Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 26 apr 2024 18:02



Antwoord op onderwerp  [ 239 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Vet Cool Man rit 2005 
Auteur Bericht
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Vet Cool Man rit 2005
Ook dit jaar weer. De organisatie zal tzt hier nog wel posten en een oproep doen aan wie weer wil meerijden. Vorig jaar groot succes, strak geregeld en vele blije kindersmoeltjes. 130 porsches achter elkaar....

Zet het alvast in je agenda: zaterdag 27 augustus 2005.

Behalve dat het een gezellige, goed geregelde dag zal worden, doe je er ook nog eens een goede daad mee.

Ik heb me alvast ingeschreven. Jij ook?



Afbeelding


Goed idee, Anne:

Amsterdam
carrera32 - 911 3.2 cabrio
944 - 944
SPEEDY944 - 944
E.T. - 996 C4
fvant - 911 3.2 cabrio
ErikE - 964 targa

Rotterdam
Jan A. - 964 C4
SanderC2 - 964 C2
rescue 911 - 964
peter 3.2 -911 3.2
jeroen C3.0 -911 3.0


Utrecht
Anne 2.7 - 911 2.7 coupe 1977
Superrob - 911 3.2?
Rolf - 911 Turbo (930)
Franco - 964
Pieter - 964CabC4
Patrick911 - 911 2.4T 1973
Horn - 996 cabriolet
Andre 3.0 - 911 Carrera3.0 1975

Nijmegen
Sandra - 964C2
Julius - 944
Ivo - 964C2
Spike-993 - 993s
Vinny - 944
Johnny SC- 3.0 SC
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


Laatst bijgewerkt door horn op 05 aug 2005 15:43, in totaal 14 keer bewerkt.



14 apr 2005 19:12
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
911 C2 Cabrio
Den Haag
Bericht GT
En nu maar hopen dat de GT ook weer mee rijd, en jij het broertje in de auto krijgt van degene die mee rijd in de GT :wink:


14 apr 2005 19:19
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
964 c4/cabrio 1991
Venlo-Bliërick
Bericht 27 augustus
Lijkt mij geweldig , ik doe mee !!! In Venlo is elk jaar de MA-RUN , motoren met zijspan gevuld met gehandicapten :arrow: http://www.ma-run.nl/ - Staat genoteerd 27 Augustus 2005 en al ingeschreven.
_________________________________________
TE KOOP PORSCHE , zie links de foto.... en Marktplaats. !!!!
http://www.decker.nl


14 apr 2005 20:23
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
965 L
gemonde
Bericht 
nope geen tijd

op zaterdags moet ik karweien

:)
_________________________________________
duitse laagvlieger


14 apr 2005 23:04
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
Ook ingeschreven, hoop alleen dat het beter gaat dan vorig jaar,bijrijdstertje werd ziek in de auto...., moeder wist dat ze wagen ziek werd, "maar dacht dat het wel goed zou gaan" !!!

Ook hoop ik dat het aandeel broertjes en vriendjes beperkt wordt en het idd voor hen is voor wie het eigenlijk bedoeld is
_________________________________________
Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present


15 apr 2005 8:02
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige
996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
Bericht 
Marcel schreef:
Ook hoop ik dat het aandeel broertjes en vriendjes beperkt wordt en het idd voor hen is voor wie het eigenlijk bedoeld is


Dat hoop ik nou ook. Gun het ieder kind hoor, maar daar draait die dag niet om toch.

Wil ook weer mee doen, maar nog niet ingeschreven, ff tossen wie dit jaar gaat rijden.
_________________________________________
Flee from hate, mischief and jealousy Don't bury you thoughts, put your vision to reality Wake up and live ~Bob Marley~


15 apr 2005 16:03
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Het is nog ver weg, maar het spreekt me zeker aan en hou het in beraad.
Ik zal het alleszinds tijdig laten weten.

In vier maanden kan er zich veel veranderen
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


15 apr 2005 20:23
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Sandra & Eric schreef:
Marcel schreef:
Ook hoop ik dat het aandeel broertjes en vriendjes beperkt wordt en het idd voor hen is voor wie het eigenlijk bedoeld is


Dat hoop ik nou ook. Gun het ieder kind hoor, maar daar draait die dag niet om toch.

Wil ook weer mee doen, maar nog niet ingeschreven, ff tossen wie dit jaar gaat rijden.


Ben ik het niet volledig mee eens. Ik kan me best voorstellen dat het voor die kinderen nog extra leuk is als ze dit plezier kunnen delen met een goede vriend, broertjes of zusjes. De vriendjes, broers en zusjes van deze kinderen zijn ook nog slechts kind, ik kan mij best voorstellen als het betreffende kind voor de 20ste maal over zijn ervaring begint te vertellen dat zij dit verhaal wel beu zijn. Als ze ook hebben kunnen meerijden echter, blijft dit verhaal voor hen ook telkens terug goede herinneringen boven halen waar zij maar niet genoeg van krijgen.
_________________________________________
Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.


16 apr 2005 0:21
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
ppp 356 schreef:
Ben ik het niet volledig mee eens. Ik kan me best voorstellen dat het voor die kinderen nog extra leuk is als ze dit plezier kunnen delen met een goede vriend, broertjes of zusjes. De vriendjes, broers en zusjes van deze kinderen zijn ook nog slechts kind, ik kan mij best voorstellen als het betreffende kind voor de 20ste maal over zijn ervaring begint te vertellen dat zij dit verhaal wel beu zijn. Als ze ook hebben kunnen meerijden echter, blijft dit verhaal voor hen ook telkens terug goede herinneringen boven halen waar zij maar niet genoeg van krijgen.


ja idd maar niet als dit de overhand krijgt en daar neigde het vorig jaar wel erg naar.....of motto veranderen dan heb ik er minder problemen mee...
_________________________________________
Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present


16 apr 2005 0:56
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 3.2 Carrera model 1989
Den Haag
Bericht 
OOk hier geldt: zoals het er nu uitziet ben ik erbij

Peter-die ook hier zin in heeft-3.2
_________________________________________
""It's just pure Porsche-ografie"
Jeremy Clarkson


16 apr 2005 9:32
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Ook ik zal dit jaar wederom proberen van de partij te zijn. Vorig jaar was in alle opzichten zeer geslaagd. De blije kinderen inderdaad de mooiste en ontroerende herinnering. Staat er ineens zo'n klein mannetje met een veel te grote pet en T-shirt met zijn eigen kinderstoel naast je elfje te wachten op wat er komen gaat, geweldig! En dan natuurlijk de GT die aan komt brullen, de mooie brunette met de Boxter van haar vriendje die helaas zelf ( :wink: ) niet kon komen ivm. reis naar het buitenland en niet te vergeten:

My first close encounter with the famous and notorious HORN...!!! :wink:

Verder twee keer op de foto met een carrera GT, één keer nieuw, één keer oud....

Afbeelding

Afbeelding


16 apr 2005 12:06
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige
996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
Bericht 
ppp 356 schreef:
Ben ik het niet volledig mee eens. Ik kan me best voorstellen dat het voor die kinderen nog extra leuk is als ze dit plezier kunnen delen met een goede vriend, broertjes of zusjes. De vriendjes, broers en zusjes van deze kinderen zijn ook nog slechts kind, ik kan mij best voorstellen als het betreffende kind voor de 20ste maal over zijn ervaring begint te vertellen dat zij dit verhaal wel beu zijn. Als ze ook hebben kunnen meerijden echter, blijft dit verhaal voor hen ook telkens terug goede herinneringen boven halen waar zij maar niet genoeg van krijgen.


Ik schreef ook dat ik het ieder kind gun, maar die rit is bedoeld voor zieke kinderen. En elk jaar gaat het om andere kinderen met een andere ziekte.
_________________________________________
Flee from hate, mischief and jealousy Don't bury you thoughts, put your vision to reality Wake up and live ~Bob Marley~


16 apr 2005 16:20
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
Het is voor de zieke kinderen (en volgens mij is het niet persé zo dat elk jaar een 'andere ziekte' aan de beurt komt) leuk om zo'n belevenis te delen met een broertje, zusje, vriendje of vriendinnetje.

Ik had vorig jaar een zieke jongen in mijn auto (en inderdaad Gizmo, zijn zusje reed mee met Michael Perridon in zijn Carrera GT, terwijl het jongetje op de terugweg mocht kiezen in welke hij terug wilde en wéér voor de Tip koos... :bang: :lol: ) die het fantastisch vond. Het had mij niks uitgemaakt als ik achterin (toch twee plaatsen vrij) nog een vriendje of broertje mee had gekregen. Hoe meer zielen... En je krijgt toch geen drie zieke kinderen in je auto. Dus waarom niet?

Had tijdens de Avifauna rit een zieke jongen en zijn gezonde broertje in de auto (opgehaald in Woerden) en die vonden het allebei te gek. Zaten lekker met elkaar te 'wowen' en te 'vet coolen'. Is toch veel leuker voor zo'n jong dan alleen mee te rijden en tegen die dikke 'oude' :wink: man naast zich te zeggen 'dat is een mooie auto, meneer'... :lol: :wink:

En of je na die drempel nou één of drie ijsvlekken van het plafond moet krabben... :? :lol: :wink:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


16 apr 2005 17:07
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
Horn,

Ben het helemaal met je eens, maar vertrekkende vanuit Nijmegen kon ik me ttoch niet aan de gedachte ontrekken dat er misschine maar weinig echte zieke kinderen waren en wel veel broertjes en vriendjes van... Natuurlijk maakt het mij ook niets uit als ik de hele dag met drie kinderen moet rondrijden... maar ik had niet echt het gevoel dat aan de aard van de happening ook inderdaad werd voldaan. Desalniettemin ben ik dit jaar ook weer van de partij....
_________________________________________
Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present


16 apr 2005 18:42
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
horn schreef:
Het is voor de zieke kinderen (en volgens mij is het niet persé zo dat elk jaar een 'andere ziekte' aan de beurt komt) leuk om zo'n belevenis te delen met een broertje, zusje, vriendje of vriendinnetje.

Ik had vorig jaar een zieke jongen in mijn auto (en inderdaad Gizmo, zijn zusje reed mee met Michael Perridon in zijn Carrera GT, terwijl het jongetje op de terugweg mocht kiezen in welke hij terug wilde en wéér voor de Tip koos... :bang: :lol: ) die het fantastisch vond. Het had mij niks uitgemaakt als ik achterin (toch twee plaatsen vrij) nog een vriendje of broertje mee had gekregen. Hoe meer zielen... En je krijgt toch geen drie zieke kinderen in je auto. Dus waarom niet?

Had tijdens de Avifauna rit een zieke jongen en zijn gezonde broertje in de auto (opgehaald in Woerden) en die vonden het allebei te gek. Zaten lekker met elkaar te 'wowen' en te 'vet coolen'. Is toch veel leuker voor zo'n jong dan alleen mee te rijden en tegen die dikke 'oude' :wink: man naast zich te zeggen 'dat is een mooie auto, meneer'... :lol: :wink:

En of je na die drempel nou één of drie ijsvlekken van het plafond moet krabben... :? :lol: :wink:


Helemaal mee eens Horn!

Een vriendje (of iets dergelijks) lijkt me veel cooler voor de zieke in kwestie. Er moet echter wel paal en perk gesteld worden zodat iedereen één extra persoon mee mag nemen zou ik zeggen.

Vooralsnog zijn wij van plan mee te doen (lijkt me echt een keer leuk) en ik weet nog wel wat bevriende gasten uit het Radboud te motiveren om óók mee te doen! Ik weet alleen nog niet met WAT we meedoen.


16 apr 2005 21:46
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
kampen
Bericht 
Ook ingeschreven !!! ook al eens meegedaan met Bezorg een lachdag van de NPC !! Super voor de kids !!! :wink: (wel een waarschuwing (B) gekregen van de Politie achteraf OEPS !!!). Terug laten zakken tot 50 op de snelweg en dan optrekken, mocht niet weer. OKE !!! :cry:
_________________________________________
Het is een virus ❤️


16 apr 2005 22:35
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Rauris Oostenrijk
PF#30
Bericht 
Nou kan ik mij vergissen, maar volgens mij worden er door de organisatie toch uitnodigingen verstuurd aan de deelnemers van voorgaande jaren?? :roll:


17 apr 2005 0:22
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
944 coupe / 968 Kobalt blauw
Leusden
Bericht 
Ik heb me even in geschreven.
Zag trouwens vorige week een Gele GT rijden dus er rijden er nu 3 in nederland. :lol:
_________________________________________
Bij het bord "u rijdt te snel" rechtsaf.


17 apr 2005 1:22
Profiel Facebook  Twitter 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Rauris Oostenrijk
PF#30
Bericht 
Toch maar ff gauw aangemeld...zou het niet willen missen. 8)


17 apr 2005 1:23
Profiel WWW
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
Ivo964C2 schreef:
Nou kan ik mij vergissen, maar volgens mij worden er door de organisatie toch uitnodigingen verstuurd aan de deelnemers van voorgaande jaren?? :roll:


Zo kwam ik er ook op - kreeg vorige week een email dat ik vorig jaar had geroepen dat ik er weer bij zou zijn in 2005 en of dat nog steeds zo was...

En daar ik niet zou willen dat er hier mensen zijn die mee zouden willen maar te laat zouden komen (wellicht vol?) heb ik even een voorschotje op de organisatie genomen, nadat ik de site gecheckt had en zag dat je kon inschrijven.

Maar je zal vast wel een uitnodiging krijgen hoor... :wink:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


17 apr 2005 7:03
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
>> 911 2.7 1977 << ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82
> Groningen PF #4 <
Bericht 
Prachtig eigenlijk. De organisatie zweet peentjes of ze wel voldoende Porsches bij elkaar krijgt, wij haasten ons met inschrijven omdat we ander misschien niet mee kunnen doen.
_________________________________________
Trained by GP E L I T E
'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)


17 apr 2005 8:52
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Ex.Carrera 3.2 Ex. 964 Targa C2 Ex.Boxster S Zwart Porsche Macan Wit.
Culemborg
Bericht 
1 minuut geleden ook ingeschreven, een goede actie en ik denk als alle formum's zich inschrijven dat er vast wel 200 + Porsche's zullen komen op die dag!
Dus vele blije gezichten :D :D
_________________________________________
Live and let Live


17 apr 2005 10:05
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
Anne 2.7 schreef:
Prachtig eigenlijk. De organisatie zweet peentjes of ze wel voldoende Porsches bij elkaar krijgt, wij haasten ons met inschrijven omdat we ander misschien niet mee kunnen doen.


En zo is er weer een win-win situatie gecreeerd :wink: , met een hele grote WIN voor de kinderen 8)
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


17 apr 2005 10:36
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige
996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
Bericht 
horn schreef:
Het is voor de zieke kinderen (en volgens mij is het niet persé zo dat elk jaar een 'andere ziekte' aan de beurt komt) leuk om zo'n belevenis te delen met een broertje, zusje, vriendje of vriendinnetje.

Het had mij niks uitgemaakt als ik achterin (toch twee plaatsen vrij) nog een vriendje of broertje mee had gekregen. Hoe meer zielen... En je krijgt toch geen drie zieke kinderen in je auto. Dus waarom niet?

Had tijdens de Avifauna rit een zieke jongen en zijn gezonde broertje in de auto (opgehaald in Woerden) en die vonden het allebei te gek. Zaten lekker met elkaar te 'wowen' en te 'vet coolen'. Is toch veel leuker voor zo'n jong dan alleen mee te rijden en tegen die dikke 'oude' :wink: man naast zich te zeggen 'dat is een mooie auto, meneer'... :lol: :wink:

En of je na die drempel nou één of drie ijsvlekken van het plafond moet krabben... :? :lol: :wink:


Maar het gaat erom dat zo´n dag wordt georganiseerd voor zieke kinderen.

Eric had vorig jaar een vriendje van.... in de auto. En zoals je schreef is het voor de kinderen leuker om met vriendje etc in 1 auto te zitten. Dat vond ik wel jammer van vorig jaar.

Wij doen dit jaar zeker weer mee, want zoals ik al eerder schreef, ik gun het ieder kind!
_________________________________________
Flee from hate, mischief and jealousy Don't bury you thoughts, put your vision to reality Wake up and live ~Bob Marley~


17 apr 2005 13:51
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 4S Cabrio ex. 993 4S, ex. 964 C4, ex. 968
Nederland
Bericht 
Mizelf ook opgegeven.

Wordt een cool weekend (Vet cool dus)

- 27 augustus vet cool man
- 28 augustus DTM Zandvoort

Whoopie !!! :lol:
_________________________________________
Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!!
https://manfredmilatoertocht.nl


17 apr 2005 17:21
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 239 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.