Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 apr 2024 16:03



Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ] 
Autobahn op zondag ... 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht Autobahn op zondag ...
zondag wordt het een lekker weertje :D ... Dirkie trekt over Eindhoven ... zo naar Venlo ... de Deutshe Autobahn op ... :twisted: ff de paardjes op de loop laten ... om dan zo via Aken Terug het Belgenlandje binnen te "tuffen" en ons weer netjes aan de 120 te houden ... :mrgreen:

:wink:


Porscher's die zich geroepen voelen ... 8)

Afbeelding


17 jan 2004 18:26
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 3.2 cabrio TL
omgeving eindhoven
Bericht 
Hoi Dirkie,

Mijn auto is net weer uit de garage.
Hoe laat kom je ongeveer langs eindhoven ?
Misschien rij ik een stukje met je mee om te kijken of ze alle onderdelen er weer goed hebben opgezet. :P

Groeten,
René.


17 jan 2004 20:34
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
eerlijk .... nog geen flauwwww idee ... :?
Ga een avondje biossen in Antwerpen nu ... wat ten dranken nemen ... zal iets rond uurtje of 12 zijn veronderstel ik ....

:wink:


17 jan 2004 20:56
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 3.2 cabrio TL
omgeving eindhoven
Bericht 
Ik weet niet of ik dat ga halen.
Ik heb blijkbaar nog sociale verplichtingen vanmiddag. :bang:

Ik zie wel.


18 jan 2004 12:00
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
En Dirkie ..... genoten en/of leuke dingen meegemaakt :?:
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


19 jan 2004 22:56
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
‘64 Kever
Bericht 
Ja, wat is nu de top uiteindelijk geworden? En op GPS? :)


20 jan 2004 0:03
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
heyyy,

ja hoor ... heeeeele leuken dingen meegemaakt ... de max was een BMW 750IL .... jammer dat ie begrensd is ... bij 260 op de teller ging ie langzaam weg ... hebbe toch dik 20 minuten elkaar het leven aangenaam gemaakt :lol:

Heb 770km afgelegd ... en bijna 2 tanken leeggereden ... hoeft het verdere uitleg ... :?:

heb op de GPS 264 gehaald ... teller zag ik niet op dat ogenblik ... had het gevoel nog wel een paar streepjes bij te kunnen ... zat nog niet echt volledig op de plank :shock:

Dat zijn echt topweekend's voor mij ... dat is genieten op niveau 10 :!: :!:


NOOIT NOG ZONDER PORSCHE :!: :!: (hoop ik)

Dirkie
:wink:


20 jan 2004 6:24
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Autobahn op zondag ...
dirkie schreef:
zondag wordt het een lekker weertje :D ... Dirkie trekt over Eindhoven ... zo naar Venlo ... de Deutshe Autobahn op ... :twisted: ff de paardjes op de loop laten ... om dan zo via Aken Terug het Belgenlandje binnen te "tuffen" en ons weer netjes aan de 120 te houden ... :mrgreen:


dirkie schreef:
Heb 770km afgelegd ... en bijna 2 tanken leeggereden ... hoeft het verdere uitleg ...


Rondje Antwerpen-Eindhoven-Venlo-Aken-Antwerpen 770 km? Wordt het geen tijd om op www.dirkie.be een beschrijving te plaatsen van de DIY job 'hoe monteer ik een routeplanner in mijn 964?' :twisted: :D

Ik wil eigenlijk een dezer dagen even heen en weer blazen richting Oberhausen. Kijken of ik een Britax kinderstoeltje kan scoren (Duits merk Romer Zoom & Comfy) schijnt precies achterin de 964 te passen. De Porsche Prince schijnt een Romer Zoom & Comfy te zijn. Op ebay.de veel te vinden, maar het verschil tussen en nieuwe en gebruikte is mij te klein.

Belde met Carreric en die vertelden me heel eerlijk dat ook een Porsche kinderstoeltje niet echt vast zit achterin de 964. Ik blijf zoeken tot ik iets goeds vind waarop/waarin mijn 3 jarige dochter goed kan zitten!

Iemand ervaringen/tips?
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


20 jan 2004 11:41
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht Re: Autobahn op zondag ...
horn schreef:
Ik wil eigenlijk een dezer dagen even heen en weer blazen richting Oberhausen. Kijken of ik een Britax kinderstoeltje kan scoren (Duits merk Romer Zoom & Comfy) schijnt precies achterin de 964 te passen. De Porsche Prince schijnt een Romer Zoom & Comfy te zijn. Op ebay.de veel te vinden, maar het verschil tussen en nieuwe en gebruikte is mij te klein.

Belde met Carreric en die vertelden me heel eerlijk dat ook een Porsche kinderstoeltje niet echt vast zit achterin de 964. Ik blijf zoeken tot ik iets goeds vind waarop/waarin mijn 3 jarige dochter goed kan zitten!

Iemand ervaringen/tips?


Ik heb het Porsche Prince kinderstoeltje (9 maanden - 4 jaar / 9 - 18 kg, 000.802.015.00). Inderdaad zoals Eric Hendriks ook eerlijk zegt: nog steeds niet perfect, maar wel het best passend dat er te krijgen is :? .

Je mag best even komen passen hoor :!:

Groet,
Eric
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


20 jan 2004 12:04
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
Ik heb al gepast, pas er niet in :D

Dan bedoel ik niet de Porsche Prince, maar de opvolger. 3 - 6 jr 15-25 kg. Dus de zitverhoger met rug.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


20 jan 2004 12:31
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
Cayenne
Bericht 
Die van mij zitten (en zaten toen de jongste nog 4 was) gewoon heerlijk op de Porsche zitjes in de gordeltjes.

Humprey heeft echt ervaring hiermee, dus die discussie is voor hem...........


20 jan 2004 13:04
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht Re: Autobahn op zondag ...
horn schreef:
dirkie schreef:
zondag wordt het een lekker weertje :D ... Dirkie trekt over Eindhoven ... zo naar Venlo ... de Deutshe Autobahn op ... :twisted: ff de paardjes op de loop laten ... om dan zo via Aken Terug het Belgenlandje binnen te "tuffen" en ons weer netjes aan de 120 te houden ... :mrgreen:


dirkie schreef:
Heb 770km afgelegd ... en bijna 2 tanken leeggereden ... hoeft het verdere uitleg ...


Rondje Antwerpen-Eindhoven-Venlo-Aken-Antwerpen 770 km? Wordt het geen tijd om op www.dirkie.be een beschrijving te plaatsen van de DIY job 'hoe monteer ik een routeplanner in mijn 964?' :twisted: :D

Ik wil eigenlijk een dezer dagen even heen en weer blazen richting Oberhausen. Kijken of ik een Britax kinderstoeltje kan scoren (Duits merk Romer Zoom & Comfy) schijnt precies achterin de 964 te passen. De Porsche Prince schijnt een Romer Zoom & Comfy te zijn. Op ebay.de veel te vinden, maar het verschil tussen en nieuwe en gebruikte is mij te klein.

Belde met Carreric en die vertelden me heel eerlijk dat ook een Porsche kinderstoeltje niet echt vast zit achterin de 964. Ik blijf zoeken tot ik iets goeds vind waarop/waarin mijn 3 jarige dochter goed kan zitten!

Iemand ervaringen/tips?


Als je naar Oberhausen blaast ... stop eens bij "neue mitte" ... das een reistipje "on the house" ... echt de moeite ... wij gaan eerstweeks als er nog eens ff tijd overschiet :? ...

En ik ben teruggekomen .... Aken - Luik ... zo kom ik aan men km's ....

Dirkie
:wink:


20 jan 2004 15:18
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
Cayenne
Bericht 
Tussen Aachen und Liege kom je veel overstekende cupjongens tegen.

Afbeelding


20 jan 2004 16:09
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Autobahn op zondag ...
dirkie schreef:
Als je naar Oberhausen blaast ... stop eens bij "neue mitte" ... das een reistipje "on the house" ... echt de moeite ... wij gaan eerstweeks als er nog eens ff tijd overschiet :?


Neue mitte? Vertel eens wat meer? waar en wat?
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


20 jan 2004 17:38
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Ik heb de kleine, wordt 3 in april ,gewoon in de kuipjes achterin.
Met een gordelspanner zoit ie muurvast.
Beter dan in de kinderstoel.
Vindt zelfs mijn vrouw.
Als je handig bent kun je van piepschuim een passend ruggesteuntje maken.
Of een plastic zak met Pur-schuim in de stoel leggen-----> kind er bovenop en hard laten worden.
Stoelleuning a la Formule 1 :lol:


20 jan 2004 17:51
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
Cayenne
Bericht 
Wel een goede tip voor de race rakkers onder ons, om goedkoop een stoeltje te maken, is ook wat voor je hond Humprey.


20 jan 2004 17:53
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Heeft ie al lang.
Een bench :lol: :lol:


20 jan 2004 17:54
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Robinson schreef:
Als je handig bent kun je een passend ruggesteuntje maken.
Of een plastic zak met Pur-schuim .... Stoelleuning a la Formule 1 :lol:


En als je lef hebt een stuk PVC rioolbuis halen bij de gemeente (vanwege de grote maat) openzagen en met de varkensbrander verwarmen - dit alles alvorens je minstens drie spijkerbroeken over elkaar hebt aangetrokken - om vervolgens plaats te nemen in het opengezaagde en verwarmde stuk PVC; voila -> de nieuwe fauteuil ...

PS Ik was er zelf nooi opgekomen, maar kwam onlangs zo'n creatieveling tegen .....
_________________________________________
In the Dutch mountains ...


20 jan 2004 18:04
Profiel WWW Facebook 
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
Robinson schreef:
Of een plastic zak met Pur-schuim in de stoel leggen-----> kind er bovenop en hard laten worden.
Stoelleuning a la Formule 1 :lol:


F*ck, weer niet goed gelezen. Humphrey, hoe krijg je een kind uit de purschuim als je de plastic zak vergeten bent?? :wink:

Bedoel je met een gordelspanner zo'n ding dat de schuine gordel naar beneden trekt? Ik weet overigens ook niet precies wat het verschil achterin is tussen een 993 en een 964. Da's wel een nadeel met een ex-vrouw ipv een vrouw, die doen over het algemeen wat moeilijker. Toen ze de 964 voor het eerst zag, was haar eerste vraag: heb je wel een stoeltje achterin? Vrouwen... :twisted: je kan beter kippen houen...
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


20 jan 2004 19:07
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
Horn schreef:
Citaat:
Vrouwen... je kan beter kippen houen


Zit wel wat in, kippen leggen eieren, en als ze dat niet meer doen dan .....uhh ja dan zijn ze nog ergens anders goed voor...


28 jan 2004 21:27
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
CGT is besteld!!
Boxtel
Bericht 
Marcel schreef:
Horn schreef:
Citaat:
Vrouwen... je kan beter kippen houen


Zit wel wat in, kippen leggen eieren, en als ze dat niet meer doen dan .....uhh ja dan zijn ze nog ergens anders goed voor...


.....ze lusten zaad?

Is de zin zo goed afgemaakt of had jij iets anders in gedachten :twisted: :roll: :P
_________________________________________
Kevin, "Adult" met Porsche geduld.:D


28 jan 2004 21:35
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Horn, weer eentje te koop :lol:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... gory=47665


28 jan 2004 23:44
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
Z993 schreef:


Dank voor de oplettendheid Humphrey, ben inderdaad nog steeds op zoek. Dit is echter de Porsche Prince tot 18 kg. Daar is ze nu net zo'n beetje aan het uitgroeien. Moet het volgende model (15-30 kg) hebben.

Toch bedankt, deze kan ook nog wel eens van pas komen, daar een maxicosi babystoel ook voor geen meter achter in een 911 past...
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


29 jan 2004 5:42
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
Cayenne
Bericht 
kevin-911 schreef:
Marcel schreef:
Horn schreef:
Citaat:
Vrouwen... je kan beter kippen houen


Zit wel wat in, kippen leggen eieren, en als ze dat niet meer doen dan .....uhh ja dan zijn ze nog ergens anders goed voor...


.....ze lusten zaad?

Is de zin zo goed afgemaakt of had jij iets anders in gedachten :twisted: :roll: :P



Jeetje,

Als je "Is de zin zo" weglaat spreek je over Thaise kippen, en je weet het (mits je de actualiteieten volgt) die lusten ze rauw daar in Azie. :lol:


29 jan 2004 10:29
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
CGT is besteld!!
Boxtel
Bericht 
john radder schreef:
kevin-911 schreef:
Marcel schreef:
Horn schreef:
Citaat:
Vrouwen... je kan beter kippen houen


Zit wel wat in, kippen leggen eieren, en als ze dat niet meer doen dan .....uhh ja dan zijn ze nog ergens anders goed voor...


.....ze lusten zaad?

Is de zin zo goed afgemaakt of had jij iets anders in gedachten :twisted: :roll: :P



Jeetje,

Als je "Is de zin zo" weglaat spreek je over Thaise kippen, en je weet het (mits je de actualiteieten volgt) die lusten ze rauw daar in Azie. :lol:


Haha :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
_________________________________________
Kevin, "Adult" met Porsche geduld.:D


29 jan 2004 11:04
Profiel Facebook 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 25 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.