Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 11 mei 2024 9:18



Antwoord op onderwerp  [ 688 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28
Vet Cool Man rally 17 september 2011 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924
Veenendaal
Bericht Re: Vet Cool Man rally 17 september 2011
Helemaal Top :res:
_________________________________________
Link webalbums:
http://picasaweb.google.com/Berboven
Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven


22 sep 2011 15:09
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 cabrio, bj 1999
Dronten
Bericht Re: Vet Cool Man rally 17 september 2011
Ja hoor!

De foto's van Jan zijn gearriveerd op de site :cheers:


22 sep 2011 15:14
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
993
Friesland
Bericht Re: Vet Cool Man rally 17 september 2011
Het was even wachten op de foto's van Jan, maar dan heb je ook wat. :cheers:
_________________________________________
http://www.schilderjeschip.nl
http://www.bijstrascheepsinstallatie.nl


22 sep 2011 15:50
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht Re: Vet Cool Man rally 17 september 2011
concor schreef:
Hey sorry van dat gezeur van mij. Ik ging te ver en wou even mijn excuses aanbieden. Vet Cool Man is een erg tof event, ook met één rondje op de kombaan. De organisatie weet elk jaar weer voor een heel mooie dag te zorgen, zowel voor mij als de kinderen en daar verdienen ze alle hulde voor. Excuus.


Siert je concor! :res:
_________________________________________
The difference between men and boys...
The size of their toys!


22 sep 2011 16:12
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 4S Cabrio ex. 993 4S, ex. 964 C4, ex. 968
Nederland
Bericht Re: Vet Cool Man rally 17 september 2011
concor schreef:
Hey sorry van dat gezeur van mij. Ik ging te ver en wou even mijn excuses aanbieden. Vet Cool Man is een erg tof event, ook met één rondje op de kombaan. De organisatie weet elk jaar weer voor een heel mooie dag te zorgen, zowel voor mij als de kinderen en daar verdienen ze alle hulde voor. Excuus.


Super :cheers: :thumleft:
_________________________________________
Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!!
https://manfredmilatoertocht.nl


22 sep 2011 17:33
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924
Veenendaal
Bericht Re: Vet Cool Man rally 17 september 2011
smartbart schreef:
Ja hoor!

De foto's van Jan zijn gearriveerd op de site :cheers:

Heb ik wat gemist?? :shock:
_________________________________________
Link webalbums:
http://picasaweb.google.com/Berboven
Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven


22 sep 2011 17:45
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
981 Boxster GTS
Bericht Re: Vet Cool Man rally 17 september 2011
Ber schreef:
Heb ik wat gemist?? :shock:


Yep :wink:
_________________________________________
Trained by GP E L I T E


22 sep 2011 19:42
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex Boxster 2.5 ('98) ex Boxster 3.2 S TT ('01) ex 964C4 ('90)
Papendrecht
Bericht Re: Vet Cool Man rally 17 september 2011
Heidi op de usb ... :ba:
_________________________________________
Een echte marine-blauwe 964 C4, jetzt kaputt!!!


22 sep 2011 20:28
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
3.2 - '88. Schieffergrau met grijsgroen interieur. Schuifdak, geen airco en geen kat
Bericht Re: Vet Cool Man rally 17 september 2011
Mijn eerste VCM meegemaakt en dat smaakt naar meer. Het was, in alle eerlijkheid, op de eerste plaats erg leuk om mede Porschisten te ontmoeten. Daarnaast is het gevoel kinderen een leuke tijd te bezorgen onbetaalbaar. Op de heenweg ging het vanaf AMC op de A6 richting Lelystad...hard, erg hard. Mijn bijrijdster vond het allemaal prima. Als je dan op het RDW circuit komt giert de adrenaline door de lijf, je wilt op dat moment het liefst snoeihard je P door de kombaan jagen. Heel goed dat er eerst een cooling down is, de organisatie kent wat dat betreft haar gasten. Vervolgens anderhalve ronde op de kombaan, een unieke ervaring die wat betreft de bestuurder niet lang genoeg kan duren. Mijn bijrijdster (13 jaar) had er na een ronde wel weer genoeg van (en ook het geheugen van haar Blackberry). Daarna stoppen en vooral ouwehoeren over van alles en nog wat, de P's en de garages. Tsja, en dan kriebelt het natuurlijk wel weer om te gaan rijden op de kombaan. Dus overleg je even met je bijrijdster, die na de reguliere kombaansessie besloot vanwege het weer (geen jas bij zich) lekker in de auto te blijven zitten. "Wil je nog een keertje rijden?" "Nee hoor, ik zit goed hier".
Je bent er voor hen, en dat is doorslaggevend. Mijn bijrijdster heeft genoten dus ik ook. Punt uit.
Zoals ik al eerder schreef: "De glimlach van een kind ....". En vrij vertaald: je zou bijna voor zo'n glimlach een Porsche voor willen kopen. Dus ben ik volgend jaar weer van de partij.
En nu even slightly off-topic: de RDW kombaan is natuurlijk ubergeil. Kun je daar ook op 'vrij rijden', net zoals de Nurburgring? Ik heb zo het vermoeden -de berichten in dit topic doorlezende- dat daar meer gegadigden voor zijn. Weet iemand dat?
_________________________________________
“ If you always do what you did; you will always get what you got – and even less” - Albert Einstein


22 sep 2011 20:54
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
981 Boxster GTS
Bericht Re: Vet Cool Man rally 17 september 2011
Rob69 schreef:
. . . de RDW kombaan is natuurlijk ubergeil. Kun je daar ook op 'vrij rijden', net zoals de Nurburgring? Ik heb zo het vermoeden -de berichten in dit topic doorlezende- dat daar meer gegadigden voor zijn. Weet iemand dat?


Ik heb ooit in het verleden als voorzitter van een grote merkenclub 1x de gelegenheid (mede door een ander bestuurslid die in politiekringen actief is) gehad de kombaan te kunnen huren.
Met die restrictie dat de snelheden gelimiteerd zouden zijn.

De kombaan doet namelijk, zeker met hogere snelheden, rare dingen met je lichaam (middelpuntvliedende krachten).
Ik heb de kombaan nadat de leden richting huiswaarts waren met enkele bestuursleden (o.a. met racelicenties) de kombaan op hogere snelheden genomen en je ervaart absoluut vreemde gewaarwordingen.

Ik heb begrepen dat de RDW de kombaan niet zomaar, of in het geheel niet, verhuurd.
_________________________________________
Trained by GP E L I T E


22 sep 2011 21:58
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII ...nu kappersauto
Bericht Re: Vet Cool Man rally 17 september 2011
Rob69 schreef:
En nu even slightly off-topic: de RDW kombaan is natuurlijk ubergeil. Kun je daar ook op 'vrij rijden', net zoals de Nurburgring? Ik heb zo het vermoeden -de berichten in dit topic doorlezende- dat daar meer gegadigden voor zijn. Weet iemand dat?


Hmmm... Steeds rechtsaf vind ik weinig uitdagend..... Doe mij maar een echt circuit 8)
_________________________________________
www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer
www.mh-schietsport.nl voor sportschutters


24 sep 2011 23:46
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S MKII Speedgelb Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met. Stromer ST1 Platinum
Bericht Re: Vet Cool Man rally 17 september 2011
maar steeds sneller rechtsaf en nog steeds niet remmen voor de bocht is wel een uitdaging. :lol: :lol: :drive:
_________________________________________
http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld
life is too short to drive boring colors


25 sep 2011 8:47
Profiel WWW Facebook  Twitter 
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Vet Cool Man rally 17 september 2011
Misschien kunnen we volgend jaar linksom rijden? Geeft wel weer een heel ander gevoel. :drive:

Overigens, beter laat dan nooit :res: concor!

Zodra wij een nieuwe datum hebben zal ik een nieuw topic openen.


10 okt 2011 10:52
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 688 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
cron
   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.