Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 24 apr 2024 10:31



Antwoord op onderwerp  [ 688 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28  Volgende
Vet Cool Man rally 17 september 2011 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex Boxster 2.5 ('98) ex Boxster 3.2 S TT ('01) ex 964C4 ('90)
Papendrecht
Bericht Re: Vet Cool Man rally 17 september 2011
Ik heb gewoon een hele gave (lees coole) dag gehad! :ba:
Het ging mij precies hard zat (moest de P nog inrijden en mocht niet boven de 3500 toeren komen :evil: )
Geschreven feedback leest iedereen met een eigen interpretatie. :scratch:
Ik ben er van overtuigd dat iedereen die erbij was er volgend jaar gewoon weer bij is. :drive:
RDW is grote sponsor en 'gastheer' in Lelystad. :res:
Samen met de organisatie hebben ze een heleboel mensen blij gemaakt en daar gaat het volgens mij om :cheers: :cheers:
_________________________________________
Een echte marine-blauwe 964 C4, jetzt kaputt!!!


20 sep 2011 17:06
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht Re: Vet Cool Man rally 17 september 2011
Ivo 3.6 schreef:
+1 @Jeroen
Ik heb 2004, 2005 en 2006 ook meegereden. Toen was er helemaal geen Circuit. Een mooie toerrit door de betuwe was het programma en een bijeenkomst op een campingterrein met alles d'r op en d'r an.
De kinderen vonden het toen ook super.
Ook dit jaar vond mijn bijrijdertje het een superdag!! en daar gaat het toch om!! Niet hoeveel rondjes de bestuurder wil rijden....


Klopt, die jaren heb ik ook meegedaan, alleen 2006 niet, toen lag mijn auto uit elkaar voor revisie. Zou wel op tijd klaar zijn voor VCM, maar helaas. Was volgens mij in die jaren verzamelen bij wegrestaurant den Tol of zoiets? Toen het te groot werd, werd het zandvoort. Maar dat was inderdaad veel chaotischer/gevaarlijker dan RDW. Ik vind dit precies goed. Lekker overzichtelijk, veilig, genoeg te doen voor de kids, niemand kan kwijt raken, etc.
_________________________________________
The difference between men and boys...
The size of their toys!


20 sep 2011 17:09
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex. 964 C4, '89. ex. 911 Carrera 3.2, '85
Leiden
Bericht Re: Vet Cool Man rally 17 september 2011
Jeroen C3.0 schreef:
Ivo 3.6 schreef:
+1 @Jeroen
niemand kan kwijt raken, etc.


Spreek voor jezelf he :P mijn passegier zei niks maar toen we op het terrein waren ging die direct frisbeeën met zijn vriendje en rond rennen, 1 minuut en weg was die :mrgreen:
_________________________________________
Ben jij soms nieuw(s) hier?


20 sep 2011 17:47
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODEN
Gelderland
Bericht Re: Vet Cool Man rally 17 september 2011
geachte auteurs, meeklagers, en creatievelingen, :shock: het duurt nog een heel jaar maar het jaar is ook zo weer om :lol: als we als enig uitgangspunt de kinderen stellen en proberen te bedenken wat ze zoal leuk vinden, en wij in samenwerking met de organisatie zorgen voor de veiligheid, dan scheelt dat een heleboel klaagtijd dat we dan weer kunnen invullen met creatieve oplossingen cq ideen. :idea: zelf heb ik al wat ideen naar de organisatie gestuurd en ook nu al mensen bereid gevonden om daar belangenloos aan mee te werken. :ba: :res: kort gezegd;ORGANISATIE BEDANKT VOOR DE GEWELDIGE DAG VOOR DE KLEINE MAAR ZEKER OOK DE "GROTE" KINDEREN, WE HEBBEN ALLEMAAL GENOTEN :res: :cheers: :salut: PF. fanaten kom op met die ideen, jullie hebben er zat! Ps. gaan we nu weer verder met de leuke en positieve dingen??? (hi hi) :mrgreen:
_________________________________________
Picasa album


20 sep 2011 18:16
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
>> 911 2.7 1977 << ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82
> Groningen PF #4 <
Bericht Re: Vet Cool Man rally 17 september 2011
Jeroen C3.0 schreef:
Klopt, die jaren heb ik ook meegedaan, alleen 2006 niet, toen lag mijn auto uit elkaar voor revisie. Zou wel op tijd klaar zijn voor VCM, maar helaas. Was volgens mij in die jaren verzamelen bij wegrestaurant den Tol of zoiets? Toen het te groot werd, werd het zandvoort. Maar dat was inderdaad veel chaotischer/gevaarlijker dan RDW.

Restaurant De Rotonde in Enspijk. Toen was VCM inderdaad nog wat kleiner van opzet. Het accent lag toen meer op de route ernaartoe, terwijl het nu zaak lijkt in één rechte lijn naar Lelystad te crossen. Die route had (vanuit Utrecht tenminste) ook wat kleinere weggetjes, best gaaf.

Zandvoort ging er soms ruig aan toe, mij iets te ruig (en ik hou van circuitrijden). Er is toen ook wel eens schade gereden.

Kombaanrijden is best leuk. Gewoon met 120 erin, en als je er uit komt gas erop, en weer afremmen voor de volgende bocht. Voor de beleving hoef je echt niet hard de bocht door.

Ik heb in het verleden ook wel eens voorgesteld iets meer te doen zoals het driften op de epoxycirkel. Als je echter meerder rijactiviteiten gaat doen (bijv ook nog een slalom) dan komen er meer verkeersbewegingen op het terrein en dan moet je wel voorzichting zijn. Misschien dat oplossingen zoals met een vaste groep auto's rijden en liefhebbers daar bij laten instappen nog soulaas kunnen bieden. Uiteindelijk heeft de RDW ook nog een dikke vinger in de pap als het om veiligheid gaat.

Ben er in ieder geval volgend jaar weer bij, ook al wordt het helemaal niet op de kombaan gereden.

Anne 2.7 (deelnemer sinds 2004)
_________________________________________
Trained by GP E L I T E
'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)


20 sep 2011 18:18
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 944/1, Leon '07+ busje v/d baas...
Bericht Re: Vet Cool Man rally 17 september 2011
'T was een top dag! Ondanks de buitjes tussendoor, en het feit dat we bijna van de weg afgespoeld werden op de terugweg toch een mooie dag gehad :) .
Ook de dames die ik mee had vonden het prachtig, de een was vier en niet erg spraakzaam. De ander was acht en praatte de oren van mijn hoofd. Compenseerde elkaar zullen we maar zeggen. Had om ze rustig te houden nog maar een derde dame meegenomen. Geen moment spijt van gehad!
Dames van vier die geen gordel om willen kunnen érg eigenwijs zijn zullen we maar zeggen :lol: .

Alleen dat kaartje nog even zoeken van die foto's.. Ligt denk ik ergens onder de bestuurders stoel oid..


20 sep 2011 19:19
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht Re: Vet Cool Man rally 17 september 2011
Alleen nog steeds geen foto's van fotograaf Jan....Dat begint nu toch wel erg lang te duren, hoop werkelijk niet dat er iets mis is gegaan met zijn foto's...
_________________________________________
The difference between men and boys...
The size of their toys!


20 sep 2011 21:13
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Vet Cool Man rally 17 september 2011
Kombaan rijden vond ik een leuke onderbreking c/q bijkomstigheid. Niet meer en niet minder.
Ik maar vooral de kinderen die ik bij me had hebben een super dag gehad. kreeg vandaag nog een bericht van een moeder dat haar zoontje had gezegt,
mam nu hoef ik een dag niet aan dokters en medicijnen te denken.
En daar doe je het toch tenslotte voor.
_________________________________________
911SC,1981


20 sep 2011 21:26
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht Re: Vet Cool Man rally 17 september 2011
Het lijkt er op dat een aantal mensen hier hun eigen belang wat zwaarder laat wegen dan dat van de kinderen en hun familie. :bang: :puker:
Ik heb met redelijk wat ouders en kinderen gesproken en over het algemeen toch alleen maar lovende verhalen gehoord. Vergeet niet dat die kinderen en hun familie de hele dag als een uitje zien en niet alleen het rondje op de baan laten tellen.
En zoals Jan911sc al schrijft, de reacties achteraf van kinderen en ouders is toch waar je het voor doet. Dat ik er zelf dan ook nog wat rijplezier aan overhoud is mooi meegenomen maar ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik iedere dag in de Porsche kan stappen in goede gezondheid. Voor die kinderen is iedere kilometer in zo'n auto al een bijzondere ervaring waar ze maanden naar uitkijken en ook nog maanden op teren. Zet even je eigen belangen op zij op dit soort dagen. :idea:
_________________________________________
Factory original Porsche Special build Turbo S


20 sep 2011 21:47
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
981 Boxster GTS
Bericht Re: Vet Cool Man rally 17 september 2011
@Maurice :thumleft: :res:

Beter had ik het niet kunnen verwoorden.
_________________________________________
Trained by GP E L I T E


20 sep 2011 21:55
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S MKII Speedgelb Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met. Stromer ST1 Platinum
Bericht Re: Vet Cool Man rally 17 september 2011
Even iets anders.
Tijdens het opruimen in de garage kwam ik een tasje tegen met wat attributen van mijn eerste Porsche 3.2 uit 1985.
Naast allerlei prul ook een blikje met pepermunt van mijn 1e VETCOOLMAN rit uit 2003!! De allereerste rit!
De pepermunt is enigszins verkleurt en zal ze niet meer opeten.
Hier het bewijs!

Afbeelding

vond het wel geinig.
_________________________________________
http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld
life is too short to drive boring colors


20 sep 2011 22:01
Profiel WWW Facebook  Twitter 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht Re: Vet Cool Man rally 17 september 2011
+1 Maurice. De essentie van het verhaal en de reden waarom we ieder jaar meedoen aan VCM. Hulde aan de organisatie, ze hebben denk ik het maximale uit de dag gehaald. Ook ik had wederom een aantal keer zaterdag een brok in de keel en dat was inderdaad niet op de kombaan.
_________________________________________
The difference between men and boys...
The size of their toys!


20 sep 2011 22:04
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht Re: Vet Cool Man rally 17 september 2011
jan911sc schreef:
Kombaan rijden vond ik een leuke onderbreking c/q bijkomstigheid. Niet meer en niet minder.
Ik maar vooral de kinderen die ik bij me had hebben een super dag gehad. kreeg vandaag nog een bericht van een moeder dat haar zoontje had gezegt,
mam nu hoef ik een dag niet aan dokters en medicijnen te denken.
En daar doe je het toch tenslotte voor.


Precies Jan, exact daarvoor doen we het. Heftig hoor.
_________________________________________
The difference between men and boys...
The size of their toys!


20 sep 2011 22:05
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
>> 911 2.7 1977 << ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82
> Groningen PF #4 <
Bericht Re: Vet Cool Man rally 17 september 2011
Zuinig op zijn. Collectorsitem. :D
_________________________________________
Trained by GP E L I T E
'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)


20 sep 2011 22:05
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex. 964 C4, '89. ex. 911 Carrera 3.2, '85
Leiden
Bericht Re: Vet Cool Man rally 17 september 2011
Het gaat nu al de hele tijd over dat we het voor de kinderen doen, ik neem aan dat iedereen dat doet en we hoeven in mijn ogen niet iedere post hieraan te wijden. De mensen die jullie proberen te overtuigen of waar jullie versteld van staan zullen dit alles ook met alle goede bedoelingen gedaan hebben. Laten we nu weer positief zijn en gewoon hebben over hoe zo'n mooie dag het weer is geweest en dat het gelukkig allemaal "droog" is gebleven.
_________________________________________
Ben jij soms nieuw(s) hier?


20 sep 2011 22:24
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 944 N/A '87
Heemskerk
Bericht Re: Vet Cool Man rally 17 september 2011
En de foto's van mijn fotografe staan er nu ook op; Antoinette. Volgens mij is mijn auto de 2e van haar (de grijze 944) en zoals jullie dan wel kunnen zien is mijn passagier (Alper) duidelijk een ervaren fotomodel!
_________________________________________
Porsche 944 N/A '87 in revisie, loads to be done..


21 sep 2011 6:58
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
>> 911 2.7 1977 << ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82
> Groningen PF #4 <
Bericht Re: Vet Cool Man rally 17 september 2011
Absoluut. Vooral die eerste foto naast de auto. Masterrrr!
_________________________________________
Trained by GP E L I T E
'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)


21 sep 2011 7:16
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 SC '82
Amsterdam
Bericht Re: Vet Cool Man rally 17 september 2011
sandernl schreef:
De achterpassagier, met één vinger in zijn neus door de kom...

Afbeelding


TopGear schreef:
.....the cars are taken to a forensics lab to find out what kind of life they had – in great detail. The forensics company “Manlove Forensics” goes over each of the cars before coming back with the results......It also had nasal mucus present in the footwell and the steering wheel was covered in saliva.

Ik zal achterin maar eens stofzuigen. En na zo'n dag Porsches kijken moet ik misschien ook het stuur maar schoonmaken. :mrgreen:


21 sep 2011 9:24
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 944/1, Leon '07+ busje v/d baas...
Bericht Re: Vet Cool Man rally 17 september 2011
Bas Henneman schreef:
En de foto's van mijn fotografe staan er nu ook op; Antoinette. Volgens mij is mijn auto de 2e van haar (de grijze 944) en zoals jullie dan wel kunnen zien is mijn passagier (Alper) duidelijk een ervaren fotomodel!


Zal maar niet beginnen over de dames die ik mee mocht nemen :wink: . Kon duidelijk zien dat ze genoten :)


21 sep 2011 17:07
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
981 Boxster GTS
Bericht Re: Vet Cool Man rally 17 september 2011
De foto's van de wereldberoemde fotograaf Jan Overkleeft staan er nog steeds niet op . . .

Ik heb gehoord dat hij momenteel een bijzonder lucratieve fotoshoot met Heidi Klumm op de Seychellen heeft en de kindjes nog even op hun fototjes moeten wachten :bang:
_________________________________________
Trained by GP E L I T E


21 sep 2011 18:59
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Vet Cool Man rally 17 september 2011
Ik heb nieuws over Jan O :cheers: :cheers: :cheers:

Helaas niks Seychellen, gewoon een verhuizing en nog geen internet in nieuwe stulp, terwijl het hem echt beloofd was. Herkenbaar verhaal :bang:

Hij heeft nu al zijn foto's op een USb stick overgezet en via de post (als dat maar goed gaat) naar Richard H gestuurd. Zodra hij ze binnen heeft, gaan ze op de site.

Excuses voor de vertraging!

Nieuws over de Stichting, we hadden zelf in het begin nooit gedacht dat we 10 edities zouden gaan doen. Met het overlijden van Cyrille zijn we het aan hem verschuldigd nog langer door te gaan (vat dit niet verkeerd op) :cheers:

Dus zolang er nog Porsche rijders zijn zoals jullie en helaas nog gezinnen met chronisch/ongeneeslijk zieke kinderen, gaan wij nog wel even door :ba:

Het overigens geen heel jaar wachten, we willen het in 2012 gewoon weer in juni doen!!!

Groeten,

Aris


22 sep 2011 12:44
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Vet Cool Man rally 17 september 2011
Ivo 3.6 schreef:
Even iets anders.
Tijdens het opruimen in de garage kwam ik een tasje tegen met wat attributen van mijn eerste Porsche 3.2 uit 1985.
Naast allerlei prul ook een blikje met pepermunt van mijn 1e VETCOOLMAN rit uit 2003!! De allereerste rit!
De pepermunt is enigszins verkleurt en zal ze niet meer opeten.
Hier het bewijs!

Afbeelding

vond het wel geinig.


Mooi werk, wist je dat Altana (farmaceutisch bedrijf) inmiddels niet eens meer bestaat! Echt een collectors item dus!


22 sep 2011 12:45
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
928S 1984 (hiervoor 944 1987)
Bericht Re: Vet Cool Man rally 17 september 2011
Hey sorry van dat gezeur van mij. Ik ging te ver en wou even mijn excuses aanbieden. Vet Cool Man is een erg tof event, ook met één rondje op de kombaan. De organisatie weet elk jaar weer voor een heel mooie dag te zorgen, zowel voor mij als de kinderen en daar verdienen ze alle hulde voor. Excuus.


22 sep 2011 13:22
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
993
Friesland
Bericht Re: Vet Cool Man rally 17 september 2011
Netjes Concor
_________________________________________
http://www.schilderjeschip.nl
http://www.bijstrascheepsinstallatie.nl


22 sep 2011 13:34
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
924 Carrera GT + 944 RS
Bericht Re: Vet Cool Man rally 17 september 2011
Concor weer in de +


22 sep 2011 13:48
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 688 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.