkere heftige bochtjes. Hans ook nog bedankt voor de lekkere spulletjes voor onderweg ik kom binnenkort bij jou wat spulletjes halen voor de salon!Ik hoop iedereen weer een keer te zien want ik ga nu zeker vaker mee met leuke tochten en natuurlijk met Eiffeltour 2009!!!!!Nogmaals Theu /Mikey TOP!!!!!! :wink:


15 sep 2008 17:56
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
964 C2 1991
Bericht 
drknauf schreef:
extreme schoten bij toch wel en aardige snelheid,

kijk ik naar rechts hangt er een vent half uit het bestuurders raam :shock:

heb ik die gozahhhh :wink: maar gelijk vastgelegd en hij mij :D

mooiuhh shot btw 8)]




Ja, waren een paar mooie voltreffers Knaufert :D De volgende keer maak ik ze vanuit de kofferbak :shock: :lol:


15 sep 2008 18:11
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
Haha wat een :shock: foto, van waar je zo al rijdend knauf op de gevoelige plaat vastlegt ;)

Was leuk je weer tegen het lijf te lopen!!! ;) (zoals een hele pak andere bekenden, en nieuwe bekenden ;) )
_________________________________________
Most people would rather die than think; in fact, they do so -- Bertrand Russell :!:

A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving :!: :D


15 sep 2008 18:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex: Boxster 986 3.2S
DEN HAAG
Bericht 
:D :D :D nog steeds ontzettend blij!
Lijkt wel of ik een hele week weggeweest ben...
Tjonge en dat na die aanrijding met Marcel... :wink: .
Geweldige foto's mannen én vrouwen, want ik zag af en toe zelfs iemand in een PAARSE 993S staan :!: (...dat dat allemaal door dat open dak past...)

P.S. logo zit midden op de ijskast
_________________________________________
A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!



Privilege Beauty & more...


15 sep 2008 18:43
Profiel Facebook 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 303 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.