Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 apr 2024 1:13



Antwoord op onderwerp  [ 55 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
toerrit Porscheforum.nl voorstel 8 februari 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht toerrit Porscheforum.nl voorstel 8 februari
Porscher's,

Ik zal de spitsafbijten ... ik dacht zo .. laten we gelijk een nieuwe datum afspreken, lekker lang op voorhand zodat iedereen de gelegenheid krijgt zen agenda hierop te voorzien. :idea:

Wat dachten jullie van zondag 8 februari ... :?: :?:

Zien jullie het gebeuren om deze keer eventueel een ritje erbij te organiseren :?: :?: Moet wel leuk zijn denk ik ... :D


Dirkie

8)


23 dec 2003 16:22
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
‘64 Kever
Bericht 
Op zich klinkt dit vooralsnog als een prima datum, ik heb wel een paar toerritten door Zeeland en West-Brabant liggen. Indien men dit op prijs stelt, wil ik wel contact opnemen met de orginele auteurs van deze ritten en dan dus toestemming vragen om deze te mogen gebruiken.

Goed, ondertussen is wat meer duidelijk, ik ben een route aan het uitstippelen. Mensen, meldt jullie even aan door een mailtje te sturen naar porscheforum@kevertje.org . Daarin in elk geval dat je komt, en of je zelf een navigator hebt . Ook als je met meerdere auto's komt, hoeveel auto's

Dus....


Laatst bijgewerkt door Pascal op 30 dec 2003 18:47, in totaal 1 keer bewerkt.



23 dec 2003 17:26
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
paSCal schreef:
Op zich klinkt dit vooralsnog als een prima datum, ik heb wel een paar toerritten door Zeeland en West-Brabant liggen. Indien men dit op prijs stelt, wil ik wel contact opnemen met de orginele auteurs van deze ritten en dan dus toestemming vragen om deze te mogen gebruiken.

Dus....


En we zijn vertrokken ... doen PaSCal ... doen :!:

weet nu al zeker dat het een succes wordt ... ben een optimistisch kereltje hé :roll:


23 dec 2003 17:47
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
8 februari moet nog mogelijk zijn :lol: ..... genoteerd :!:
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


23 dec 2003 18:13
Profiel
PorscheForum Junkie
Middelburg
Bericht 
Wat er ook gebeurt, ik ben erbij :P

Goed idee, het staat ook al op de PorscheForum-kalender :!:

Groeten,

SharkS4


23 dec 2003 18:43
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
SharkS4 schreef:
Wat er ook gebeurt, ik ben erbij :P

Goed idee, het staat ook al op de PorscheForum-kalender :!:

Groeten,

SharkS4


Hadden we dit keer niet anders verwacht Shark .... :wink: :wink:


23 dec 2003 18:51
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Cayenne S
ZO-Brabant
Bericht ik helaas niet....
Helaas kan ik de 8e niet van de partij zijn hoe graag ik dit ook zou willen. Op die datum hebben we toevallig een algemene ledenvergadering van de Peugeot GTi Club Nederland. Dit zal tevens mijn laatste alg. ledenvergadering worden aangezien ik stop als voorzitter van de inmiddels meer dan 400 leden tellende club.

Een volgende keer ben ik er bij !

Paskal


23 dec 2003 19:58
Profiel WWW Facebook 
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Ik denk dat afgelopen zaterdag iets te knus is geweest :roll: nu kunnen jullie ookal mijn gedachten lezen.

Zat te denken aan een route over de zuid-hollandse eilanden, heb 'm nog ergens liggen - maar moet 'm na rijden ingeval van "gemeentelijke veranderingen" - :wink:

Dacht zelf als lente openingsrit, dan had ik nl nog even de tijd.

Ik denk dat ik wel mee ga op PaSCal z'n nieuwjaars-rit, 8 februari 2004 :mrgreen:
_________________________________________
In the Dutch mountains ...


23 dec 2003 20:05
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
Ja 8 Feb doen we weer mee, "Weather permitting", als het zo'n hondeweer als vandaag is dan blijft ze lekker bij de kachel, en ik ook en die andere ritten ook graag!!


23 dec 2003 20:50
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
Cayenne
Bericht 
Marcel schreef:
Ja 8 Feb doen we weer mee, "Weather permitting", als het zo'n hondeweer als vandaag is dan blijft ze lekker bij de kachel, en ik ook en die andere ritten ook graag!!


Zegt een Die Hard Targist, met je dakkie dicht :lol:


23 dec 2003 20:55
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
john radder schreef:
Marcel schreef:
Ja 8 Feb doen we weer mee, "Weather permitting", als het zo'n hondeweer als vandaag is dan blijft ze lekker bij de kachel, en ik ook en die andere ritten ook graag!!


Zegt een Die Hard Targist, met je dakkie dicht :lol:


Ja ..... volgens mij heeft het targadak geen temperatuur beperking :P ..... dan wist ik het wel :!:
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


23 dec 2003 21:01
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
Cayenne
Bericht 
Moet wel toegeven, ik heb wel is een proefrit gemaakt in een 996 Targa wel een heerlijke oplossing, minder koud en tochtig als mijn eerdere 3,2 targa


23 dec 2003 21:03
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
john radder schreef:
Moet wel toegeven, ik heb wel is een proefrit gemaakt in een 996 Targa wel een heerlijke oplossing, minder koud en tochtig als mijn eerdere 3,2 targa


Ja, dat was ook mijn ervaring bij een proefrit met een 964 Targa ..... meer herrie en last van de wind dan in een 964 cabrio (met windstop :wink: ) ..... maakte de modelkeuze wel weer wat makkelijker :mrgreen: . In een 993 of 996 Targa heb ik nog nooit gereden, dat lijkt me wel geweldig (met het dak open natuurlijk :^: ).
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


23 dec 2003 21:12
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
Cayenne
Bericht 
Daar is dan ook mijn 500e posting.

john radder schreef:
enne dat voorstel van eerder staat nog steeds.

Wellicht een leuk idee om bij mij vandaan te vertrekken na een bak koffie met een taartje, kom maar op met je ideeen.


Maar dan wel een rit die eindigt ver van het begin zodat iedereen niet te lang weg is, of dicht bij huis starten of dicht bij huis eindigen.


23 dec 2003 21:57
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
CGT is besteld!!
Boxtel
Bericht 
Lijkt mij ook eeen prima idee! Maar zoekt er iemand een bijrijder of zou ik dan met iemand mee kunnen rijden? :roll: Ik hoop dat het gaat lukken :)

GR Kevin
_________________________________________
Kevin, "Adult" met Porsche geduld.:D


23 dec 2003 22:38
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Pensionado
Maarssen
Bericht 8 februari
Hoi,

1e keer op dit forum. Goed idee, ZONDAG 8 februari. Ben in principe van de partij. Op zaterdag kan ik helaas nooit, vanwege werk. :twisted:

gr
Gert911


24 dec 2003 0:26
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
Kijk es aan ... kijk es aan ... is nu al een succes ... :D :D

Dirkie

8)

Welkom Gert911 !!


24 dec 2003 7:43
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
Dirk, dank voor de link. 8 feb, ben er in principe ook bij! Volgde jullie thread al over de 20e maar krijg de C2 pas op 30 december dus kon nog even niet (en de zwarte C4 stond al bij Motron, uit de verzekering, krom te zijn...).

Overigens, het boek van Adrian Streather dat je besteld hebt is top! Pas wel op dat je 5 dagen niet buiten komt en alleen met je neus in het boek hangt....! :lol:

Gr
Horn
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


25 dec 2003 19:25
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
horn schreef:

Overigens, het boek van Adrian Streather dat je besteld hebt is top! Pas wel op dat je 5 dagen niet buiten komt en alleen met je neus in het boek hangt....! :lol:

Gr
Horn



Daar was ik al bang voor ... :shock: :shock:

by the way ... Dirkie heeft nu al een vermoeden dat 8 februari een geweldige HIT wordt ... Kbreng ook nog enkele Porscher's mee ...

:wink: :wink:


25 dec 2003 22:10
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
‘64 Kever
Bericht 
Kan in elk geval iedereen die komt dit even melden, kan ik rekening houden met de lokatie. Ik heb nu een lokatie, waar we met een auto of 25 wel terecht kunnen. Mocht het daarboven komen, dan gaan we ff snel iets anders zoeken.

Een tocht gebruiken we OF een bestaande, OF we zetten er eentje uit. Het idee op het moment is: Zuid-west Brabant, tocht over de eilanden/polder.

Als iemand idee'en heeft, laat maar horen! (tussenstand na 2 dagen: 8x aanmelding!)


25 dec 2003 22:43
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
je komt er niet met 25 wagens ...

Ik zeg een heel deel meer ... let maar op ...

:wink:

Ps Pascal ... kunnen ook een route uitzetten niewaar ... ben er wel voor te vinden hoor. Bolleke pijltje ...

:D


25 dec 2003 22:55
Profiel
PorscheForum Junkie
Middelburg
Bericht 
Ok mannen (vrouwen?), ff de tussenstand: :shock:


1- Dirkie
2- PaSCal
3- EriC4C
4- SharkS4
5- Olaf
6- Marcel
7- John Radder
8- Gert911
9- Horn
10- Jeroen914 & Kevin-911


Laat de lijst maar groeien :twisted:

Groeten,

SharkS4


Laatst bijgewerkt door Shark op 26 dec 2003 2:47, in totaal 1 keer bewerkt.



26 dec 2003 0:37
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
CGT is besteld!!
Boxtel
Bericht 
Shark, ik wil ook heel graag mee :D . Maar kan ik dan mss met iemand meerijden ik ben namelijk pas 17 :( maar ik hoop dat iemand mij gelukkig kan maken maar je mag me op de lijst zetten hoor :P

GR Kevin
_________________________________________
Kevin, "Adult" met Porsche geduld.:D


26 dec 2003 0:43
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Middelburg
Bericht 
Hey Kevin-911,

Zul je toch eerst ff een afspraak moeten maken met iemand. Zelf heb ik al een bijrijder. Als je wat hebt geregeld hoor ik het wel.

Groeten,

SharkS4


26 dec 2003 0:48
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
CGT is besteld!!
Boxtel
Bericht 
OKej Shark ik zal eens opzoek gaan!

Geachte Porsche-rijders,

Zoals jullie al hebben kunnen lezen heb ik geen rijbewijs maar wil wel dolgraag mee. Kan ik toevallig met een van jullie de rit meemaken. Ik hoop dat iemand nog een Plaatsje vrij heeft en zo vriendelijk zou willen zijn om mij dat plaatsje te gunnen! Ik hoor het wel van jullie??

GR Kevin
_________________________________________
Kevin, "Adult" met Porsche geduld.:D


26 dec 2003 0:52
Profiel Facebook 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 55 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.