Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 26 apr 2024 4:38



Antwoord op onderwerp  [ 303 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende
AFTERPARTY 1001 KURVEN TOUR - EIFEL EDITIE 1 2008 
Auteur Bericht
Bericht AFTERPARTY 1001 KURVEN TOUR - EIFEL EDITIE 1 2008
zo ff afschieten ..... zal straks wat tikken ... heb 1142 KM in mn voetjes de afgelopen 2 dagen ... tot laterrrrrrr :wink:

Zo geslapen als een Blok!!! Ik hoop dat jullie net zo genoten hebben als ik, De zaterdag begon met mindere voortekens zoals file's traumaheli's vertragingen zodat we tijdje later moesten vertrekken vanaf eindhoven! maar de ploeg was mooi compleet en we konden richting limburg, daarna veelvuldig contact gehad met de resterende auto's richting de eifel, Metalgreen knoopte perfect aan bij roermond en op de parkeer net na maastricht konden de anderen mooi aansluiten en we hadden de ploeg bijna compleet op torig na, na ook meerdere malen contact onderweg en punten samenvoegen in route kon ook hij aansluiten in de trein!! ehh jeps ik geef hem gewoon de schuld dat ik verkeerd afsloeg :wink: Daarna in vol ornaat over de 42 richting het hotel! In mijn beleving vond ik het de relaxte route die ik tot nu toe daar heen gereden ben!! Perfecte tip MSK!! :salut:
Goed we kwamen ehhh ff denken rond xx.xx?? aan bij het "Hotel Am Kurfürstlichen Schlößchen" Voor mijn gevoel had ik dat even beter moeten voorbereiden de intro bij het hotel maar goed aandachtspunt. Vervolgens kon iedereen de tassen naar de kamers brengen en rond half 6 samen komen om even een drankje te nuttigen in de prachtige lounge!! Toen arriveerden even later de 2e trein vanuit arnhem. Contact gehad met Gert dus ik kon de bali inseinen dat ze klaar konden staan! Toen verschillende later hun dierbare bezit nog even aan het aaien waren met de spons, arriveerde de 2e ploeg , en konden ook mooi plaats nemen op de parkeer, na wat oponthoud van een boxster die een slapende eigenaar had! :shock: :wink:

Daarna stond s'avonds het Buffet op het programma waarbij iedereen kon aanschuiven. Met complimenten voor het hotel en de Kok :salut: De presentatie kan altijd bijgeschaafd worden maar het eten heeft mij in elk geval perfect gesmaakt! Daarna nog even een klein woord tot de groep!
En we konden de avond in! Na een zeer gezellige lounge meeting en een korte nachtrust , ging ik de auto's inspecteren rond 4.30u voor eventuele onverwachte lekke banden dan wel duitse vandalen! zo kon ik nog eventueel nog wat actie ondernemen mocht dat zo gewezen zijn! Maar alle auto's waren nog lekker in diepe rust!! Na een perfect ochtendbuffet! konden de bolide's worden gestart en opgesteld worden voor vertrek!!! Grappige vond ik dat in eerste instantie meerdere niet het voortouw wilden nemen om te vertrekken!!! Had zelf denk ik het eerste stukje moeten aanvoeren en dan na enkele bochten de kindjes de vrijheid moeten geven!! aandachtspunt!! Als doende leer ik ook weer.
Nadat de gehele ploeg was vertrokken konden mike en ik rustig een bak koffie doen en de auto's klaar maken voor vertrek! Ondertussen hield ik contact met Joske waar ze zich bevonden op de route zodat wij konden inschatten wanneer ze op de eerste pitstop zouden aankomen! Dus daar waren wij ook netjes op tijd om de gehele ploeg te ontvangen!!! Na een dik half uur pauze en napraten over het eerste stuk, stuurden we ze weer op pad naar FASE 2 van de route ... ook hier weer het zelfde trucje , de groep dwarrelde noujaa HARD dwarrelen, door de prachtige omgeving en wij gingen in bijna 1 streep naar pitsstop 2 , daar was het enthosiasme weer groter van het afgelegde traject! , Voelde me zo trots als een pauw en gedroeg me schijnbaar soms ook zo, (excuus hiervoor) Emotie is niet controleerbaar en bij mij dus ook niet!!! :oops: Nadat de groep weer was vertrokken naar het Eindpunt gingen knauf & Co snel weer keerwaards om via de snellere weg naar de Eindbestemming te komen. We moesten ook rekening houden met foutrijders dus we hadden niet veel speelruimte, met dank aan gerts positie INFO konden de koks de perfecte schnitzels en de uitmuntende steaks op het vuur smijten. En op de juiste tijd arriveerden de eerste colonne , waar wij ondertussen meerdere plekken hadden gereserveerd voor de auto's , weer minpuntje door de drukte had ik vergeten te vertellen dat het betaald parkeren is dus sommigen kregen een bon van de Eifelheks heks op de ruit! (verdemme burocratie!) sorry gert!!! en of anderen .... ik wilde mezelf ook een bon laten schrijven maar dat werd voorkomen door mike door er snel onder haar ogen een ticket onder de ruit te smijten!! grrrr maar goed we hebben heerlijk in het zonnetje kunnen nagenieten van de dag en nadat iedereen bijna was vertrokken , zelf in de autos gestapt om huiswaards te keren!
we zijn richting spa vertrokken en daarna op de 60 aangekomen de navigatie's stuurden ons daarheen! die kwam weer uit op de 42 , die vond ik eigenlijk de meest geschikte route voor een nieuwe editie en dan moet alleen nog even worden uitgezocht hoe we dan via oberhausen op die 42 kunnen komen want dat limburg is zeer schoon maar ze maken een GIGA puinbak op dit moment voor de nav eigenaren!! :evil: Nadat knauf ontdekte dat er een dik EI op de band zat van Joske besloten we om binnendoor te rijden om erger te voorkomen, we waren rond xx.xx weer veilig thuis!!!

Hierbij wil ik en ook namens mike een ieder hartelijk danken voor de financieele bijdrage , maar vooral voor de zeer goede sfeer die heerste in de groep!!! Wat mij betreft kan er volgend jaar zo een kopie gemaakt worden van het deelnemersveld!!!

- 09.15 EVEN KOFFIEPAUZE NU ga zo verder met mn relaas!!

Hieronder wat links die de "1001 Eifeltour 2008 " Weergeven!

- Agima - Sneak Preview http://www.vimeo.com/1732335
- Agima - Video Impressie http://www.vimeo.com/1750185 TOPPERRRR!!!!
- Barolo - Fotoimpressie http://picasaweb.google.nl/Barolo1960/1 ... Eifel2008#
- Knauf - Fotoimpressie http://s293.photobucket.com/albums/mm65 ... ur%202008/
- Rickdek - http://www.mijnalbum.nl/Album=RT6WLY4M
- Harry 911 - http://s216.photobucket.com/albums/cc28 ... %20150908/
- Barolo - http://www.vimeo.com/1738227
- P-911 - Video impressie http://vimeo.com/1739311
- Dynamic - Video Impressie http://www.vimeo.com/1772282

Door de sponsering van Diverse bedrijven kon dit mede tot stand worden gebracht!! Hierbij wil ik hun hartelijk danken voor hun financieele bijdrage!!!

""BUITENPOORT CATERING" BEMMEL
"PORSCHE CENTRUM GELDERLAND"
"ARENDSE CARSYSTEMS" DUIVEN
"DRUKKERIJ HAVER"ARNHEM"
"SESSINK MEUBELEN"GENDT
"RESTAURANT DE GOUDEN DIS" DIDAM
"VAN ESSEN BANDEN"WESTERVOORT


Laatst bijgewerkt door zuugnap op 21 sep 2008 8:30, in totaal 17 keer bewerkt.



14 sep 2008 21:49
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: AFTERPARTY EIFELTOUR EDITIE 1 2008
zuugnap schreef:
... heb 1142 KM in mn voetjes de afgelopen 2 dagen ...


Wees dan maar blij dat je niet met ons bent meegegaan :lol:


14 sep 2008 22:03
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
oeps hoe is het gegaan ollie?? ook alles heel gebleven??


14 sep 2008 22:12
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Inderdaad, ben de tel kwijt maar denk dat we ruim aan het dubbele zitten.
Two times the fun :lol:
Wagen staat ondertussen al netjes gepoetst terug in de garage.
_________________________________________
Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.


14 sep 2008 22:14
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex: Boxster 986 3.2S
DEN HAAG
Bericht 
Wat heb ik genoten zeg :!:
1.185 KM.... :shock:
De rit heen alleen al was prachtig, hotel top, heerlijk buffet...
Onwijs mooie en soms spannende route, zat de hele dag met die knoppen te spelen (nee niet die van Natas...) wat leuk zeg die bochten.
Prachtig weer ook Tjeu bedankt :wink: , eindlokatie was ook super lekker in het zonnetje op het terras.
Tjeu en Mike was een onwijs goed, top en gezellig weekend :thumleft:
Hans ook bedankt voor de Goody bag... :mrgreen:

Volgend jaar doen we zeker weer mee :!:
_________________________________________
A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!



Privilege Beauty & more...


14 sep 2008 22:16
Profiel Facebook 
Bericht 
hehe hansje je weet toch..... super zo'n tasje heb alles opgemaakt behalve de voetcreme 8) geen tijd voor gehad! (kuch) :wink:

lekker snurken voor zooo


14 sep 2008 22:20
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Alles heel gebleven :wink:

- super gestuurd
- aardige, gezellige en superslimme bijrijder :wink:
- 5de in eind-klassement
- etc etc ..

Stelvio zelf viel (iets) tegen - zeker in vergelijk met de omliggende passen :arrow: zie stelvio topic ...

... even 'n foto'tje van gisterenmiddag :arrow:

Afbeelding

Daarnaast wat nerveuse Zwitserse politsisten ... maar nadat we ze de kans hebben gegeven om 16 van de 32 equipes persoonlijk(er) te kunnen benaderen viel het allemaal wel mee :mrgreen:


Laatst bijgewerkt door Olaf op 14 sep 2008 22:20, in totaal 1 keer bewerkt.



14 sep 2008 22:20
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
aan allemaal die zijn gekomen bedankt ook voor jullie aanwezigheid en gezelligheid,

ik vond het ook helemaal geweldig 8)



tjeu tijgahhhhh :wink:
_________________________________________
WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:


14 sep 2008 22:20
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
bij ons hebben we het gisteren ook niet bepaald roog gehouden :cry:
_________________________________________
WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:


14 sep 2008 22:21
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
sjeeeemig pokkenweer zeg!!! zonde!!! wij hadden op heenreis ook een gezelschapsWOLK hoorde ik van MSK! die reisde de gehele tijd mee naar het hotel wonderbaarlijk :?


14 sep 2008 22:21
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
zuugnap schreef:
sjeeeemig pokkenweer zeg!!! zonde!!!


... met zulke verschillen in hoogte was dat te verwachten .... 'n aantal uren (eh ... dagje) daarvoor was het nog zo :arrow:

Afbeelding

De klok is onderdeel van het wedstrijd element .... in het routeboek zat 'n fotoboek - ter controlle van de tijd en gemiddelde snelheid moest je de opjecten fotograveren, tesamen met de klok ....

5de plaats was iets van 15 minuten "over" de tijd - 1ste plaats had iets van 6 minuten ....

... en dat gemeten over de Donderdag, Vrijdag en Zaterdag :wink:

Nu maar weer verder met de AFTERPARTY van de EIFELTOUR EDITIE 1 2008 :?:


14 sep 2008 22:27
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
Jaja, ben ook thuisgeraakt (in Groningen, Marcel :mrgreen: ).

Langs Luxemburg rijden was een prima idee (*kuch*).
Méér dan anderhalf uur gewacht op desbetreffende vriendin (die met een cooper works en zo'n toestanden op een circuitje was gaan knallen), daarna meer dan 20km file...uuuuren over gedaan. Toen 't weer lekker reed, nog eens geposeerd voor de Belgische politie. Die wouden blijkbaar weer graag een foto van mij hebben :roll: (zal tussen de 147km/u & 182km/u liggen)

Zo, dat is't enige negatieve over dit weekend, en dat valt Tjeu & Mike ab-so-luut niet te verwijten!!!

Het ritje was super. Het rijtje (P's) was super. De locatie(s) waren super.
Het gezelschap was super. Mijn beestje kreeg ook weer genoeg super :mrgreen:
(het sleutelwoord, indien het iemand ontgaat, is SUPER!)
Het was enorm leuk weer nieuwe en oude bekenden te mogen ontmoeten ;)

Tjeu, Mike, Hans: BEDANKT!!! 8)

Schrijf me maar in voor de volgende editie!!!!

En Tjeu, mijn (on)eerbaar voorstel geldt nog steeds :twisted: 8)

Zo...nu even foto's kijken :)
_________________________________________
Most people would rather die than think; in fact, they do so -- Bertrand Russell :!:

A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving :!: :D


Laatst bijgewerkt door torig op 14 sep 2008 22:49, in totaal 1 keer bewerkt.



14 sep 2008 22:38
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
3.2S
010
Bericht 
Waar slaat dat afterparty nou weer op?
Afbeelding The bag...
Afbeelding Wie blokkeert hier de boel?
Afbeelding Net op tijd..... :wink:
_________________________________________
That's thirty minutes away. I'll be there in ten.


Laatst bijgewerkt door barolo op 14 sep 2008 22:53, in totaal 1 keer bewerkt.



14 sep 2008 22:40
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Achter de duinen.
Bericht 
Zo, wij zijn ook weer thuis.

Het was helemaal geweldig, de afgelopen dagen in de Eiffel! :D Tjeu en Mike, hardstikke bedankt voor het uitzetten en organiseren van deze mooie rit!

Ik wist niet dat het daar in Dld. zo mooi was. En lekkere weggetjes om te rijden. Volgend jaar zijn wij er graag weer bij.

Ben benieuwd naar de foto's.

Afbeelding
_________________________________________
Boxer power.


14 sep 2008 22:40
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
_996Turbo @ 2003_
Bericht 
Ben nu de 'sneak preview'-edition aan het uploaden van de 1001-movie :P
Best snel hé? :wink:

ps. nog even geduld. over 35-40 minuutjes, post ik de link! (dan is Vimeo klaar met converteren, want hij staat al bij hun op de server...)

Lache, die foto's nu al weer te zien!
_________________________________________
.,-''-,.


14 sep 2008 22:46
Profiel
Bericht 
Woeiiiii ben echt benieuwd Agima :D laat weten wanneer hij klaar is!


14 sep 2008 22:49
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
964 C2
Bericht 
barolo schreef:
Waar slaat dat afterparty nou weer op?

Afbeelding Wie blokkert hier de boel?
Afbeelding Net op tijd..... :wink:


Altijd leuk zo'n warm welkom 's morgens vroeg :lol: :lol: :lol:


14 sep 2008 22:51
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
Gaaf Michel!!!!

Zit het stukje 'Agima & torig zegenen de tunnels bij het hotel" er ook al bij? 8)
En is dat de censuurversie, zonder klein onhandig inhaalmanoeuvre? :oops: Of ga ik dat nog gans mijn forumleven moeten horen :lol:
_________________________________________
Most people would rather die than think; in fact, they do so -- Bertrand Russell :!:

A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving :!: :D


14 sep 2008 22:52
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
_996Turbo @ 2003_
Bericht 
:) ja, nog een paar minuutjes... Het is echt een 'sneak'-preview, van een minuutjes ofzo. Nog niks bijzonders. Ben nu ook het andere materiaal (3 uur film geschoten) aan het binnenhengelen van de camera > computer...

En daar ben ik nog wat langer mee bezig... :cry:

@torig: nee, nog niet. Dat mooie stukje wordt nu van de memorystick gehaald (het stuk van de tunnels, hebben we dus wel, alleen nog niet in de sneak preview)
Wel het stuk, dat we de Belg lozen... :lol:
_________________________________________
.,-''-,.


Laatst bijgewerkt door Agima op 14 sep 2008 23:16, in totaal 1 keer bewerkt.



14 sep 2008 22:54
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Ik heb weer wat gemist zie ik. :wink:
Top te zien dat het zo'n succes is geworden. Ga graag volgend jaar mee.
:idea:
_________________________________________
Factory original Porsche Special build Turbo S


14 sep 2008 22:57
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
Whahah :lol:
JULLIE mij lozen? IK heb ervoor gekozen niet meer zo ontiegelijk hard door die nauwe bochtjes te gaan wringen, met mijn vierkant achterrubber ;)
Hield geen lijn "joh" :( In dat stukje niet zo bijster slim.

Ah ja en hoor ik hier een collectief "merci torigske voor het omkopen van de Polizei" ? :mrgreen:
alléééééééééééé speciaal voor Mike :mrgreen:
_________________________________________
Most people would rather die than think; in fact, they do so -- Bertrand Russell :!:

A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving :!: :D


14 sep 2008 22:59
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
_996Turbo @ 2003_
Bericht 
Sneak Preview movie:
http://www.vimeo.com/1732335
Waarschuwing: ruw, beperkt materiaal en slechte audio, maar we hebben tenminste nog op dezelfde dag wat videomateriaal online!
_________________________________________
.,-''-,.


14 sep 2008 23:25
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
_996Turbo @ 2003_
Bericht 
@Torig: weet ik toch :wink: , vierkante bandjes... Yeah right...
Maar je hebt gelijk hoor, als je de sneakpreview even goed nakijkt op 0.54 sec. dan zie je dat ik ook even schrik :shock: van de tegenligger :D Het ging echt hard! Toen had ik mijn 'ronde' bandjes even goed nodig...8)
_________________________________________
.,-''-,.


14 sep 2008 23:28
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
Wat een beeldkwaliteit!!!! Ik vind die zo al top!
En leuk nummertje heb je eronder gezet :thumleft:

Ging inderdaad hard daar!!! Bij dat stukje volgde ik jullie nog, 't is pas toen we die tegenliggers tegen begonnen komen dat ik mijn "oei oei" momenten kreeg :mrgreen:

Ik voel een groepsaankoop van bulletcams aankomen, oh jaaa :mrgreen:

Beeld je in.... Eifel editie 2.... 10 van de 30 rijders hebben zo'n ding... ga je die films samenleggen en verspringen van camera.... mmmmh :D :shock: 8)
_________________________________________
Most people would rather die than think; in fact, they do so -- Bertrand Russell :!:

A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving :!: :D


14 sep 2008 23:31
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
't Klinkt als gehannes, maar 't lag toch grotendeels aan de banden (en het schrikken van tegenliggers ook wel, op zich). Als dat vertrouwen in de banden er is weet je wel dat je de ingestuurde lijn goed kan houden en het "net" past (als die ander er niet teveel over gaat).

Maar ja, ok, ik heb een kleiner hartje zeker :lol: :mrgreen:
Ja, zag ik (op zowel vid als live!!). Toen volgde ik jullie nog hoor ;)

Ging indeed hard. Meen me te herinneren dat ik hem sommige stukken in 3 de begrenzer in trok ... op naar 4 (om dan terug naar 3 of 2 te gaan bij de bocht zelf).
_________________________________________
Most people would rather die than think; in fact, they do so -- Bertrand Russell :!:

A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving :!: :D


14 sep 2008 23:33
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 303 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.