Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 25 apr 2024 0:21



Antwoord op onderwerp  [ 524 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21  Volgende
Forummeeting Oost-Brabant e.o. 

Dirkie's tussenstops
JA 93%  93%  [ 27 ]
NEE 7%  7%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 29

Forummeeting Oost-Brabant e.o. 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex 997 Carrera S, ex 3,2 ex 993 C2 PF#233
Limburg
Bericht 
Ik wil ondertussen ook wel eens naar een meeting maar kan nu al 1,5 maand geen Porsche rijden door een verbrijzelde duim en weet nog lang niet zeker of dat 27-2 genezen is.
Hier een plaatje van de boosdoener
http://www.porscheforum.nl/album_pic.php?pic_id=6487


01 jan 2005 21:42
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
ex 964 Turbo 3.3
Bericht 
Ik heb mezelf zojuist even geregistreerd op dit forum, lees het al een hele tijd (sinds ik de P van old Oscar heb gekocht) maar zit meestal op het prikbord :wink:
De toertocht lijkt me leuk, ik ben er vorig jaar bijgeweest toen de prikborders een tocht vanuit Leeuwarden geregeld hadden, was een leuke ervaring. Deze tocht met een stuk Duitsland en z'n geweldige snelheidslimieten of beter het gebrek eraan :twisted: is het helemaal ! Kan ik meteen weer eens wat andere Porsches zien, hier in Zeeland is de spoeling erg dun !
Dus nog een deelnemer erbij ! 27-2 ben ik er dus ook in Cuyk.

gr, Paul


01 jan 2005 23:51
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
paulb schreef:
Ik heb mezelf zojuist even geregistreerd op dit forum...

...Dus nog een deelnemer erbij ! 27-2 ben ik er dus ook in Cuyk.


Goed 'begin'. :wink:

Afbeelding
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


02 jan 2005 0:00
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex 997 Carrera S, ex 3,2 ex 993 C2 PF#233
Limburg
Bericht 
Citaat:
Kan je hiermee uberhaupt niet rijden, of rijdt de 3.2 er te spartaans (lees: zwaar) voor? En moet eind feb kunnen lukken? Zou leuk zijn!


Ik rij er niet mee weet niet hoe het zit met verzekering als er wat gebeurd, in mijn golfje zou het misschien nog wel kunnen maar in de 3.2 zonder stuurbekrachtiging is er geen beginnen aan.

Citaat:
Linkerhand , moet kunnen de 27e


Ik hoop het, woensdag moet ik weer naar het AZ in Maastricht en moet dan waarschijnlijk nog 1 keer onder het mes.


02 jan 2005 0:20
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
911 C2 Cabrio
Den Haag
Bericht Mooi
Lekker weer een ritje door germany, om ff de porsche te testen. Is een tijdje geleden.


04 jan 2005 0:48
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
NPC? Geen Idee!

Ritje lijkt me wel wat. Heb mijn bejaarde elfje al wel eens op de 240 gehad, maar ik weet niet of het nou zo'n goed idee is om dat een uur achter elkaar te doen, wil geen kopje koffie van € 5000,-

Maar count me in, heb met 200 km/h geen moeite, dan rij ik toch gewoon met de Boxsters mee. :wink:

Laat de def. datum maar even weten.


04 jan 2005 12:32
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Of bedoel je die NPC rit Jurgen? Daar ben ik niet bij, geen NPC lid.

Wil wel mee met die rijvaardigheidstraining (leuk voor Scrabble) maar weet daarde datum nog niet van.


04 jan 2005 14:27
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Westervoort
Bericht 
Voor zover ik weet is de datum bekend alswel de route. Als je even terug leest kun je de route zo uitprinten.


04 jan 2005 15:14
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Westervoort
Bericht 
fo schreef:
correct me if i'm wrong maar heb nog ff snel draadje teruggelezen en kon geen defenitieve afspraak vinden.

En misschien is deze meeting allang geweest en hebben de oostbrabanders stiekem al lang met zn 5en een bakkie gedaan en ons niks meer leten weten :twisted: :lol:


de route had ik gelezen ja maar die heb ik als co-piloot van dirkie die die weg op zn duimpje kent gelukkig niet nodig :wink:
dus ik hoef dirkie alleen maar te helpen met vogels wegjagen :wink:


3e pagina, de post van Moby dick ergens halverwege. MD heeft 't volgens mij min of meer op touw gezet en deze datum is er na een beetje heen en weer praten uit komen rollen .


04 jan 2005 16:21
Profiel
Bericht 
sorry, zal voortaan l a n g z a m e r lezen.
op 27-2 schrijft MD nog lijkt dus dat las ik als nog niet defenitief.

Kalender ? :shock:

nog nooit gezien, mmmhhh ga ik die maar eens ff opzoeken.


04 jan 2005 16:44
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige
996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
Bericht 
en???

kalender gevonden

duurt wel lang hoor, hij staat bovenaan, 4e van rechts. Voor het geval het niet duidelijk was :lol:
_________________________________________
Flee from hate, mischief and jealousy Don't bury you thoughts, put your vision to reality Wake up and live ~Bob Marley~


04 jan 2005 16:48
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Ex.Carrera 3.2 Ex. 964 Targa C2 Ex.Boxster S Zwart Porsche Macan Wit.
Culemborg
Bericht 
Het zal wel druk worden 27-02-2005 op deze mini meeting.
maar count me in en we zullen elkaar eens live zien.
_________________________________________
Live and let Live


04 jan 2005 21:17
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
964
's-Hertogenbosch
Bericht 
ik ben erbij, is om de hoek, lekker makkelijk kan ik blijven liggen tot 10.55 uur :o
_________________________________________
:res:


05 jan 2005 16:43
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
930
Weert
Bericht 
:ba: Laat 't een beetje afhangen van 't weer...
Als't mooi weer is , dan wel..
_________________________________________
Een Porsche-loze bewonderaar van 911's


05 jan 2005 17:22
Profiel
PorscheForum Super Junkie
965 L
gemonde
Bericht 
:cry: :cry: :cry: dus we gaan niet boven de 250 rijden :shock:
_________________________________________
duitse laagvlieger


07 jan 2005 23:10
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
robbie965 schreef:
:cry: :cry: :cry: dus we gaan niet boven de 250 rijden :shock:



..... ieder z'n keus ..... maar of de heren/dames die op kruipolie rijden dan wel graag van de linkerbaan af kunnen blijven .... :wink:
_________________________________________
In the Dutch mountains ...


08 jan 2005 2:28
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
EX-911 3.0 SC 964/C2 uitv ''79
Cuijk ( NB )
Bericht 
:) Jawel hoor Robbie965.
Als jij dat wilt moet je dat zeker doen. :P
Ik schreef ook( zo hard als je maar kan ,,,, hoeft niet mag wel,,,,,)

En reken er maar op dat je verbaasd zult staan over de Porsche's die jou nog voorbij scheuren als jij dik 250 km/h rijdt.
De 993 4S( mogelijk een ruf ) van 1 van de leden van PFD ( porschefanclub drechtsteden ) reed mij toen ik ff 225 reed voorbij alsof ik stilstond ,, als een speer kwam ook een bloedmooie zwarte 944 turbo voorbij ( zal ook wel gekieteld zijn ) want bij het napraten werd er gezegd dat deze vrolijk 275 km/h reed door andere rijders. :wink:
_________________________________________
Het Porsche virus is een heerlijke besmetting.


08 jan 2005 9:59
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
EX-911 3.0 SC 964/C2 uitv ''79
Cuijk ( NB )
Bericht 
En idd'''zie Olaf's verhaaltje.

Blijf dus ten alle tijden Veilig rijden en goed opletten.

ik moest vorige keer ook op hoge snelheid stevig in de ankers voordat ik een andere personenauto voorbij wou omdat er nog eventjes een hele dikke 928 s4 mij eerst nog eventjes voorbij wou en ik niet genoeg power meer had om daar nog eventjes voor te blijven en dus flink van 225 km/h naar 130 km/h in heeel korte tijd moest afremmen anders klapte ik bovenop die brave burgers die wel normaal 130km/h reden.
UITKIJKEN dus en in je spiegels blijven kijken.
Want als jij dus denkt dat je met je 200km/h wel eventjes een gewone burger zal gaan inhalen zit er voordat je het weet een andere porsche in je nek die datzelfde bij jou wil doen met c.a. 300 km/h.

En hoe zit dat eigenlijk met die tussenstop die Dirkie er tussen wou planten tijdens de rit?????
Doen we dat nu WEL of NIET????
Moet wel even duidelijk zijn anders krijgen we verwarring.
Gezien er weinig antwoorden op kwamen lijkt mij van niet. :arrow:
_________________________________________
Het Porsche virus is een heerlijke besmetting.


08 jan 2005 12:30
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Westervoort
Bericht 
ja, over die tussenstop.. is mss wel leuk om het zaakje weer even bij elkaar te krijgen voor een KORTE stop, omdat de snelheidsverschillen hier natuurlijk wat groter zijn dan bij een andere rit. Daarna zou een ieder weer verder kunnen in zijn eigen tempo. Wat denken jullie ; zonder meningen kun je niets beslissen. Ik wacht 't wel af en pas me natuurlijk aan :wink:


08 jan 2005 12:52
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
997S
Belgische kust
Bericht 
Lijkt me spannend om eens volle bak te gaan, maar dan mogen we wel mekaar niet in de weg rijden, zo wordt het gevaarlijk aan die astronomische snelheden. Als we samen vertrekken wordt het een race, dus vertrekken we allicht terug met (korte) tussenposes ?


08 jan 2005 13:39
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
CGT is besteld!!
Boxtel
Bericht 
Mocht er die dag bij iemand een stoeltje vrij zijn..... en die ook beschikbaar wil stellen..... dan zou ik hem wel willen vullen :twisted: :?: :!:
_________________________________________
Kevin, "Adult" met Porsche geduld.:D


08 jan 2005 15:38
Profiel Facebook 
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
Back on topic: net als terug uit Dinslaken :arrow: gewoon eerst op gang met elkaar en dan op het stuk van Goch naar Kamp Lintfort, als je wilt, even de sporen geven. Je gaat toch geen half uur vol gas rijden (ik iig niet). Gewoon kijken waar het kan en hoe hard je durft. Heb je dat gehaald lekker terug laten vallen naar 140, 150 kruissnelheid en lekker naar de volgende stop kruisen. Of gewoon nog een keer het gas erop. Van stop tot stop lekker doen wat je zelf wilt. Vrijheid blijheid, wat mij betreft. 8)
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


08 jan 2005 17:04
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
‘64 Kever
Bericht 
Sluit me aan bij horn, ik wil ook nog wel eens een keer uit de teller rijden ;)... En als ik dan leuk mijn navigatie meeneem, kan ik OOK nog kijken hoe hard ik ging ;) (hehehe)

Maar ik ga zeker niet "continu" volle bak rijden... Niet goed voor de auto, en zeker niet goed voor mij!


08 jan 2005 18:30
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 4S Cabrio ex. 993 4S, ex. 964 C4, ex. 968
Nederland
Bericht 
Kom ook en deze keer echt :oops:
_________________________________________
Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!!
https://manfredmilatoertocht.nl


12 jan 2005 1:25
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Rauris Oostenrijk
PF#30
Bericht 
Misschien is één van de moderators genegen even wat orde te scheppen in dit topic, leest het gelijk weer een stuk makkelijker.... :shock: :wink:


12 jan 2005 23:36
Profiel WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 524 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.