Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 apr 2024 23:42



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 5 berichten ] 
HeartRace 7 oktober 2011 Circuit Zandvoort 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODEN
Gelderland
Bericht HeartRace 7 oktober 2011 Circuit Zandvoort
zojuist mij aangemeld voor stichting Heartbeat op 7 oktober (vrijdag) :cheers: op Zandvoort mensen rondrijden die hartproblemen hebben :res: ook dit is weer zo`n doel dat ik denk dat er twee partijen er erg veel plezier in hebben :salut:
met mij achter het stuur zullen er wel meer hartproblemen zich voordoen :bang: daarom heb ik een jong talent bij mij om het een en ander te herstellen :res: zijn er meer PF die hieraan mee doen???ik zie nog geen 1 reactie op het PF. :? :( het is wel een circuit he :ba: en we doen wederom een hoop mensen een plezier :wink: :cheers: :ba:
_________________________________________
Picasa album


18 sep 2011 19:45
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S. Ex 911 3.2
Bericht Re: Meetings en evenementen
He Hans,

Lekkere koffie heb je :thumleft:
Lijk me wel leuk ja. kijken of ik vrij kan nemen.
_________________________________________
When nothing goes right Go left


18 sep 2011 20:31
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S MKII Speedgelb Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met. Stromer ST1 Platinum
Bericht Re: Meetings en evenementen
Hans leuk initiatief. :thumleft:
Verander even je headline naar de naam van het evenement. Maakt het voor iedereen duidelijker.
_________________________________________
http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld
life is too short to drive boring colors


18 sep 2011 20:45
Profiel WWW Facebook  Twitter 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODEN
Gelderland
Bericht Re: Heart Beat
marco 3.2 , dan heb je de poetslappen nog niet gezien :lol: :lol: binnen schermen vandaag even snel met hete hoge druk gedaan, nieieieieieuuuuw dus volgende keer snel even de velgen eraf :mrgreen: heel gezellig allemaal maar uhuhuhuh Ivo 3.6 help ben van latere leeftijd :bang: hoe gaan we dat doen?????? wordt dan wel weer gezellig,heb wel een dvd van "hoe neem ik een echte bocht op een circuit :lol: en ook nog 1 van cep D1 en cep D2, van cep D3 zijn alleen maar voor de echte specilisten :ba: kijk maar op mijn website :drive:ik ga van mijn P.maar een evenementen auto maken denk ik. :cheers: met een beetje pech moet ik ook nog winterbanden gaan aanschaffen :bang: :roll: :!: oh ja eeeeeeeeeeeven vergeten, hij is dus alweer in nieuw staat nu Piet nog die is aan het verhuizen :ass: :scratch: heb dus gelijk een poging gedaan om het item te verplaatsen, en en en is het gelukt ??????
_________________________________________
Picasa album


18 sep 2011 21:28
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex 993, ex 996tt, ex Boxster S, ex 991S, nu een 991 Targa 4GTS
West Maas en Waal
Bericht Re: Meetings en evenementen
Eerder in beeld gebracht echter niet Porsche only dus closed. viewtopic.php?f=16&t=32408

En ja er rijden meer PF-ers mee :thumleft:
_________________________________________
"It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)


19 sep 2011 7:50
Profiel WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 5 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.