Pagina 1 van 1
Treintje Oosterhout > Utrecht ivm vet cool
Geplaatst: 18 jun 2010 21:48
door Robin G.
Zag dat er weer een aantal Oosterhouters e.o. meerijden met de vet cool rit. Lijkt me leuk om met een aantal vanaf de Tulip In op de Beneluxweg naar Utrecht te vertrekken. Uiterlijk 08.00 uur wegrijden. Hoe meer zielen .... Tot dan.
Re: Treintje Oosterhout > Utrecht ivm vet cool
Geplaatst: 19 jun 2010 11:54
door turbocruiser
Re: Treintje Oosterhout > Utrecht ivm vet cool
Geplaatst: 19 jun 2010 12:58
door Marc
Leuk, een treintje!
Ik zal er in ieder geval staan... Ik mag ook iemand in Utrecht oppikken.
Tot volgende week zaterdag!
Re: Treintje Oosterhout > Utrecht ivm vet cool
Geplaatst: 23 jun 2010 14:37
door Marc
Het ziet ernaar uit dat wij de enigen zijn die vanuit het zuiden naar Utrecht gaan...

Re: Treintje Oosterhout > Utrecht ivm vet cool
Geplaatst: 24 jun 2010 23:30
door Robin G.
Klein treintje. Zelfs Trijntje reageert niet.

Re: Treintje Oosterhout > Utrecht ivm vet cool
Geplaatst: 25 jun 2010 8:59
door Marc
Ik probeer om 7:45 bij de carpool aan de beneluxweg te staan. Zag zojuist via de routeplanner dat ze toch nog 47 minuten tot aan WKZ aangeven...
Tot morgen!
Re: Treintje Oosterhout > Utrecht ivm vet cool
Geplaatst: 25 jun 2010 10:07
door Robin G.
He Marc,
Fitz rijdt ook mee. Toch een soort treintje dus....Overigens doen Fitz en ik een snel ontbijtje daar. Dus als je iets vroeger bent, schuif aan zou ik zeggen.
Tot morgen
